Élmények a város felett – Csodás koktélok, ételek, programok és mesés panoráma a Sunhill Skybarban

tegnap, 13:49

A Sunhill április 20-án megnyitotta lenyűgöző panorámájú Skybarját, ahol csodás koktélok, borok, ízletes tapasok és zenés estek várnak ránk.

Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

Már otthon is könnyedén elkészíthetjük a legismertebb ginalapú koktélokat – Megérkezett az Opera Cocktail Series

Az Opera Gin gyártója bemutatta az Opera Cocktail Series névre keresztelt terméksort, ami a négy klasszikus ginalapú koktélt kínálja.

Modern külső, budai báj, napfényes tér – Megnéztük a felújított VakVarjú Budát

A megújult VakVarjú Budában nemcsak jót ehetünk, de egy komplett gasztroélményt is kapunk.

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

Bruncholni a Várba menet, kávézni a Várból jövet – Új helyet nyitott a Rojt és Bojt

Egy kuckónyi kávézó egy idő után arra vágyik, hogy nagyobb legyen. A régihez közel, szintén az I. kerületben nyitotta meg új helyét a Rojt és Bojt, és tényleg nagyobb, mint az idén 10 éves alapegység.

Különleges randiötleteket mutatunk a szerelmesek napjára!

Hamarosan itt az év egyik legromantikusabb napja, Budapest pedig számos remek programot tartogat, ha elvinnénk kedvesünket egy felejthetetlen randira.

Nagy hely nem csak nagy társaságoknak – Megnéztük a Craft Head gasztrokocsmát

A Blaha Lujza tér és az Astoria között lévő gasztrokocsma elsőre a mérete okán nyűgöz le, aztán pedig a csúcsra járatott prémiumságával.

MOST már aztán igazán kortárs! – Új célokkal néz a jövőbe a belváros egyik kedvenc törzshelye

2023. december 18., 14:57

Újrahangolt ételek, friss programok, régi hangulat és új kihívások: a MOST bisztró új élete.

Ahol akár 250 forintért sörözhetünk, 2999 forintért korlátlanul ihatunk, és hétköznap is bulizhatunk!

2023. december 13., 10:03

A belváros népszerű és egyik legnagyobb szórakozóhelyén akár hét közben is bulizhatunk.

A Véndiák minél idősebb, annál fiatalosabb

2023. december 6., 11:01

Az 1938 óta működő Véndiák mindenki számára tud olyat nyújtani, ami után elégedetten távozhat: magyaros ebédet, hamburgert, desszertet vagy koktélt.

Elegáns ajándékok és nagy koccintások – Innen vásárolj italokat az ünnepekre

2023. november 28., 16:03

Hat helyet ajánlunk, ahonnan könnyedén, akár az otthon kényelméből, online is beszerezhetitek az ünnepi italokat.

Lepd meg magad vagy valakit egy élményajándékkal! – 6 szabadulószobát ajánlunk

2023. november 27., 14:03

Ha egy jó élményajándékot választanátok az ünnepekre, szülinapra, csapatépítő programot kerestek, akkor ezt a 6 szabadulószobát ajánljuk.

Bormennyország, pezsgőparadicsom és a párlatok otthona – Budapesten már 6 helyen várnak a Radovin italszaküzletei

2023. november 23., 12:56

A Radovin hangulatos italszaküzleteit Hidegkúttól kezdve Gazdagréten, Újbudán és Óbudán át Zuglóig számos helyen megtaláljuk.

Vacsora a New York Kávéház karzatán? – A White Salonnak hála már ilyet is lehet

2023. október 31., 12:58

A White Salon egy Michelin Guide által ajánlott étterem a New York Palotában.

Pest mellett már Budán is élvezhetjük a glutén- és laktózmentes fogásokat a Kata Restaurantban

2023. október 30., 11:04

A Kata Restaurant fogásainál biztosak lehetünk abban, hogy glutén- és laktózmentesek is, és végre már nemcsak a pesti, hanem a budai oldalon is megtaláljuk őket.

A cupcake az nem muffin! – Így készülnek az angolszász sütemények a Cupcake Tortaműhelyben

2023. október 13., 13:31

A Cupcake Tortaműhelyben jártunk, melynek különlegessége, hogy a pult roskadozik a különböző ízesítésű – például sós karamellás, epres-fehér csokis vagy lime-os-málnás – kis tortacsodáktól.

Finomságok a reggeli brunchtól az esti gin-tonikig – Megnyitott a Bubci Café a Móricznál

2023. október 10., 10:48

Egész napra elegendő finomsággal, nyugodt randihoz vagy csajos koktélozáshoz is kellemes hangulattal vár a Bartók Béla út szomszédságában a Bubci Café.

Ha vágysz már egy jó tacóra, tequilára, quesadillára vagy Margaritára, irány a Hugo’s Bar & Kitchen!

2023. szeptember 27., 11:55

A Hugo’s Bar & Kitchen egy kedves és laza étterem kiváló mexikói ételekkel a Molnár utcában.

Művészien dekadens és botrányosan jó bár a Margit körúton – Permanens Vakáció

2023. szeptember 20., 13:23

A Margit körúton nyáron megnyitott Permanens Vakáció a pillanatra kacsintó, kellőképpen dekadens hangulatú éjszakai bár, melynek vizuális világa eredeti, a fekvése pedig első osztályú.

Családi ügy – A Rajkai, amit egykor Isolabellának hívtak

2023. szeptember 7., 10:08

Egy felújítást követően Rajkai néven nyitott újra a hely, amit egykor Isolabellának hívtak. A hely múltja, melynek Cseh Tamás „csak” az egyik fontos fejezete, a Monarchia időszakába nyúlik vissza.

Lélegzetelállító panoráma, letisztult ételek és profi vendéglátás – Az Aranybástyában jártunk

2023. augusztus 16., 13:42

Egy étterem, amiért érdemes megmászni a Várnegyedet.

Megéri különcnek lenni, ha ilyen alapokra támaszkodsz – A Fricska 2.0-ban ebédeltünk

2023. augusztus 4., 10:37

A Fricska 2.0-ban jártunk, ebédeltünk, beszélgettünk, és a legfrissebb impresszióinkat osztjuk meg most.

Spiritszentély és közvetlen hangulatú törzshely a Móricznál – A Hélium Drink Bárban jártunk

2023. július 13., 16:29

Fenséges párlatok és finom italok a Bartók-negyed erősen törzshelygyanús bárjában.