Nem minden pezsgő prosecco, de minden prosecco pezsgő! – Megnéztük a Habozót

Biodinamikus nyerspezsgők, pét-natok, proseccók, ingyenes kóstolók és otthonos buborékos-gyorstalpaló a Pozsonyi úti Habozóban.

Egy falat Tokió a belváros közepén – Megnyitott a CUBE Sushi

Az újonnan nyitott CUBE Sushi igazi kortárs japán konyhával, kirobbanó, autentikus ízekkel és vagány, indusztriális enteriőrrel vár minket.

Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

6 különleges helyet mutatunk, ahol el tudod készíteni a tökéletes szelfit

Legyen szó városi kiruccanásról, barátnős estéről vagy randiról, cikkünkben 6 olyan különleges helyet mutatunk, ahol lenyűgöző szelfiket lehet lőni.

Modern külső, budai báj, napfényes tér – Megnéztük a felújított VakVarjú Budát

A megújult VakVarjú Budában nemcsak jót ehetünk, de egy komplett gasztroélményt is kapunk.

Kivágta a fogdmeg a Hét tetű hóhemeit – Argó a régi pesti éjszakából

Két nagyon érdekes gyűjteményből mutatunk be néhány szlenges, argós, a múlt budapesti éjszakájából ismert szót, kifejezést.

Randi „József nádor kertjében” – Kipróbáltuk a Pavilon Restaurant & Bart

Zöld növényzet, üvegtetővel fedett átrium, élőnövény-fal, herbáriák, szarvastatár és koktélok – kipróbáltuk a nemrég nyílt Pavilon Restaurant & Bart.

Így szakítottak ők – Karcolatok szakításról, Valentin-napról és a randi intézményéről

Csokor rózsa, cukormáz és romantika? Vagy valami teljesen más? Néhány ismert és kreatív művész történetét olvashatjátok a szakításról, hozzáállását a Valentin-naphoz vagy éppen a randi intézményéhez.

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

Alternatívák Valentin-napra, ha a klasszik vacsora helyett másra vágytok

Ha idén a vacsora vagy az otthon ülés helyett másra vágytok Valentin-napon, akkor mutatunk 5 randitippet, amik jók lehetnek romantikázni.

Mutatjuk a budapestiek kedvenc kávéit! – A Starbucks kávémesterének kulisszatitkaival

Ezek a fővárosiak kedvenc kávéi, mutatjuk azt is, hogyan lehet leginkább személyre szabni!

Különleges randiötleteket mutatunk a szerelmesek napjára!

Hamarosan itt az év egyik legromantikusabb napja, Budapest pedig számos remek programot tartogat, ha elvinnénk kedvesünket egy felejthetetlen randira.

A Bartók analóg oldala – Budachrome, a filmmárka és a fotósbolt

A nemrég nyitott Brutål mellett nyílt egy másik B betűs hely is a Bartókon: a Budachrome.

Mintha a haverodhoz ugranál fel – A Pici bárban jártunk

A Harminckettesek terén tavaly márciusban nyitott hangulatos bárocska olyan, mintha a haverodhoz ugranál be egy italra, ahol mindenki ismer mindenkit.

A közlekedési csomópont, a burger és a koktél – Megnéztük az Átszálló bisztrót

Pékség, bisztró, bár és kilátás a Dunára – a Szentlélek téren nyílt Átszálló a környék egyik kedvenc beülős helyévé válhat.

Az új év első kedvence – Régi-új helyen nyitott meg a 101Neo

Még csak 3 nap telt el az évből, de már van új kedvencünk: a 101Neo őrületes levesei a januári rosszkedvet is azonnal megszüntetik.

Még nagyobb koripályával, új fényhíddal és finom téli frissítőkkel vár idén a Budapest Park Jégvilága

2023. december 15., 15:24

Koncerthelyszínből koripálya – idén több újdonsággal is vár a Budapest Park Jégvilága.

Műjégpályára néző panoráma, békebeli hangulat – A Városliget Café & Restaurantban jártunk

2023. december 15., 12:59

A műjégpálya épületében kapott helyet a Városliget Café & Restaurant, ahol békebeli hangulat és a századfordulós polgári konyha fogásai várnak ránk.

Mostantól úgy is ehetsz a Teyfölben, mintha otthon lennél

2023. november 29., 13:52

A szentendrei Teyföl konyhája kiváló, a hangulat pedig baráti. Téli fejlesztésük a teraszon felállított iglu.

Hangulatos bisztró, kreatív séfek, kirobbanó ízek – A Rumbach Sebestyén utcában jártunk, a Remma’sban

2023. november 24., 09:55

A belváros közepén, az Astoria és a Deák tér között megbújó Remma’s Bisztróba nem először látogattunk el, és remélhetőleg nem is utoljára.

Ez lesz a program a legnagyobb budapesti karácsonyi vásárokon

2023. november 17., 16:54

Összegyűjtöttük a legszebb karácsonyi vásárokat, ahol a kézművesajándék-ötletek mellett csodás ünnepi hangulatban is részünk lehet.

Budapest kedvenc Bauhaus bisztrója – Megnéztük az ikonikus Pasarét Bisztrót

2023. november 15., 00:00

A lassan 10. születésnapját ünneplő Pasarét Bisztró, mely nem csak a helyiek kedvenc törzshelye, de a budai buszforduló étterme, a Bauhaus építészet egyik ikonikus épületében kapott helyet.

Koncertek, irodalom és karácsonyi vásár – Ilyen lesz idén az advent a Várkert Bazárban

2023. november 10., 12:03

Idén 9. alkalommal rendezik meg a Várkert Bazár adventi programsorozatát. Az ünnepi kulturális kínálatban nagyszabású koncertekkel, iparművészeti vásárral és családi programokkal várják a közönséget.

Marokkói étteremmel erősít a Byblos tulajdonosa – Megnyitott a Jouri

2023. november 8., 11:16

Tagine, kuszkusz, harira és merguez – a Semmelweis utcában nyílt Jouriban végigkóstolhatjuk a marokkói konyha ikonikus fogásait, és remek signature-koktélokat is kaphatunk mellé!

Rákoskeresztúr egyik utolsó parasztháza barátságos serházzá vált, a XVII. kerület legnagyobb örömére

2023. október 31., 11:05

Meghallgattuk a Rákosmenti Serház történetét, szilvás sört kóstoltunk, és megnyugodtunk, hogy van még remény, ami a külvárosi vendéglátást illeti.