spanyol - 18 találat

Új kulináris zarándokhely a MOM Parkban – Megnyitott a Bocca Gourmet Stories

2023. november 30., 15:04

200 négyzetméteres gourmet-üzlet nyitott a MOM Parkban a hazai és a nemzetközi delik legjavával – megnéztük a Bocca Gourmet Storiest.

10 éves Budapest egyik kedvenc spanyol tapasbárja – Interjú Beck Mártonnal, a Padron egyik tulajdonosával

2023. október 13., 15:00

A Padron tizedik születésnapja alkalmából a spanyol gasztronómiáról, közvetlenségről, profizmusról és a tavaly nyílt Pitpitről beszélgettünk az egyik tulajdonossal, Beck Mártonnal.

Kóstoltál már polip patatas bravast? – A Tapas Fino étteremben jártunk

2023. június 14., 10:15

A Tapas Fino egy új mediterrán színfolt a Belgrád rakparton. Friss kreativitással extrázzák a nagy spanyol klasszikusokat, amiket nyáron a teraszon, egy pohár cava mellett ajánlunk megkóstolni!

Tapasozz az UnoMasban ebédidőben is, ha tényleg karakteres ízekre vágysz!

2023. június 2., 08:52

Az augusztusban egyéves UnoMas már ebédet is kínál, és még komolyabbra vették a báréletet.

Spanyol ízek helyben és elvitelre is – Megnyílt a La Nube-sok új helye a Bartókon, az Ultramarinos Martinez

2023. február 13., 11:20

A leginkább egy delikátbolt és egy tapasozó szerelemgyerekeként definiálható Ultramarinos Martinez főszereplői az ínycsiklandó spanyol finomságok és italok, amiket helyben és elvitelre is kérhetünk.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Móricz Zsigmond körtér és környéke

2023. január 16., 16:19

Sorozatunkban a Széll Kálmán tér és a Deák Ferenc tér után most a Móricz Zsigmond körtértől haladunk a Gellért térig, és számba vesszük a kedvenc helyeinket, a pékségtől a tapasbárig.

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.

Spanyolország ízei már délben is – Ebédmenüvel újít a Pintxo

2022. november 22., 09:57

Az ízletes és csinos mininyársairól, szendvicseiről, ropogós churrosáról ismert tapasbár már nemcsak esti iszogatásra vár minket, hanem (igazi spanyol étteremhez méltó módon) ebédmenüvel is készülnek.

Különleges spanyol italok, tapasok, eredeti alapanyagok és egy cseppnyi La Rambla – Megnyílt az UnoMas

2022. szeptember 9., 16:49

A pezsgő hangulatú Pozsonyi út miliőjébe nagyon jól illeszkedik az újonnan nyílt UnoMas Tapas & Bar, ahol autentikus ízek, déli életérzés és nagyon szép spanyol borválogatás vár bennünket.

A pacsirta, ami összekoszolja a kezünket – Megnyílt a padronosok új helye, az Arquitecto Pitpit

2022. július 15., 16:14

Budapest egyik legszebb titkos kertje, a MÉSZ-székház belső udvara most igazán magához illő új funkciót kapott, itt nyílt meg ugyanis a Padronosok új helye, az Arquitecto Pitpit tapasbár.

Hispánia dicsérete – Cavák és spanyol csúcsborok a Vino Castillónál a Kertész utcában

2022. június 8., 13:15

Szeredi Zsolt 14 éve foglalkozik spanyol borok importjával. Kertész utcai borkereskedésében beszélgettünk borpiacról, cavákról, trendekről és közös szenvedélyünk tárgyáról: a borról.

Rászoruló családoknak szervez ételosztást január 6-án a La Paella spanyol étterem

2022. január 3., 10:56

Január 6-án, az év első spanyol nemzeti ünnepnapján szervez ételosztást rászoruló családok számára a La Paella spanyol étterem.

Velünk élő külföldiek – Spanyol kultúra Budapesten: a Cervantes Intézet igazgatójával beszélgettünk

2021. november 5., 11:42

A Javier Valdivielso Odriozolával, a Cervantes Intézet igazgatójával töltött délutánunk minden olyan, spanyolokkal kapcsolatos sztereotípiát hozott, amit szeretünk a mediterrán életérzésben.

Kazinczy és a legjobb spanyol sült csirke esete – A Fuegóban jártunk

2021. augusztus 18., 11:53

Régi mulasztásunkat pótolva, kipróbáltuk végre személyesen is a legjobb spanyol sült csirkésnek mondott Fuegót. Nem vitatkoznánk a ráragasztott jelzővel.

Pazar ínyencségekkel, tüzes flamencóval és spanyol dallamokkal nyitott meg a Felisa Tapas Bar

2021. június 4., 11:50

Nem kell messzire utaznunk, hogy pár órára Spanyolországban érezzük magunkat, hiszen májusban a Bazilika szomszédságában megnyitott a Felisa Tapas Bar.

„Majd holnap aggódunk!” – Spanyolos temperamentum és világlátás Budapest paellalelőhelyén: La Paella

2021. április 14., 15:52

„Nemcsak ételt, hanem szeretetet is adunk az embereknek” – paellázó nyílt az Oktogon mellett.

Illatos, színes, mediterrán falatokkal az egyhangú karanténvacsorák ellen – már a Pata Negrától is házhoz rendelhetsz!

2020. május 6., 14:11

A Pata Negra konyhájában feltartóztathatatlanul készülnek a vajhalsteakek és a vaslapon sült kacsamájak, a többi kedvencetekkel együtt, így bármikor rendelhettek belőlük otthonra!

A világ minden tájáról házhoz jön az ízkavalkád! – tippek, ha már nagyon hiányoznak az utazások és a külföldi ízek

2020. április 17., 11:35

Ha már nagyon hiányzik a spanyol vagy a görög tengerpart, egy olasz trattoria vagy a vietnami utcai kavalkád, akkor rendeld házhoz a világ minden ízét!