buda - 657 találat

Budapest kedvenc Bauhaus bisztrója – Megnéztük az ikonikus Pasarét Bisztrót

2023. november 15., 00:00

A lassan 10. születésnapját ünneplő Pasarét Bisztró, mely nem csak a helyiek kedvenc törzshelye, de a budai buszforduló étterme, a Bauhaus építészet egyik ikonikus épületében kapott helyet.

Miamor Rómaim

2023. november 14., 15:07

A Miamor Rómaim a Római-part kedvelt családi szórakozókertje, amely ősszel sem zárja be kapuit, hanem kiegészül egy fedett, fűtött télikerttel.

Szicíliai halak és mennyei tészták a II. kerület lankáin – Megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart

2023. november 13., 11:19

Csodálatos tészták, trattoriastílusú pizzák és friss halak Szicíliából – megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart.

A Római-parton nem áll meg az élet – Télikerttel és korcsolyapályával készül a Miamor

2023. november 10., 11:03

A Római-part kedvelt szórakozóhelye, a Miamor az őszi-téli szezonban sem zárja be kapuit, a fedett, fűtött télikerttel, szuper programokkal, november 4-től pedig már jégkoripályával várnak minket.

Agyagbánya, emberpiac és egy kultikus magyar film – Török Ferenccel a Széll Kálmán térről beszélgettünk podcastünkben

2023. november 8., 13:20

Podcastünk legújabb részének vendége Török Ferenc, a Moszkva tér című kultikus film rendezője.

Egy csipetnyi Nápoly Vízivárosban – A Fermento Pizzériában igazi nápolyi pizzát ehetünk

2023. november 3., 16:11

A Fermento Pizzéria a Batthyány tér közelében igazi nápolyi pizzákat, friss frittákat és aranciniket kínál.

Pest mellett már Budán is élvezhetjük a glutén- és laktózmentes fogásokat a Kata Restaurantban

2023. október 30., 11:04

A Kata Restaurant fogásainál biztosak lehetünk abban, hogy glutén- és laktózmentesek is, és végre már nemcsak a pesti, hanem a budai oldalon is megtaláljuk őket.

A lakosság véleményét is kikérik, hogy milyen legyen a megújuló Feneketlen-tavi park

2023. október 30., 10:32

Megújulhat Újbuda egyik kedvenc pihenőhelye.

Fedezd fel sétálva a fővárost! – Itt az ingyenes Budapest Bejáró

2023. október 27., 14:02

Idén ősszel elindult a Budapest Bejáró, amelynek lényege, hogy újra felfedezzük Budapest értékeit, megismerjük helytörténeti érdekességeit.

KÜ Kézműves Pékség

2023. október 26., 14:28

Az I. kerület most bővült a KÜ Kézműves Pékséggel. Itt minden vadkovásszal készül, a gyönyörű, lyukacsos bélzetű kenyerektől kezdve a paradicsomos masnin és kakaós csigán át a túrós táskáig.

Temetők a talpunk alatt – Rég bezárt temetők, melyekre Budapest épült

2023. október 25., 00:00

Temetőre épült házak, pályaudvarok, parkok és sportcentrumok – hol álltak Buda és Pest legfontosabb temetői a 17–19. században?

Wömbat

2023. október 24., 16:43

Szeretjük a Bartók Béla utat jobbnál jobb helyeiért, de a Bartók édes kis kávézói mellett van egy igazán vagány hely, ez pedig a Wömbat. Furcsa neve már alapból magára hívja a figyelmet, de maradandó élményt csak azután hagy, amikor már megkóstoltuk a legfinomabb bagelek egyikét.

Az Escake sütiműhely, reggeliző és kávézó olyan, mintha mindig is a törzshelyünk lett volna

2023. október 20., 11:08

A Németvölgyi útról nyíló, hangulatos Hollósy Simon utcában, közvetlenül egy virágbolt mellett találjuk az Escake Cake & Brunchot, amely olyan, mintha a barátainknál reggeliznénk.

Homebakker Pékség

2023. október 17., 16:39

A bezárt Szívügyem Kispékségből már ismert Bocskorás Bea nem hagyta, hogy keseregjünk, Budakeszi után ezúttal Budafokon nyitotta meg új helyét, a Homebakker Pékséget, ahol új csapattal és új termékekkel tért vissza a profi kenyérsütők közé.

Krumpli.

2023. október 17., 14:10

A Móricz Zsigmond körtéri Krumpli. a street food ételek egyik legnagyobb kedvencét árulja, nem nehéz kitalálni: sült krumplit. De nem akármilyen sült krumplit lehet itt kapni: a krumpli magyar, a módszer pedig belga-holland.

Permanens Vakáció

2023. október 17., 12:05

Van egy bár a Margit körút 38. szám alatt, ahol örökké tart a nyári szünet: ez a Permanens Vakáció! A hely nevét Jim Jarmusch 1980-as, azonos című bemutatkozó nagyjátékfilmjétől kölcsönözte, bár koncepciójában nem sok hasonlóságot mutat az amerikai rendező road movie-jával, hangulatában viszont annyira egyedi és időtlen, hogy a filmben is simán benne lehetett volna.

A cupcake az nem muffin! – Így készülnek az angolszász sütemények a Cupcake Tortaműhelyben

2023. október 13., 13:31

A Cupcake Tortaműhelyben jártunk, melynek különlegessége, hogy a pult roskadozik a különböző ízesítésű – például sós karamellás, epres-fehér csokis vagy lime-os-málnás – kis tortacsodáktól.

2025-ben újra kinyithat a Rác fürdő, mutatjuk a felújítás látványterveit

2023. október 13., 12:14

A legmostohább sorsú budapesti fürdő, a Tabánban álló Rác fürdő sorsa, úgy tűnik, végre jó irányba fordul. Felújítják, majd, ha minden jól megy, 2025-ben újranyit.

Különleges Barbie-univerzum nyílt Újbudán – Kiállítással és divatbemutatókkal vár az Allee

2023. október 13., 10:42

Október 31-ig nézhetjük meg az ingyenes Barbie-kiállítást az Allee Bevásárlóközpontban, ahol Lakatos Márk flashmob divatbemutatója, több mint 100 Barbie baba és egy különleges fotósarok is vár ránk.

Sunhill Bistro & Skybar

2023. október 13., 10:40

A Sunhill Bistro & Skybar alatt a nyüzsgő Budapest, körülötte a Naphegy festői környezete. Itt egy reggeltől estig tartó ízutazásra hívnak minket: kezdhetjük a napot egy laktató reggelivel, ebédmenüzhetünk náluk, rendelhetünk tőlük pizzát, és jöhetünk a barátainkkal is egy különleges vacsorára, miközben remek borokat kortyolhatunk és gyönyörködhetünk a Tabánra nyíló panorámában.

Alig vártuk, hogy megnyíljon Bocskorás Bea új péksége – A Homebakkerben jártunk

2023. október 12., 10:25

Bocskorás Bea új helyen, új csapattal, új termékekkel és új névvel tért vissza a profi kenyérsütők közé: ilyen a Homebakker Budafokon.

Mediterrán hangulat Buda tetején – Az Olive Trattoriában jártunk

2023. október 10., 16:05

Buda felé vettük az irányt, és egészen a II. kerület tetejéig mentünk, ahol a Kapy utcában az Olive Trattoria hozta el nekünk Olaszország hamisítatlan ízeit – és még annál is többet.

Színek, ízek, levesek – A Városmajor melletti SZÚP levesezőben jártunk

2023. október 10., 11:17

Szeptember közepén a Szilágyi Erzsébet fasor elején nyitott meg a SZÚP nevű hely, ahol két fiatal lány, Tami és Zsófi várja a vendégeket saját receptek alapján készülő leveseikkel.

Fergeteges fiesztával nyitott meg Buda legújabb étterme, a Cut & Barrel bisztró

2023. október 5., 09:46

Kiváló húsételekkel és minőségi borokkal vár Buda legújabb bisztró étterme, a Cut & Barrel.

Akár egy erdőmélyi házikó is lehetne – Újranyitott a Normafa ikonikus étterme, a Normafa Síház

2023. október 4., 15:32

Az újranyitott Normafa Síház egy picit olyan, mint egy erdőmélyi rejtett faház, az étterem kínálatában pedig klasszikus és ázsiai ízek egyaránt várnak ránk.