A 90-es évek kedvenc fogása feljavított monofood lett a Fény utcai Piacon – Itt a Rotisserie by Bereznay Tamás

tegnap, 12:34

Pofonegyszerű grillcsirke ropogós bőrrel, omlós husival, izgalmas szószokkal, friss salátával – megnyitott a Rotisserie by Bereznay Tamás.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

A családias, a pici és az irodalmi – 3 új kávézó a tavaszra

Az alábbi 3 hely a közelmúltban nyílt, és 3 teljesen különböző irányból közelítenek a kávé felé.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Olasz örömök a budaörsi Templom tér mellett – Megnéztük a Sorrisót

Olasz csemegebolt mediterrán életszeretettel – a budaörsi Sorrisóban mi is mosolyogni fogunk!

Bruncholni a Várba menet, kávézni a Várból jövet – Új helyet nyitott a Rojt és Bojt

Egy kuckónyi kávézó egy idő után arra vágyik, hogy nagyobb legyen. A régihez közel, szintén az I. kerületben nyitotta meg új helyét a Rojt és Bojt, és tényleg nagyobb, mint az idén 10 éves alapegység.

Hétvégi programajánló: Budapest Central European Fashion Week, Krúbi-koncert, Kínai Újévi Fesztivál

A hétvégén sok-sok jó program várható: koncert, kultúrsokk, filmfesztivál, na meg divat is, minden mennyiségben!

Hétvégi programajánló – Múzeumok Karácsonya, MOST brunch & vásár, 0036 MARK-kiállítás

2023. december 13., 15:33

December 14. és 17. közötti ajánlónkban megtalálhatjátok azt a programot, amely a legjobban kikapcsol titeket az ünnepekre való készülődésben.

Hétvégi programajánló – Budapest 150, Reflektor Fesztivál, Textúra

2023. november 15., 15:06

A november néha szürkének tűnik, de ha közelebbről megnézzük, hogy milyen programok akadnak ilyenkor, akkor rájövünk, hogy ennél sokkal színesebb. Ez a hétvége pedig a születésnapokról szól!

Az Escake sütiműhely, reggeliző és kávézó olyan, mintha mindig is a törzshelyünk lett volna

2023. október 20., 11:08

A Németvölgyi útról nyíló, hangulatos Hollósy Simon utcában, közvetlenül egy virágbolt mellett találjuk az Escake Cake & Brunchot, amely olyan, mintha a barátainknál reggeliznénk.

Ráérős reggelikkel újít az Oinos olasz étterem a Rákóczi téri Vásárcsarnokban

2023. október 17., 13:05

Mostantól brunchcsal is vár az otthonos Oinos a Rákóczi téri piacon.

Egy pár, két szerelemprojekt – Ilyen a Lara Café és a Chris Bar & Burger

2023. október 3., 15:47

Egy otthonos reggeliző és egy vagány burgerező – ilyen a Lara Café és a Chris Burger & Bar.

Kompromisszummentes reggeli, ebéd vagy vacsora? – Irány a legújabb Szafi Bistro & Bakery az Alkotás utcában!

2023. szeptember 26., 16:41

Már az Alkotás utcában is elérhetők a Szafi Bistro & Bakery finomságai, ahol akár vegán, akár mindenevő, illetve valamilyen élelmiszerre érzékeny vagy, biztosan találsz kedvedre való finomságot.

Vadkovászos péksüti-birodalom a Fő utcában – Kipróbáltuk a KÜ Kézműves Pékséget

2023. augusztus 25., 14:49

Egy vegyészmérnök, két pék, vadkovász és egy kísérleti üzem: Norbi, Laci és Bence a Vízivárosban nyitottak egy új újhullámos pékséget. Mi pedig meglátogattuk őket.

A Pompással számolni kell és lehet – Tudatos étkezés, szuper ízekkel vagány környezetben

2023. július 6., 11:30

A Pompás egy igazi kulináris közösségi térként működik, ide beülhetünk bruncholni, egy kávé mellett olvasgatni, tanulni, ebédelhetünk vacsorázhatunk.

Nyugati érzés volt, de már nincsenek velünk: Dunkin' Donuts, Wendy’s és Dixie Budapesten

2023. július 5., 13:42

Ugye rémlik még a Wendy’s vörös copfos kislánya?

Napszemüveget fel, pokrócot le! – Kedvenc nyári élményeink a Gellért-hegyen és környékén

2023. július 5., 10:29

Összeraktunk nektek a Fiókkal egy szuper egynapos nyári kalandozást, amiben van fagyizás, kutatás a „kőmaci” után, hesszelés a Feneketlen-tónál, panorámában gyönyörködés, piknikezés a Gellért-hegyen.

Tökéletes hely barátnőkkel a virágbolt melletti sütiző – Az Escake-ben jártunk

2023. május 24., 16:35

Az Escake cukrásza eredetileg csak egy nagyobb műhelyt szeretett volna, ám az új bolt környékének bájos hangulatát látva úgy döntött, hogy sütizőt is társít mellé. Éljen a lazulás és a finomságok!

Fald fel a bögrédet! – Csokival bélelt tölcsérből cappuccinózhatunk a ConTe Caféban

2023. május 17., 15:43

Ropogós waffeltölcsér, benne vastag csokiborítás, amit forró kávé, langyos tej vagy más finomságok olvasztanak meg. Az édes élvezetek elszabadulnak a Bazilikánál.

Reggelizz úgy, mint egy király!  – Újdonságok a Honey-ban

2023. március 9., 12:44

Reggelizz úgy, mint egy király! – Újdonságok a Honey-ban

A Bazilika közelében megbújó Honey Brunch a mézédes reggeliken túl mindig meg tud lepni minket: most az éjfekete lazacos bagel, az ütős King Royal és a reggeli brownie miatt érdemes betérni.

Modern restivel bővült a Batthyány téri metró- és HÉV-megálló – Kapható a nosztalgia az Utasellátóban?

2023. március 6., 15:45

Nyílt egy Utasellátó a Batthyány téri aluljáróban! Nosztalgiát csak nyomokban, kedvességet nagy mennyiségben tartalmaz.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Móricz Zsigmond körtér és környéke

2023. január 16., 16:19

Sorozatunkban a Széll Kálmán tér és a Deák Ferenc tér után most a Móricz Zsigmond körtértől haladunk a Gellért térig, és számba vesszük a kedvenc helyeinket, a pékségtől a tapasbárig.

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.

Rejtett kincs az Andrássy út tőszomszédságában – Kipróbáltuk a Lion’s Locker (villás)reggelijeit

2022. október 17., 14:58

Kreisz Ági és Kreisz Marcell a VI. kerület turistáktól nyüzsgő részén hozták létre a csomagmegőrzésen alapuló szolgáltatásukat, a Lion’s Lockert, ami mára a főváros egyik legjobb reggelizője lett.

Mintha csak otthon lennél – A Zërgë Coffeeshop

2022. október 3., 11:02

A Fő utcában, a Clark Ádám térhez közel találjuk a Zërgë Coffeeshopot, ami olyan, mintha egy barátságos hangulatú nappaliba léptünk volna be, nem pedig egy kávézóba.