street food - 257 találat

Magyar köretből street food – Megnéztük a Nokedlisht

A kedvenc magyar köretünk street foodként debütál a Vas utcában. Paprikás csirke nincs, újítás annál több! Megnéztük a Nokedlisht!

Smash burgerezőt nyitott a Vizafogón a The Burger Project

Újpest kedvenc burgerezője a XIII. kerületben is megvetette a lábát, új éttermükben elsősorban a hamburgerek új iskolája, a smash burger hódít majd.

Buli, koncert és vacsora a csillagos ég alatt – Tavaszi nyitófesztivál a Dobozban

A Dobozban március 14-től a heti ötnapos nyitvatartás és az ingyenes belépés mellett extra kedvezmények várnak.

Indul a nyár – Már Hűvösvölgyben is kapható a Balaton egyik kedvenc lángosa!

Bár a tavasz már februárban kopogtat, ha nyári hangulatra vágyunk, akkor a hűvösvölgyi Strand Lángos & Bistróban a helyünk!

Pizza, lángos, hamburger, gofri vagy fánk? – A Szafi Food Truckja mindezt mentes változatban kínálja

A Szafi útjára indította food truckját, ahol a lángostól a hamburgerig megtaláljuk a klasszikus street foodokat mentes és egészséges kiadásban.

A street food Anatóliából, ami simán veri a gíroszt – A Tantuni House-ban jártunk

Fűszeres darált hús tekercsben Anatóliából – a török street foodra épült Tantuni House-ban jártunk.

Ingyen sajtburgerrel nyitja meg új üzletét a Simon's Burger

2023. december 13., 14:26

Az idei év legnagyobb dobására készül a Simon's Burger: december 17-én új üzletet nyitnak a belvárosban, az Arany János utcai metrómegálló mellett.

Forró sült krumpli és melengető street food vár a BelFrit Kiosknál Újbudán

2023. november 15., 14:59

Ha aranyló sült krumpliról van szó, akkor érdemes a beugrani a BelFritbe, ahol hamisítatlan belga hasábot kóstolhatunk a jobbnál jobb street foodok mellett.

Koreai őrület a Csikágóban – Megkóstoltuk a Briøsh szendvicseit

2023. november 15., 14:44

Roppanós briós habkönnyű tojással, titkos szószokkal és rengeteg sajttal – megkóstoltuk a koreai szendvicskülönlegességet, az eggdropot!

A Római-parton nem áll meg az élet – Télikerttel és korcsolyapályával készül a Miamor

2023. november 10., 11:03

A Római-part kedvelt szórakozóhelye, a Miamor az őszi-téli szezonban sem zárja be kapuit, a fedett, fűtött télikerttel, szuper programokkal, november 4-től pedig már jégkoripályával várnak minket.

Titkos burgerbirodalom a soroksári Duna-parton – DR BBQ a Molnár-szigeten rendel

2023. november 9., 14:39

Filmbe illő helyen, a Ráckevei-Duna ölelésében található soroksári Molnár-szigeten rendel DR BBQ, ahol egy 4 méter hosszú szmókerben készülnek a füstös húsok, szaftos fogások és a vagány burgerek.

A virsli új ruhája – A Blue Monkey Hot Dog

2023. november 7., 00:00

A Nyugati téren, a pályaudvarral átellenben három éve nyitott meg az a hotdogozó, ami teljesen felülírja azt, amit eddig gondoltunk a méltán népszerű street food finomságról.

Két hely, amit régóta ismerünk és szeretünk – Megújult az Ahoy! és a Waffle & Love

2023. október 19., 15:35

Új belső térrel és baileyses ízekkel vár a Waffle & Love, és új, tágasabb helyszínen az Ahoy!

Harry Potter-rajongóknak kötelező! – A The Magic Budapest új éttermében jártunk

2023. október 19., 11:55

A The Magic Budapest már többször elbűvölt minket, azonban nemrég megnyitott a The Magic II., mely még nagyobb területen és még több bűbájjal vár minket a Nagymező utcában.

Most pezseg igazán – Reneszánszát éli a Hajós utca

2023. október 12., 13:45

Jártál mostanában a Hajós utcában?

Színek, ízek, levesek – A Városmajor melletti SZÚP levesezőben jártunk

2023. október 10., 11:17

Szeptember közepén a Szilágyi Erzsébet fasor elején nyitott meg a SZÚP nevű hely, ahol két fiatal lány, Tami és Zsófi várja a vendégeket saját receptek alapján készülő leveseikkel.

Rusztikus nápolyi pizzák Árpádföldről – Ilyen a Pizza 'O Sole Mio

2023. október 9., 14:59

A XVI. kerületi Pizza 'O Sole Mio egy csupa szív családi vállalkozás, isteni nápolyi pizzákkal. Ezekhez elviteles vagy házhoz rendelős formában juthatunk hozzá, de megéri az út – mutatjuk, miért.

Paprika János Bivallyal – Megnyílt a Pizza Manufaktúra új helye a VIII. kerületben

2023. október 6., 11:10

Ha szereted a Pizza Manufaktúrát, akkor van egy jó hírünk: már a Víg utcában is elérheted őket.

Egy pár, két szerelemprojekt – Ilyen a Lara Café és a Chris Bar & Burger

2023. október 3., 15:47

Egy otthonos reggeliző és egy vagány burgerező – ilyen a Lara Café és a Chris Burger & Bar.

A kis újpesti burgernagyhatalom – A The Burger Project és a csodás hamburgereik

2023. október 3., 10:22

Újpest (egyik) kedvenc hamburgerezőjében jártunk, melynek híre minket is elért. Nem csalódtunk, sőt új kedvencünket üdvözölhetjük a The Burger Projectben.

Ahol a „szegény ember kenyeréből” street food finomságot varázsolnak – A Móricz Zsigmond körtéri Krumpli.

2023. szeptember 29., 10:11

A Móricz Zsigmond körtéren a hetekben megnyitott, Krumpli. nevű street food hely belga-holland recept alapján készült sült krumplival várja e gasztroműfaj rajongóit. Érdemes engedni a csábításnak.

Diákbarát, egyszerű, mégis van menőségi faktor – A Simon's HotDog-ot teszteltük

2023. szeptember 21., 13:26

A Simon's Burgert nagyon bírjuk, de milyenek itt a hot dogok?

A Csarnoknegyedben nyit új egységet a Pizza Manufaktúra

2023. szeptember 15., 16:04

Már 13 év telt el azóta, hogy az első Pizza Manufaktúra megnyitotta kapuit, így bőven megérett az idő egy második egység nyitására.

Megnyílt a jövő ételudvara – FoodPort a KÖKI Bevásárlóközpontban

2023. szeptember 15., 09:36

A zöld növényzet, az otthonos környezet csak ráadás, ha megéheztünk vagy innánk valami finomat, számos étterem és kávézó kínálatából válogathatunk a megújult FoodPortban.

Feledhetetlen erdélyi túra egy unortodox gasztrofesztiválra – Indul a Taste of Transylvania 2023

2023. szeptember 13., 10:12

A Taste of Transylvania 2023-as kiadása szeptember 14. és 17. között várja a gasztronómia és Erdély szerelmeseit a Gyimesi Skanzenben.