Köss ki Budapest legújabb vízparti báréttermében!

Április közepén nyitott meg Budapest legújabb bárétterme, ahol a város lenyűgöző panorámájával körbe véve várhatjuk a naplementét.

A borbár, ahol mindennap egy jó házibuliba futsz bele – Megnéztük a Parlét

A Parléban akkor sem kell feszengened, ha egyedül érkezel, vagy ha nem értesz igazán a borokhoz. Sallangmentes házibuli-hangulat vár remek italokkal!

Szerkesztőségi szubjektív – Ezek a témák adták nekünk a legtöbbet 2023-ban

Ezeket a cikkeket szerettük a legjobban az elmúlt évben.

Koktélokkal a selyemúton – Újdonságok a Tuk Tuk Barban

2023. december 18., 10:22

Budapest ázsiai tematikára épülő koktélbárja, a Tuk Tuk Bar a világ legfontosabb kereskedelmi útvonala előtt tisztelegve alkotta meg új koktéllapját.

A Véndiák minél idősebb, annál fiatalosabb

2023. december 6., 11:01

Az 1938 óta működő Véndiák mindenki számára tud olyat nyújtani, ami után elégedetten távozhat: magyaros ebédet, hamburgert, desszertet vagy koktélt.

A szecessziós épületeket idézi meg a W Budapest Hotel rejtett speakeasy bárjának koktélkoncepciója

2023. november 30., 16:09

Az egykori Balettintézet épülete néhány hónapja a W Hotelnek ad otthont, ahol most megnyílt a Society25 koktélbár is.

Mediterrán hangulat Buda tetején – Az Olive Trattoriában jártunk

2023. október 10., 16:05

Buda felé vettük az irányt, és egészen a II. kerület tetejéig mentünk, ahol a Kapy utcában az Olive Trattoria hozta el nekünk Olaszország hamisítatlan ízeit – és még annál is többet.

Mediterrán hangulatú étteremkomplexum nyílik a Dob utcában – Bazaar Budapest

2023. szeptember 14., 12:09

Mediterrán hangulat, hedonizmus és gasztronómiai kavalkád: a Bazaar Budapest egy öt különböző vendéglátóegységből álló komplexumként nyitja meg kapuit.

Aperitivózás Budapesten – 8 hely kiváló Negronival

2023. augusztus 29., 13:44

Ha tudod, mi az az aperitivo, szívesen lazítasz vacsora vagy hazaindulás előtt egy napos teraszon, akkor ez a te olvasmányod lesz!

Megnyílt a Hotsy Totsy bársonyfüggönyei mögött a titkos Hudson bár – Sejtelmes és kívánatos, mint a bűn

2023. június 29., 15:45

A csodás koktélok és a szesztilalom Amerikájának rejtett bárjait idéző titkos, hedonista hangulat vár minket a Hotsy Totsy rejtett kamrájában, a Hudson Budapestben.

Csodás lakosztályok a város luxusszállodáiban

2023. június 14., 10:59

Elegáns fővárosi hotelek legszebb lakosztályaiba jutottunk be, összeállításunkban pedig be is mutatjuk ezeket.

Vagány koktélok, látványos tálalás, világ körüli kalandok – A ShowRumban jártunk

2023. június 8., 12:15

A ShowRum spirit- és koktélkínálata teljesen eltér a megszokottól, igazi ritkaságokat kóstolhatunk, a signature koktélok pedig mind ízben, mind látványban abszolút egyedi élményt kínálnak.

Ha bűnbe esnél egy burgerrel, akkor van egy jó tippünk – Új helyet nyitott az All About Street Food

2023. június 5., 15:23

Egy újonnan nyílt budai hely, azonban olyan kézműves hamburgerekkel vár minket, amelyeket sehol máshol nem kóstolhatunk, és szó szerint bűnös élvezeteket nyújtanak.

Egy falat Olaszország a Kecskeméti utcában – Megnéztük a Doppio Kitchent

2023. május 15., 16:16

Egy kellemes, napsütéses májusi délután ellátogattunk a Doppio Kitchenbe, ahol a hamisítatlan olasz ízek Itáliába varázsoltak minket.

Reggelizz úgy, mint egy király!  – Újdonságok a Honey-ban

2023. március 9., 12:44

Reggelizz úgy, mint egy király! – Újdonságok a Honey-ban

A Bazilika közelében megbújó Honey Brunch a mézédes reggeliken túl mindig meg tud lepni minket: most az éjfekete lazacos bagel, az ütős King Royal és a reggeli brownie miatt érdemes betérni.

Tágasabb és sokszínűbb, mint valaha – Újítások a Barside koktélbár háza táján

2022. november 24., 16:37

A bár kiállta az idő próbáját, sőt, egyre csak fejlődött, a főváros megbízható, kreatív bárjai között tartjuk számon. Az elmúlt időkben jóval tágasabbá vált, ami még kreatívabb mozgásteret ad nekik.

7 budapesti étterem és bár is szerepel a neves brit gasztrooldal legjobb éttermeket ajánló listáján

2022. november 14., 12:02

Újabb remek gasztrohír azt követően, hogy közzétették a 2022-es Michelin-listát, hogy a 50 Best Discovery oldal friss listája is nyilvános lett, és arra is felkerült jó pár budapesti étterem.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Deák Ferenc tér és környéke

2022. november 11., 14:22

Hol együnk és igyunk, ha a Deák Ferenc téren járunk.

Harminc topbárban koktélozhatunk kedvezményesen a Budapest Cocktail Week keretében

2022. augusztus 17., 15:38

Augusztus 29. és szeptember 4. között összesen 30 helyszínen, a város legjobb bárjaiban és éttermeiben kóstolhatjuk akciósan az eseményre készült italokat.

Ahol mellbe vág a Mátyás-templom látványa – Megnéztük a Hilton tetején lévő White Raven skybart

2022. július 21., 16:24

A Mátyás-templom, a budai hegyek, a csodás pesti épületek és a Duna leghosszabb szakasza látható a White Raven teraszáról, ahol izgalmas signature-koktélok, finom bárételek és kellemes hangulat vár.

Visszakacsintanak a békebeli bohémek – Megnyílt a Matild Palace legújabb gyöngyszeme, a Matild Café & Cabaret

2022. május 20., 13:42

A The Duchess koktélbár és a Spago étterem után újabb élmény várja a budapestieket a Matild Palotában. A héten megnyílt a Matild Café & Cabaret, amivel a klasszikus kávéházak világa tér vissza.

A hazai gasztronómia krémjének ízemlékei jelennek meg az idei Gourmet Fesztiválon

2022. május 10., 16:34

Idén végre újra lesz Gourmet Fesztivál. Rendhagyóan péntektől vasárnapig tart majd, a helyszín azonban most is a Millenáris. Ott találkozunk, igyekszünk minél hamarabb beszámolni a legjobb fogásokról!

Ennél édesebb hétvégét el sem tudunk képzelni – Kipróbáltuk a FELIX brunchot

2022. április 14., 11:57

Kipróbáltuk a FELIX Kitchen & Bar szombat-vasárnapi villásreggelijét.

Mintha egy filmdíszletben ringatóznánk – Kipróbáltuk a Duna Cruises sétahajóját

2022. március 29., 10:03

Kipróbáltuk a nappal meghitt kávézóként, este pedig elegáns koktélbárként működő exkluzív sétahajót, a Duna Cruises-t, és a város egy új arcát ismertük meg.

Heaven – A budapesti klub, ahol Flo Rida és Maluma bulizott, egy súlyos széfajtó mögött

2022. február 17., 10:27

A város egyik legexkluzívabb, központi helyen található klubja a Heaven, ahol szívesen bulizik Flo Rida, Maluma és a kortárs nemzetközi elektronikus zenei szcéna legjava.