sör - 53 találat

Díjat kapott a We Love Budapest első söre az Untappden

A sörértékelő alkalmazásban a karácsonyi hangulatú, kürtöskalácsízű Chimney Love a sour – smoothie / pastry kategóriában lett a legjobb.

Akik nélkül Budapest biztosan másképp festene – Dreher Antal

Dreher Antal 1862-ben vette meg az idén 170 éves kőbányai gyárat, ami a családjának köszönhetően vált a legkomolyabb sörtényezővé Magyarországon.

Jógától a pszichológiáig, piactól a sakkversenyig – 7 ok, amiért szeretjük a Madhouse Craft Beer Bart

A Madhouse Craft Beer Bar azokat várja, akik beülnének italozni egy laza hangulatú helyre, vagy szuper programokat keresnek hétköznapra és hétvégére.

Nagy hely nem csak nagy társaságoknak – Megnéztük a Craft Head gasztrokocsmát

A Blaha Lujza tér és az Astoria között lévő gasztrokocsma elsőre a mérete okán nyűgöz le, aztán pedig a csúcsra járatott prémiumságával.

Kóstold meg a We Love Budapest első sörét, melyet a kürtőskalács ihletett! – Megérkezett a Chimney Love

2023. december 14., 11:26

A MONYO-val és a Szomjas Farkassal álltunk össze, hogy elhozzuk nektek a téli időszak egyik legfinomabb sörét, amit a kürtőskalács ihletett.

Sörös szaloncukrot a fára, sörcsomagot a fa alá! – A Beerselectionben jártunk

2023. december 7., 14:07

Karácsony közeledtével érdemes beugrani a Beerselectionbe, mert számos sörválogatással, sőt még sörös szaloncukorral is készülnek az ünnepekre!

10+1 remek sör télre vagy akár az ünnepekre

2023. december 5., 11:22

Nincs kőbe vésve, hogy a hideg időben nem eshet jól a frissítő nedű, különösen, ha prémium kézműves sörökről van szó.

Rákoskeresztúr egyik utolsó parasztháza barátságos serházzá vált, a XVII. kerület legnagyobb örömére

2023. október 31., 11:05

Meghallgattuk a Rákosmenti Serház történetét, szilvás sört kóstoltunk, és megnyugodtunk, hogy van még remény, ami a külvárosi vendéglátást illeti.

Hétvégi programajánló – Szemrevaló Filmfesztivál, Budapest Design Week, Főzdekocsmák Éjszakája

2023. október 4., 16:12

Október eleje kedvenc visszatérő programjainkat hozza el, mint például a Szemrevaló Filmfesztivált, a Budapest Design Weeket vagy az UH Festet. A többi izgalmas eseményt pedig a cikkben megtaláljátok!

Egy pár, két szerelemprojekt – Ilyen a Lara Café és a Chris Bar & Burger

2023. október 3., 15:47

Egy otthonos reggeliző és egy vagány burgerező – ilyen a Lara Café és a Chris Burger & Bar.

A Kék Hullám Kemping az Anker közbe költözik – Megérkezett a Carson Coma és Piszkor Norbert séf közös menüje

2023. augusztus 2., 10:02

A MADHOUSE-ban Piszkor Norbert executive chef napjaink egyik legnépszerűbb zenekarával, a Carson Comával dolgozott együtt tematikus ajánlatán, hogy elhozzák nekünk gyerekkorunk nosztalgikus ízeit.

Heti programajánló – Depeche Mode, éjszakai csobbanás a Lupán, Craft Beer Budapest

2023. július 27., 13:55

Július 27. és augusztus 2. között nyoma sem lesz az unalomnak a fővárosban: izgalmas koncertek, vásárok és családi programok színezik ezt a hetet.

A sör ezernyi íze – Megnyitott a Klauzál Craft a vásárcsarnok emeletén

2023. július 26., 16:24

A Klauzál téri Vásárcsarnokban június legvégén megnyitott hely egyszerre italkereskedés és bár, ahol elsősorban jófajta hazai kézműves söröket kóstolhat az ember.

Legyen hal, legyen tánc! – Kipróbáltuk a megújult Evezős Sörkertet a Római-parton

2023. július 20., 12:57

Az Evezős Sörkert több mint 40 éve nyitott a Rómain, hekkjeiről és halételeiről igazi legendák születtek, az idei szezonban megújulva, de a szokásos remek hangulattal és élő zenével várnak minket.

Különleges étel- és italkínálattal nyitott meg a Népsziget csodás street food paradicsoma, a Szitakötő

2023. június 16., 11:55

Új hely nyitott a Népszigeten, olyan, amilyen eddig nem volt: street food kikötő sok mindennel, mi szem-szájnak ingere. Sziget a szigeten, amit látnunk kellett – úgyhogy meg is néztük.

Fedezd fel a legendás MONYO-kat! – A BlueBerry és a MONYO Brewing közös csapatépítőjén jártunk

2023. június 5., 14:33

A csapatépítő játékokban utazó BlueBerry meghívására részt vettünk egy remek programon a MONYO sörfőzdében, ami üzemlátogatással és sörkóstolással is járt a játék mellett.

A PLACC Fesztivál remek kraft sörökkel, street foodokkal és kóstolókkal érkezik a Margitszigetre

2023. június 5., 10:32

A PLACC Fesztiválon egy hideg kraft sörrel a kezünkben lazíthatunk, de a rendezvény igazából jóval többet nyújt majd, mint egy „sima” sörfesztivál, egy igazi hedonista hétvége ígéretét rejti magában.

„Steak kezdőknek és haladóknak” – Megnéztük az YBL Palotába költözött Beerstro 14-et

2023. április 21., 15:30

A Beerstro az impozáns YBL Palotába tette át székhelyét, a remek steakek és a kellemes árak maradtak, azonban a sörök mellett a pazar bor- és koktélkínálat is szerepet kapott.

Ahol kenyérre lehet minket kenni – Megnéztük a VAJ újdonságait

2023. március 13., 13:52

Az elmúlt években Budapest underground székhelye a VIII. kerület felé tolódott, a Rákóczi tér egyenesen felvirágzott, amióta pedig a VAJ betette a lábát a környékre, igazi törzshelyünk lett.

Speciális menüt kóstolhatunk a Bohemian Betyars és a Madhouse együttműködésében

2023. március 12., 19:14

Március 13-tól különleges séfajánlat érhető el a Madhouse Budapest Bistro & Craft Beer Barban.

Indul a Szomjas Farkassal közös kincskereső játékunk – Találd meg a város különleges helyszínein elrejtett söröket!

2023. március 9., 13:18

Játssz te is a Szomjas Farkas és a We Love Budapest kincskereső játékán, és találd meg az ajándék söröket a város különböző helyszínein! Ismerd meg jobban a kraft söröket és a fővárost is!

Fahordókban érlelik a feketesört a Horizontnál – Whiskey, kávé, kakaóbab és pekándió dominál a Night Shift új tételeiben

2022. december 1., 14:45

A kőbányai Főzdeparkban található Horizont Brewing évek óta szállítja az egyedi söröket, melyek kivétel nélkül valamilyen szokatlan hozzávalóval vagy eljárással készülnek, például hordóban érlelve.

Jártál már úgy, hogy nem volt hely az Ibolyában? – Megnyílt az UltraIbolya

2022. november 17., 14:49

Megnyílt az UltraIbolya a Ferenciek terén, pár lépésre az anyaintézménytől. Náluk jártunk.

Hamisítatlan mexikói hangulat, új étlap és csokis chili con carne – Őszre hangolódott a Tereza

2022. november 2., 12:53

Mindenki kedvenc Terezája az őszi-téli szezonra teljesen megújult, és a terasztól most ugyan pár hónapra búcsút vett, de a belső tér szuper átalakításokkal tért vissza.

Téli álomba szenderül az Üreg – Kraft sörökkel és grillezéssel búcsúzhatunk a Fehér Nyúl szezonális taproomteraszától

2022. október 14., 15:43

Október 22. után téli álomra szenderül a Fehér Nyúl Ürege, azonban az utolsó hétvégén még ellátogathatunk a teraszra, ahol kipróbálhatjuk a kültéri játékokat, grillezhetünk és söröket kóstolhatunk.