olasz - 172 találat

Törzshelygyanús kocsma 2000 forintos tésztával – Megnéztük a Brutålt a Bartókon

2023. november 24., 15:10

Letisztult belső, igényes italok, kiváló olasz pasták, nagyon baráti árak – megnéztük a Brutålt a Bartókon.

Szicíliai halak és mennyei tészták a II. kerület lankáin – Megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart

2023. november 13., 11:19

Csodálatos tészták, trattoriastílusú pizzák és friss halak Szicíliából – megnéztük a Meataly Trattoria & Grillbart.

Egy csipetnyi Nápoly Vízivárosban – A Fermento Pizzériában igazi nápolyi pizzát ehetünk

2023. november 3., 16:11

A Fermento Pizzéria a Batthyány tér közelében igazi nápolyi pizzákat, friss frittákat és aranciniket kínál.

Hétvégi programajánló – Halloween Run, Műtárgybújócska, 21. Olasz Filmfesztivál

2023. november 2., 14:32

Már hivatalosan is áttértünk a téli időszámításra, a november 2. és 5. közötti hétvégét azonban nem otthon üléssel érdemes tölteni, hiszen több izgalmas benti program is vár bennünket!

Oinos

2023. október 18., 16:38

A Rákóczi téri Vásárcsarnok mellett nehéz úgy elsétálni, hogy ne tűnne fel egy igényes, tágas, modern étterem nagy, térre néző ablakaival: ez az Oinos.

Most pezseg igazán – Reneszánszát éli a Hajós utca

2023. október 12., 13:45

Jártál mostanában a Hajós utcában?

Mediterrán hangulat Buda tetején – Az Olive Trattoriában jártunk

2023. október 10., 16:05

Buda felé vettük az irányt, és egészen a II. kerület tetejéig mentünk, ahol a Kapy utcában az Olive Trattoria hozta el nekünk Olaszország hamisítatlan ízeit – és még annál is többet.

Rusztikus nápolyi pizzák Árpádföldről – Ilyen a Pizza 'O Sole Mio

2023. október 9., 14:59

A XVI. kerületi Pizza 'O Sole Mio egy csupa szív családi vállalkozás, isteni nápolyi pizzákkal. Ezekhez elviteles vagy házhoz rendelős formában juthatunk hozzá, de megéri az út – mutatjuk, miért.

Paprika János Bivallyal – Megnyílt a Pizza Manufaktúra új helye a VIII. kerületben

2023. október 6., 11:10

Ha szereted a Pizza Manufaktúrát, akkor van egy jó hírünk: már a Víg utcában is elérheted őket.

Generációk találkozóhelye a budai Várnegyed lábánál – Riso Ristorante & Terrace

2023. október 4., 14:20

2011 óta megkerülhetetlen szereplője a Vár környékének a Riso Ristorante & Terrace. A Bécsi kaputól alig száz méterre családias kiszolgálás és mesés, főként Olaszország ihlette ízek várnak ránk.

Azta Pasta

2023. szeptember 28., 13:50

A XVI. kerület szépen lassan megtelik jobbnál jobb helyekkel, és olyan kincsekre bukkanhatnak a környékbeliek, mint az apró Rákosi úti tésztamanufaktúra, az Azta Pasta.

Doppio Kitchen

2023. szeptember 27., 15:18

Ha épp elvágyódunk, de nincs lehetőségünk elutazni, akkor tudjuk merre vegyük az irányt a fővárosban: a Kecskeméti utcában mindig úgy érezzük, mintha egy mediterrán szigetre érkeztünk volna a városi forgatag közepén. Erről tanúskodik egy igazi olasz törzshely is, a Doppio Kitchen.

Te ázsiait ennél, ő olaszt. Nem probléma, irány a Soy & Olive!

2023. szeptember 25., 16:28

Pár hete – különösebb hírverés nélkül – megnyitotta kapuit (igen, mindkettőt!) a Soy & Olive. Olasz és ázsiai, komfortos és urbánus. Kipróbáltuk.

Vinozza

2023. szeptember 25., 13:45

A zuglóiak is örülhetnek már, ha mediterrán életérzésre vágynak: irány a Vinozza! A Rákos-patak közelében, lucfenyők árnyékában, az egykori Hotel Lucky nosztalgikus épületében, vagyis a Vezér utca 180. szám alatt találjuk a teraszos és olaszos kis helyet, ahol ha korai vacsorára érkezünk, könnyen lehet, hogy végül zárásig maradunk.

Mediterrán hangulatú étteremkomplexum nyílik a Dob utcában – Bazaar Budapest

2023. szeptember 14., 12:09

Mediterrán hangulat, hedonizmus és gasztronómiai kavalkád: a Bazaar Budapest egy öt különböző vendéglátóegységből álló komplexumként nyitja meg kapuit.

Nápolyi Pizzériák Éjszakája – Szeptember 19-én fél áron pizzázhatunk 25 menő helyen

2023. szeptember 11., 16:35

Az első Nápolyi Pizzériák Éjszakája szeptember 19-én este/éjjel startol el, országosan 25, nápolyi stílusú pizzát készítő étterem csatlakozásával.

Aperitivózás Budapesten – 8 hely kiváló Negronival

2023. augusztus 29., 13:44

Ha tudod, mi az az aperitivo, szívesen lazítasz vacsora vagy hazaindulás előtt egy napos teraszon, akkor ez a te olvasmányod lesz!

Így érdemes száz évig élni – A Dolce Buratában jártunk

2023. augusztus 21., 16:38

A Hunyadi téren nyílt Dolce Buratában az olasz kifinomultság és életszeretet olyan proseccók és tészták segítségével mutatkozik be, amiket máshol még nem kóstoltunk.

Egy XVI. kerületi tésztamanufaktúrában mindennap csúcsra járnak az ebédek – Azta Pasta

2023. augusztus 21., 14:14

Kicsi tésztabár nagy tudással. A XVI. kerületi Azta Pastában jártunk.

Ezek a helyek nyitottak az elmúlt hónapokban – A város és környéke legújabb gasztrotényezői

2023. augusztus 11., 14:48

Szorgalmasan járjuk a várost, és keressük-kutatjuk az újabbnál újabb helyeket, melyekből az utóbbi hónapokban sem volt hiány. Össze is szedtük, hogy hol és merre jártunk, mik nyitottak meg.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Blaha Lujza tér és környéke

2023. augusztus 8., 11:22

Merre induljunk, ha megéheztünk, koccintanánk, esetleg a közelben várakozunk, és ennénk/innánk egyet?

A jó pizza nem csak a belváros kiváltsága – Külső kerületekből és az agglomerációból ajánlunk helyeket

2023. augusztus 4., 15:15

Nem csak a belvárosban kapunk klassz pizzákat. Mutatjuk az alternatívákat!

Van az a szerelem, ami nem múlik el – A D’Al Michele római szeletes pizzája pont ilyen!

2023. július 24., 15:56

Egy forró nyári napon leugrottunk a Lajos utca túloldalára, a szerkesztőséggel átellenben, és ámulatba estünk, hogy hogyan fér el a D’Al Michele kis terében több mint 10-12-féle pizza.

Egy zuglói törzshely, ahol a pizzának és a bornak is sztorija van – A Vinozzában jártunk

2023. július 19., 16:54

A Rákos-patak közelében, az egykori Lucky Hotel nosztalgikus épületében nemrég egy új zuglói kedvencet avattunk. A Vinozza egy olaszos étterem és borbár, ahol jó elidőzni. Ezért gyere el te is!

Little Italy

2023. július 18., 12:10

A Little Italy egy szelet Nápoly a Király utca 103-as szám alatt felgördülő rács mögött, közel a Lövölde térhez. A sokszínű város változatos történelmét és jelenét hozza el az olasz étterem, amit jelenleg két fő irányvonal határoz meg: a pizza és a labdarúgás.