Élmények a város felett – Csodás koktélok, ételek, programok és mesés panoráma a Sunhill Skybarban

tegnap, 13:49

A Sunhill április 20-án megnyitotta lenyűgöző panorámájú Skybarját, ahol csodás koktélok, borok, ízletes tapasok és zenés estek várnak ránk.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Kivágta a fogdmeg a Hét tetű hóhemeit – Argó a régi pesti éjszakából

Két nagyon érdekes gyűjteményből mutatunk be néhány szlenges, argós, a múlt budapesti éjszakájából ismert szót, kifejezést.

Keződik az asztalfoglalás a jubileumi, meghosszabbított Országos Étterem Hétre

A jubileumi, 25. alkalmat ünnepelve tavasszal a szokásosnál hosszabb ideig várja majd a vendégeket az Országos Étterem Hét rendezvény.

7 különleges vacsorahelyszín az ünnepi időszakra

2023. december 4., 15:34

Egy különleges vacsorahelyszín sokat segít abban, hogy átadjuk magunkat az ünnepnek. A következő 7 hely bármelyikén ünnepi hangulatban lesz részünk!

5 mediterrán hely, ahol pastel de nata, tapas és mezze fölött lázadhatunk a hideg ellen

2023. november 29., 09:55

Összegyűjtöttünk 5 helyet Budapesten, ahol az ízek, az italok és a hangulat felmelegítik fagyos ujjainkat, és egy kicsit a lelkünket is.

Őrült jó bulit ígér a Mazel Tov csapata – Megnyitott a Balagan bár és bisztró

2023. november 15., 11:42

Szabályok és kötöttségek nélküli bulihelyet nyitott a Mazel Tov csapata, remek koktélokkal és őrületes ízekkel. Megnéztük a Balagant!

Hétvégi programajánló – 7. Magyar Klipszemle, Márton-napi mulatság a Rómain, 20 forintos könyvvásár

2023. november 8., 15:12

Didergős, ködös reggelek és esték ide vagy oda, november 9. és 13. között sem áll meg az élet Budapesten! Ha a következő napokban igazán kikapcsolódnátok, akkor csekkoljátok hétvégi ajánlónkat!

Csevap, pljeskavica, grillburgerek egyszerűen és nagyszerűen – Unkija Grill & Bar

2023. október 24., 10:28

Az Unkija Grill & Bar hangsúlyos balkáni grillválasztékkal és egyéb nemzetközi finomságokkal a középpontban nyitott meg a Bródy Sándor utcában.

10 éves Budapest egyik kedvenc spanyol tapasbárja – Interjú Beck Mártonnal, a Padron egyik tulajdonosával

2023. október 13., 15:00

A Padron tizedik születésnapja alkalmából a spanyol gasztronómiáról, közvetlenségről, profizmusról és a tavaly nyílt Pitpitről beszélgettünk az egyik tulajdonossal, Beck Mártonnal.

Fergeteges fiesztával nyitott meg Buda legújabb étterme, a Cut & Barrel bisztró

2023. október 5., 09:46

Kiváló húsételekkel és minőségi borokkal vár Buda legújabb bisztró étterme, a Cut & Barrel.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Blaha Lujza tér és környéke

2023. augusztus 8., 11:22

Merre induljunk, ha megéheztünk, koccintanánk, esetleg a közelben várakozunk, és ennénk/innánk egyet?

Kicsi a hely, de a buli erős – Bårom Bár

2023. június 20., 13:42

Az Absinthe Tapas Bar helyén nemrég megnyitott új romkocsma, a Bårom Bár egy tenyérnyi kis underground zug, ahol elektronikus zenére menetelhetünk bele az éjszakába.

Kóstoltál már polip patatas bravast? – A Tapas Fino étteremben jártunk

2023. június 14., 10:15

A Tapas Fino egy új mediterrán színfolt a Belgrád rakparton. Friss kreativitással extrázzák a nagy spanyol klasszikusokat, amiket nyáron a teraszon, egy pohár cava mellett ajánlunk megkóstolni!

Ízletes vétkek, lenyűgöző panoráma – A hét főbűnt önti formába a White Raven új koktélkoncepciója

2023. június 8., 12:16

A hét főbűnre épülő koktélkoncepcióval nyitja második szezonját a város egyik legpazarabb panorámáját kínáló skybarja, a White Raven.

Tapasozz az UnoMasban ebédidőben is, ha tényleg karakteres ízekre vágysz!

2023. június 2., 08:52

Az augusztusban egyéves UnoMas már ebédet is kínál, és még komolyabbra vették a báréletet.

Budapest Szubjektív – Henri Gonzo

2023. május 26., 10:53

Új interjúsorozatunkban ismert embereket kérdezünk meg arról, hogy milyen a viszonyuk Budapesthez, mit szeretnek benne, melyek a kedvenc helyeik. Henri Gonzo volt az első alanyunk.

Városi séta, könyvek, kávé és az elmaradhatatlan természet – Ilyen Fürdős Zsanett kolléganőnk ideális napja

2023. március 23., 14:47

Reggeli csend egy kőbányai parkban, séta minden mennyiségben, finom kávék és esti randi. Munkatársunk megosztja velünk egy ideális napját.

„Csúcséttermezz„” jó áron 11 napon keresztül! – Indul a DiningCity Országos Étteremhét

2023. március 9., 15:55

Elindult a DiningCity Országos Étterem Hét, ami igazából éppen tizenegy napos és igyekszik teljesen a vendégek igényeire és pénztárcájára hangolódni.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Kálvin tér és környéke

2023. február 23., 12:36

Sorozatunkban a Széll Kálmán tér, a Deák Ferenc tér és a Móricz Zsigmond körtér környéke után sorra vesszük a Kálvin térhez közeli kedvenc helyeinket, a reggelizőtől a pizzériáig.

Kertek, villák, mókusok és spanyol tapas – Ilyen Nagy Zsófia kolléganőnk ideális napja

2023. február 13., 16:01

Sorozatunkban a We Love Budapest munkatársai osztják meg egy-egy ideális napjukat.

Spanyol ízek helyben és elvitelre is – Megnyílt a La Nube-sok új helye a Bartókon, az Ultramarinos Martinez

2023. február 13., 11:20

A leginkább egy delikátbolt és egy tapasozó szerelemgyerekeként definiálható Ultramarinos Martinez főszereplői az ínycsiklandó spanyol finomságok és italok, amiket helyben és elvitelre is kérhetünk.

Heti programajánló – Esti séta az Állatkertben, a Füvészkert titkai, Budapest Central European Fashion Week

2023. február 2., 14:04

A február 2. és 8. közötti napokra sokszínű programlistát állítottunk nektek össze, amely segít abban, hogy teljesen magatok mögött hagyjátok a mindennapi problémáitokat!

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Móricz Zsigmond körtér és környéke

2023. január 16., 16:19

Sorozatunkban a Széll Kálmán tér és a Deák Ferenc tér után most a Móricz Zsigmond körtértől haladunk a Gellért térig, és számba vesszük a kedvenc helyeinket, a pékségtől a tapasbárig.

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.