Egy falat Tokió a belváros közepén – Megnyitott a CUBE Sushi

Az újonnan nyitott CUBE Sushi igazi kortárs japán konyhával, kirobbanó, autentikus ízekkel és vagány, indusztriális enteriőrrel vár minket.

Hagyományos és modern vietnámi ízek összeborulása – Megnéztük a 94' konyha & bárt

Vietnámi kolbász, mangós-mogyorós szósz és a város legroppanósabb malacbőre – izgalmas vietnámi konyhát találtunk a Falk Miksa utcában.

Modern külső, budai báj, napfényes tér – Megnéztük a felújított VakVarjú Budát

A megújult VakVarjú Budában nemcsak jót ehetünk, de egy komplett gasztroélményt is kapunk.

Autentikus India 2018-as árakon – Az indiai–pakisztáni ZAIQA-ban jártunk

Autentikus, izgalmas és olcsó – a Ferenc körúti ZAIQA-ban remek indiai és pakisztáni fogásokkal várnak minket!

Új helyet nyitott a közönségkedvenc ázsiai – A padthai wokbart már a Hegyvidéken is megtaláljuk

Megnyitott a padthai új egysége a Hegyvidéken, a MoM Sportban, így az ázsiai ízek rajongói nem maradnak finom falatok nélkül a környéken.

Minőségi, laktató és megfizethető ebédajánlattal rukkolt elő a Macesz Bistro

2023. december 14., 12:37

A Macesz Bistro november vége óta elérhető két- vagy háromfogásos ebédajánlata korrekt adagokkal és kedvező áron, kiváló minőségben vár bennünket.

Csodás illatok, fűszeres ízek és mesés színek – 3+1 libanoni hely borongós napokra

2023. december 8., 12:11

A Baalbekben, a Byblosban és a Mozatában olyan autentikus libanoni fogásokat kóstolhatunk, amelyek feldobják majd a leghidegebb téli napokat is.

Új séf, új étlap – A Baltazár 10 év után is tud meglepetést okozni

2023. november 23., 14:30

Egy új, fiatal séf, Tanács Norbert érkezett a Baltazár csapatába, aki új lendületet és új ízvilágot is hozott a 10 éves, bohém étterem falai közé.

Dim sum álmokkal, fenséges osztrigával és nagyon extra italkínálattal hívogat az OPIUM

2023. november 6., 14:45

Mennyei dim sumok, pimaszul savas saláták, kiegyensúlyozott levesek mellett olyan italkínálat vár, ami miatt csak bározni is szívesen betérnénk!

Egy kis brazil sziget az Akácfa utcában – Megnéztük a Corcovado-t

2023. november 3., 09:31

Feijoada, pão de queijo, coxinha és caipirinha – nem varázsszavak ezek, hanem a brazil konyha különlegességei. Amivel mi is közelebbi ismeretségbe kerülhetünk az Akácfai utcai Corcovado-ban!

Különleges ramen a belvárosban – Megnéztük a TON-ICHI-t

2023. október 26., 14:12

Japán leveskülönlegesség a belvárosban – kóstold meg a tonkotsu rament a TON-ICHI-ben!

Akár egy erdőmélyi házikó is lehetne – Újranyitott a Normafa ikonikus étterme, a Normafa Síház

2023. október 4., 15:32

Az újranyitott Normafa Síház egy picit olyan, mint egy erdőmélyi rejtett faház, az étterem kínálatában pedig klasszikus és ázsiai ízek egyaránt várnak ránk.

Lélegzetelállító panoráma, letisztult ételek és profi vendéglátás – Az Aranybástyában jártunk

2023. augusztus 16., 13:42

Egy étterem, amiért érdemes megmászni a Várnegyedet.

Ha szereted a thai konyhát, irány a Klauzál tér parányi, szenzációs ételbárja!

2023. július 7., 11:39

Van a VII. kerületi Klauzál téren egy zseniális kis ételbár, ahonnan eddig minden alkalommal elégedetten és az ízektől megrészegülve távoztunk.

A juhtúrós sztrapacska és a búzacsíramálé vitték a prímet – A TATI-ban ebédeltünk

2023. június 28., 11:05

Óriási meglepetés volt a TATI-ban kóstolt ebédünk szinte összes étele: harmonikus, természetes és pont annyira modern minden, hogy felismerhető marad ízben és formátumban is.

Találka egy bajigur és egy nasi uduk felett – Megnéztük a baKudapa indonéz kávézót

2023. június 13., 16:17

A Károlyi-kert szomszédságában megnyílt a város első indonéz kávézója, a baKudapa, ahol pozitív energiák, szumátrai kávékülönlegességek és kellemesen fűszeres falatok fogadnak.

Gyerekkorunk legkedvesebb ízei a kockás abroszon – Megkóstoltuk a Nagyim Főzte ebédjeit

2023. június 6., 13:27

Sokunknak hiányoznak a házias ízek, és hogy igazán finom, laktató melegétel kerüljön nap mint nap az asztalunkra. A Nagyim Főzte pont erre kínál megoldást.

Ázsia változatos ízei és remek hangulat a Kolosy téren – A Miss Saigonban jártunk

2023. április 27., 13:48

A Kolosy tér tele van remek gasztrohelyekkel, azonban ha egy igazán autentikus pho levest, yaki udont vagy bún tésztát szeretnénk enni, akkor az ázsiai ízek világában utazó Miss Saigonban a helyünk.

Húsvét a Dunakorzón – Tavaszi brunch és elviteles ünnepi lakoma az InterContinental Budapestnél

2023. március 31., 16:37

Azt már megszokhattuk, hogy az InterContinental Budapest minden jeles ünnepre igazi lakomákkal, ráérős villásreggelikkel és tematikus fogásokkal készül, és ez a húsvét alkalmával sincs másképp.

2000 Ft alatt is jót ebédelhetünk a Rákóczi tér kubai kifőzdéjében, a Ké Bolában

2023. március 23., 09:50

A Ké bolá? annyit jelent Kubában szlengesen: ’Mizu?’ Bementünk a Rákóczi téri helyre, és feltérképeztük, hogy mi a helyzet.

A sült rizs magasiskolája – A Taste Asian Restaurantban jártunk

2023. január 19., 12:41

A wokban készült sült rizs a Taste Asian Restaurantban magasabb szintre lép: a foie gras-tól kezdve a kaviáron, az ananászon és a japán szarvasgombán át a wagyúig sok különlegességgel kombinálják.

Fantasztikus fóti füstök – The Pit, ahol összeér a BBQ és a cajun konyha

2022. szeptember 30., 09:25

Nehéz nekünk újat vagy inkább mást mutatni, de Fóton most határozottan ez történt. Kipróbáltuk a The Pit texasi BBQ- és louisianai cajun elmekkel varázsoló konyháját.

Majomság lenne máshol koktélozni vagy randizni a nyáron – Főszerepben a Monkey Bistro

2022. június 10., 10:44

A Várkert Bazárban lévő Monkey Bistro nyáron (is) nagyon elemében van – náluk jártunk.

Török reggeli, meze, faszenes grill és döner kebab – A Boğaziçi étterem eredeti ízei mindenkihez szólnak

2022. március 29., 16:17

Demcsák Csilla és párja, Savaş a fine dining és a gyorséttermek igencsak eltérő világa között tátongó űrt töltötte meg minőségi tartalommal: a Boğaziçi mindenki által elérhető, vérbeli török étterem.

Három ínyenc háziasszony boltja – A Nóra Deliben jártunk

2022. március 9., 10:23

A XI. kerület Sas-hegy környéki részében azt szeretjük a legjobban, hogy szuper elegye a kisgyerekes-sulis és a nagyvilágias környezetnek. A Nóra Deli pedig szuperül egyesíti ezt a két hangulatot.