6 különleges helyet mutatunk, ahol el tudod készíteni a tökéletes szelfit

Legyen szó városi kiruccanásról, barátnős estéről vagy randiról, cikkünkben 6 olyan különleges helyet mutatunk, ahol lenyűgöző szelfiket lehet lőni.

Híres, népszerű, a legnagyobb bulik házigazdája, és április 21-től hetente 8 napon át tart nyitva – Mi az?

Április 21-től a világon egyedüliként 8 napos nyitvatartással vár minket az Instant-Fogas komplexum.

Hétvégi programajánló: Flashback Reopening, március 15-i programok, Merch Fesztivál

A tavasz az újrakezdés évszaka. Újranyit sokak kedvenc underground bulihelye, és itt a hosszú hétvége is, ami kiváló alkalom egy új, komfortzónán túli program kipróbálására!

Egy tiny house-ban koncertezik a nagyszínpadok dívája

A nextnest.hu legújabb mobilháza és a hazai kortárs afro- és világzenei szcéna csillagának kivételes együttállása a legjobb dolog, ami történhetett.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Hétvégi programajánló: Furmint Február Nagykóstoló, szürrealista bál, Pici Piac

A február eleje erősen indul: lesz szürrealista bál, farsangi gasztroutazás, de egy különleges RAVEületet is átélhettek!

A street food Anatóliából, ami simán veri a gíroszt – A Tantuni House-ban jártunk

Fűszeres darált hús tekercsben Anatóliából – a török street foodra épült Tantuni House-ban jártunk.

A burgerező, ahol 5000 forintért az egész étlapot kipróbálhatod! – Megnéztük a smashyt

Szaftos, cuppogós junk food, amiért a Z generáció a januári mínuszban is sorban áll – a Kálvin mellett nyitott smashy burger tényleg tud valamit!

Hétvégi programajánló: TechnoCool – szombati DJ-szettek a kupolatérben, Kölyök Turbina, Harry Potter-napok

A hétvégére gyűjtött programokkal ezúttal is igyekezünk titeket kizökkenteni a hol szürkés, hol napsütéses, de meglehetősen fagyos januárból!

Ahol akár 250 forintért sörözhetünk, 2999 forintért korlátlanul ihatunk, és hétköznap is bulizhatunk!

2023. december 13., 10:03

A belváros népszerű és egyik legnagyobb szórakozóhelyén akár hét közben is bulizhatunk.

Megtaláltuk az új kedvenc „nappalinkat” – Megnyílt a Kollab a Mammutban

2023. december 1., 15:42

A Kollab a Mammutban egy kísérleti hely, ami hol kávézóként, hol coworking helyként, hol kultúrtérként és lazulóhelyként vár mindenkit.

Középpontban a zene a Bartók legújabb helyén – A Szpot.-ban jártunk

2023. október 13., 12:01

Megnyílt a Bartók Béla út új helye. A Szpot.-ban a zene a főszereplő, de más kulturális programok és finom falatok is vannak.

Különleges Barbie-univerzum nyílt Újbudán – Kiállítással és divatbemutatókkal vár az Allee

2023. október 13., 10:42

Október 31-ig nézhetjük meg az ingyenes Barbie-kiállítást az Allee Bevásárlóközpontban, ahol Lakatos Márk flashmob divatbemutatója, több mint 100 Barbie baba és egy különleges fotósarok is vár ránk.

Éjjel-nappal buli: hatalmas fesztivállal nyitja meg a klubszezont a CinemaHall szeptember 30-án

2023. szeptember 28., 13:16

Napközben a Buda Bay-en, éjszaka a Cinema Hallban pöröghetünk a legjobb elektronikus számokra.

101Tigris – Az ázsiai kantin, ahol jobb áron és különlegesebbet eszel, mint a wokos láncoknál

2023. szeptember 12., 12:10

Kipróbáltuk a friss és ropogós vagy inkább szószos 101Tigrist, és felfedeztük az elérhető és letisztult, mégis élményszámba menő ázsiai kantinjelleget.

Ezek a legkülönlegesebb munkakörök a budapesti luxushotelekben

2023. augusztus 24., 09:31

A szállodákban vannak olyan pozíciók, amelyek akár a nemzetközi láncolatokon belül is páratlanok, ugyanis csak Budapesten felvételiztettek ezekre. A legszokatlanabb munkakörökkel jövünk most.

Ilyen még nem volt: a Bolt mozgószínpada még a Sziget veterán fesztiválozóit is meglepte

2023. augusztus 11., 11:47

A Sziget fesztivál kiemelt taxiszolgáltatójaként a Bolt ezúttal a sziget minden szegletébe egy mozgószínpadon viszi el a zenét.

Szombaton Budapest Pride – Ezeken a helyeken nyitott szívvel várják a résztvevőket

2023. július 14., 11:19

Lássuk, merre érdemes megpihenni, lazítani a szombati Budapest Pride ünnepség előtt/alatt/után. Mind biztonságos, együtt gondolkodó hely.

Az IKIIKI Jewelry és a Pleasure is pretty összebútorozott – Megnyitott a Hullám Stúdió

2023. július 10., 10:26

A Rákóczi tér a felfutó negyedek közül az egyik legizgalmasabb, és napról napra lep meg minket egy-egy újdonsággal, újabb hellyel vagy kollaborációval. Nemrég a Hullám Stúdióban jártunk.

Heti programajánló – Waldorfeszt, KoreaON, Rammstein-koncert

2023. július 6., 13:03

A nyár közepe sem telik el szuper programok nélkül a fővárosban és környékén! Július 6. és 12. között a fesztiválok és a koncertek kerülnek előtérbe.

Heti programajánló – Szentivánéj az Állatkertben, Múzeumok Éjszakája, Kolorádó Fesztivál

2023. június 22., 14:40

A nyár első hónapja, főleg a június 22. és 28. közötti napok aligha szólhatnak másról, mint a fesztiválokról és a különböző kulturális és gasztronómiai programokról.

Heti programajánló – Ricsárdgír-búcsúkoncert, Artmozik Éjszakája, Budapest Beer Week

2023. május 18., 16:35

Az idő végre-valahára felmelegedik május 18. és 24. között, így több szabadtéri programot, teraszozást és koncertet remélhetünk a következő napokban.

Indulhat a napsütéses szezon? – Hatalmas szabadtéri bulival nyitja a nyarat a House Piknik Pilisborosjenőn

2023. május 11., 16:09

A House Pikniken a szórakozni vágyó fiatalok, a kisgyerekes családok és a kutyával érkezők egyaránt bulizhatnak a szuper zöld környezetben a pilisi panoráma ölelésében.

Ezek Budapest legizgalmasabb prémium lakberendezési üzletei

2023. április 24., 15:33

Szerencsére sok a jó lakberendezési üzlet Budapesten, manapság már módunkban áll bármilyen stílusban ízlésesen berendezni az otthonunkat – pénztárcától függetlenül.

„Doktor House” és „Hulk” is szerepel a sorozatban, amit Budapesten forgattak, és a Netflixen láthatjuk majd

2023. április 20., 11:14

November 2-án kerül a Netflixre A láthatatlan fény című sorozat, aminek egészen nagy részét Budapesten forgatták, a trailerben látható is pár pillanatra a Keleti pályaudvar belülről.