ebédmenü - 20 találat

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Új helyszínen, nagyobb vendégtérrel vár az Artizán Óbuda

Cukrászsütik, meleg reggelik és könnyű ebédek – új helyen bővült az Artizán Óbudai egysége.

Minőségi, laktató és megfizethető ebédajánlattal rukkolt elő a Macesz Bistro

2023. december 14., 12:37

A Macesz Bistro november vége óta elérhető két- vagy háromfogásos ebédajánlata korrekt adagokkal és kedvező áron, kiváló minőségben vár bennünket.

„Ha jót eszel, jókedvű leszel” – Ízes reggelik, kiadós ebédek a Reggel Délben-nél

2023. november 9., 11:09

A Reggel Délben előző három éve elég fordulatosra sikerült, ám a finom reggelik, ebédek és az őszinteség végigkísérték a hely mindennapjait.

Magyar fogások franciául – Fiatal, trendi és remek ár-érték arányú hellyel gyarapodott a Kopaszi-gát környéke

2023. október 27., 11:33

Brunch, tízórai, ebédmenü és comfort foodokkal megszórt vacsora – a Kopaszi-gát mellett nyílt Zazie Bistro & Barban mindent megtalálunk!

Középpontban a zene a Bartók legújabb helyén – A Szpot.-ban jártunk

2023. október 13., 12:01

Megnyílt a Bartók Béla út új helye. A Szpot.-ban a zene a főszereplő, de más kulturális programok és finom falatok is vannak.

Színek, ízek, levesek – A Városmajor melletti SZÚP levesezőben jártunk

2023. október 10., 11:17

Szeptember közepén a Szilágyi Erzsébet fasor elején nyitott meg a SZÚP nevű hely, ahol két fiatal lány, Tami és Zsófi várja a vendégeket saját receptek alapján készülő leveseikkel.

Reggeltől estig, a brunchtól a teraszbárig – A Sunhill Bistro & Skybarban jártunk

2023. szeptember 28., 13:51

A Sunhill Bistro & Skybar komplexuma egy reggeltől estig tartó ízutazásra invitál, ahol reggelizni, ebédelni, vacsorázni és bulizni is lehet kora reggeltől késő estig a Tabán szomszédságában.

Megéri különcnek lenni, ha ilyen alapokra támaszkodsz – A Fricska 2.0-ban ebédeltünk

2023. augusztus 4., 10:37

A Fricska 2.0-ban jártunk, ebédeltünk, beszélgettünk, és a legfrissebb impresszióinkat osztjuk meg most.

Végre megint köztünk vagy, Fricska! – Ma újranyit a főváros egyik fontos, rajongott étterme

2023. július 19., 15:06

2022-ben már nem nyitott ki a Dob utcai Fricska, ám ma vacsoraidőben újjászületik a kedvenc, ismét kinyitnak, immár Fricska 2.0 néven. Ennél jobb hír nem is érkezhetett volna!

Addig nyújtózkodj, ameddig a lábnyomod ér! – A Zöld étteremben jártunk

2023. július 5., 16:40

A VI. kerületi Hajós utcában található Zöld étteremben minden a fenntarthatóságról és a teljes értékű növényi étrenden alapuló konyháról szól.

Gyerekkorunk legkedvesebb ízei a kockás abroszon – Megkóstoltuk a Nagyim Főzte ebédjeit

2023. június 6., 13:27

Sokunknak hiányoznak a házias ízek, és hogy igazán finom, laktató melegétel kerüljön nap mint nap az asztalunkra. A Nagyim Főzte pont erre kínál megoldást.

Gasztrokalandok a főváros környékén – Veresegyházon jártunk, a Bandy’s Bisztróban

2023. május 10., 11:57

Veresegyház és környéke remek kirándulóhelyeket és gasztroélményeket tartogat, ezért megéri itt eltölteni egy napot, főleg, ha olyan szuper helyekre bukkanunk, mint a Bandy's Bisztró.

Speciális menüt kóstolhatunk a Bohemian Betyars és a Madhouse együttműködésében

2023. március 12., 19:14

Március 13-tól különleges séfajánlat érhető el a Madhouse Budapest Bistro & Craft Beer Barban.

Ahol élmény egészségesen enni – A Szafi Pékség & Bisztró Zuglóban és Kelenföldön is vár

2023. február 20., 16:10

A fővárosban már két helyen is vár ránk a Szafi Pékség & Bisztró & Shop, Zuglóban a Nagy Lajos király útján, Kelenföldön pedig az Etele téren.

A pálpusztai sajt burgonyafánkban, a káposzta mogyoróvajjal teljesedik ki – Hétvégi ebédekre hív a Laurel

2023. február 8., 14:00

A Laurel Budapestben jártunk, hogy kipróbáljuk a közelmúltban indult hétvégi ebédajánlatukat.

Spanyolország ízei már délben is – Ebédmenüvel újít a Pintxo

2022. november 22., 09:57

Az ízletes és csinos mininyársairól, szendvicseiről, ropogós churrosáról ismert tapasbár már nemcsak esti iszogatásra vár minket, hanem (igazi spanyol étteremhez méltó módon) ebédmenüvel is készülnek.

Tudjuk, hol töltődhetsz fel idén ősszel – izgalmas újítások a Szervita téri À la Maisonben

2020. szeptember 24., 14:41

A francia bájjal és hamisíthatatlan otthonossággal operáló étterem belvárosi egysége már nemcsak a nap tökéletes indításának ad biztos támpontot, de a délidőben felmerülő igényekről is gondoskodik.

Bezár az Arany János utcai Retro Lángos büfé, Buldózer Partyval búcsúzik a vásárlóktól

2020. február 11., 11:11

Február 29-én ehetünk utoljára a főváros egyik első számú lángosozójában.

Innovatív borkóstolás és hibátlan konyha a Batthyány-örökmécses mellett – az Easy Wine-ban jártunk

2020. február 6., 00:00

Az elmúlt hónapok nyitásának egyik legígéretesebb versenyzője hibátlan ételekkel, fúziós és magyar konyhai inspirációkkal, igényes borszortimenttel és egy játékos borautomatával készül – megnéztük az