magyaros - 82 találat

Panírba rejtett minden Lágymányoson – Belefutottunk a Minden Rántvába

A rántott sajttól a rántott májon át egészen a rántott disznósajtig – panírba burkolt elviteles kifőzdét találtunk Lágymányoson.

Magyar köretből street food – Megnéztük a Nokedlisht

A kedvenc magyar köretünk street foodként debütál a Vas utcában. Paprikás csirke nincs, újítás annál több! Megnéztük a Nokedlisht!

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Hagyomány és állandóság a kertvárosban – Erzsi Mamánál jártunk vendégségben

Hagyománytisztelet és nosztalgia, házias ízek és emberes adagok – Erzsi Mama Konyhájában megállt az idő, és mi így szeretjük!

Kéhli Vendéglő: az utolsó óbudai mohikán története a borozótól Krúdyn át a feltámadásig

2023. december 29., 14:38

Szinte az egyetlen óbudai vendéglő, amely a nyitás óta a mai napig üzemel – egy elfeledett világ lenyomata, a Kéhli Vendéglő.

A Véndiák minél idősebb, annál fiatalosabb

2023. december 6., 11:01

Az 1938 óta működő Véndiák mindenki számára tud olyat nyújtani, ami után elégedetten távozhat: magyaros ebédet, hamburgert, desszertet vagy koktélt.

Házias ételek békebeli hangulattal fűszerezve – Megnéztük az újpesti Kakukk Vendéglőt

2023. november 30., 10:14

A Kakukk Vendéglő egy igazi békebeli klasszikus Újpesten, ahol kiváló magyaros fogások és családias hangulat vár ránk.

Budapest kedvenc Bauhaus bisztrója – Megnéztük az ikonikus Pasarét Bisztrót

2023. november 15., 00:00

A lassan 10. születésnapját ünneplő Pasarét Bisztró, mely nem csak a helyiek kedvenc törzshelye, de a budai buszforduló étterme, a Bauhaus építészet egyik ikonikus épületében kapott helyet.

Haraszti Zsolt házias ízei a Lánchídnál – Megnyitott az ADAM Bistro

2023. október 30., 16:56

Szaftos rakott krumpli, sűrű gulyás omlós hússal és békebeli császármorzsa – Haraszti Zsolt új éttermében jártunk.

Magyar fogások franciául – Fiatal, trendi és remek ár-érték arányú hellyel gyarapodott a Kopaszi-gát környéke

2023. október 27., 11:33

Brunch, tízórai, ebédmenü és comfort foodokkal megszórt vacsora – a Kopaszi-gát mellett nyílt Zazie Bistro & Barban mindent megtalálunk!

Újra megnyílt a Fekete Holló Kisvendéglő, amely visszahozza a piros kockás, igazi budai vendéglátást a Várba

2023. október 18., 11:53

A legendás Fekete Holló szeretné visszahozni az igazi, hamisítatlan kisvendéglők hangulatát a budai Várba autentikus magyar fogásokkal, korrekt minőségben és árakkal.

Generációk találkozóhelye a budai Várnegyed lábánál – Riso Ristorante & Terrace

2023. október 4., 14:20

2011 óta megkerülhetetlen szereplője a Vár környékének a Riso Ristorante & Terrace. A Bécsi kaputól alig száz méterre családias kiszolgálás és mesés, főként Olaszország ihlette ízek várnak ránk.

Megnyílt a jövő ételudvara – FoodPort a KÖKI Bevásárlóközpontban

2023. szeptember 15., 09:36

A zöld növényzet, az otthonos környezet csak ráadás, ha megéheztünk vagy innánk valami finomat, számos étterem és kávézó kínálatából válogathatunk a megújult FoodPortban.

Feledhetetlen erdélyi túra egy unortodox gasztrofesztiválra – Indul a Taste of Transylvania 2023

2023. szeptember 13., 10:12

A Taste of Transylvania 2023-as kiadása szeptember 14. és 17. között várja a gasztronómia és Erdély szerelmeseit a Gyimesi Skanzenben.

A Michelin-kalauz méltatja a Stand étterem női séfjét, Szulló Szabinát

2023. szeptember 5., 12:43

A Michelin-kalauz legjobb magyar női séfeket bemutató összeállításában a Stand étterem és a Stand25 Bisztró női séfjét, Széll Tamás partnerét, Szulló Szabinát is méltatták.

Egy XVI. kerületi tésztamanufaktúrában mindennap csúcsra járnak az ebédek – Azta Pasta

2023. augusztus 21., 14:14

Kicsi tésztabár nagy tudással. A XVI. kerületi Azta Pastában jártunk.

Megéri különcnek lenni, ha ilyen alapokra támaszkodsz – A Fricska 2.0-ban ebédeltünk

2023. augusztus 4., 10:37

A Fricska 2.0-ban jártunk, ebédeltünk, beszélgettünk, és a legfrissebb impresszióinkat osztjuk meg most.

Magyar konyha egy csipetnyi trükkel és kreatív csavarokkal – Ilyen a Teyföl Szentendrén

2023. július 28., 17:03

A május elején a szentendrei Városház téren megnyitott hangulatos étteremben a magyar konyha jól ismert ételeit kínálják, de alaposan megbolondítva, mégis megtartva az eredeti ízvilágot.

Legyen hal, legyen tánc! – Kipróbáltuk a megújult Evezős Sörkertet a Római-parton

2023. július 20., 12:57

Az Evezős Sörkert több mint 40 éve nyitott a Rómain, hekkjeiről és halételeiről igazi legendák születtek, az idei szezonban megújulva, de a szokásos remek hangulattal és élő zenével várnak minket.

Végre megint köztünk vagy, Fricska! – Ma újranyit a főváros egyik fontos, rajongott étterme

2023. július 19., 15:06

2022-ben már nem nyitott ki a Dob utcai Fricska, ám ma vacsoraidőben újjászületik a kedvenc, ismét kinyitnak, immár Fricska 2.0 néven. Ennél jobb hír nem is érkezhetett volna!

Zuglói zöld oázis, házias és újító ételek – A Szőnyi Garden Étterem minden korosztály számára tartogat meglepetéseket

2023. július 10., 14:05

A csodás zöld környezet, a meglepően széles és több generáció igényeit kielégítő étlapválaszték láttán biztos, hogy szívesen visszatérnénk bármikor a Szőnyi Garden Étterembe.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – Az Astoria és környéke

2023. június 30., 10:55

Mutatjuk, hogy merre érdemes enni, inni, lazulni az Astoria vonzáskörzetében.

A juhtúrós sztrapacska és a búzacsíramálé vitték a prímet – A TATI-ban ebédeltünk

2023. június 28., 11:05

Óriási meglepetés volt a TATI-ban kóstolt ebédünk szinte összes étele: harmonikus, természetes és pont annyira modern minden, hogy felismerhető marad ízben és formátumban is.

A bohémság kortalan, a sikk örökké fiatal – A 40 éves Pierrot-ban jártunk

2023. június 19., 13:16

A Pierrot lezser eleganciájával, barátságos légkörével és izgalmas ételeivel, italaival immár 40 éve színesíti a főváros gasztronómiai kínálatát. Budapest első magánéttermében jártunk.

Különleges étel- és italkínálattal nyitott meg a Népsziget csodás street food paradicsoma, a Szitakötő

2023. június 16., 11:55

Új hely nyitott a Népszigeten, olyan, amilyen eddig nem volt: street food kikötő sok mindennel, mi szem-szájnak ingere. Sziget a szigeten, amit látnunk kellett – úgyhogy meg is néztük.