étterem - 376 találat

Turistáknak készült, de mi is szeretjük – Japán és a Közel-Kelet összeolvadása az Ichigóban

július 23., 14:06

Gyors, egészséges, finom, fúziós – a Király utcai Itchigót nem volt nehéz megszeretnünk!

A budapesti kalózétterem fogásai most különleges kincset érnek – akár egy utazást a párizsi Disneylandbe

július 22., 11:40

Ha augusztusban látogatunk el a kalózétterembe, akár egy kétfős utazást is nyerhetünk Disneylandbe!

A nap legjobb híre: megint van tojásos nokedli a KIOSK-ban!

július 19., 15:50

A KIOSK visszatette az étlapra a város egyik legjobb tojásos nokedlijét – sok más korábbi közönségkedvenccel együtt.

Hernyót, békát is kóstolhatunk Wang Mester új, kőbányai éttermében

július 18., 16:32

De milyen íze van a selyemhernyónak? Wang Mester új éttermében erre a kérdésre is van válasz.

Marumba

július 18., 14:03

A Dobrumba és a Pingrumba keleti éttermek tulajdonosi köre gondolt egyet és egy más koncepciójú éttermet álmodott meg a Marumba személyében, ahol a Kárpát-medence konyhája van terítéken.

Az Indigo szupergyors és autentikus fogásokkal jelentkezik, itt az Indigo Express

július 18., 09:43

Autentikus fogásokra épülő, modern gyorséttermet nyitottak az indigósok, itt az Indigo Express.

Megnéztük a Rira Vegan Foodot: ilyen ételeket akarunk enni ebben a kánikulában

július 16., 10:00

Gyors, igényes, friss vega és vegán fogások az iráni konyha alapjaival Csikágóban: megnéztük a Rira Vegan Foodot.

Egy falatnyi Ázsiával, BBQ-szusival és fergeteges hangulattal vár a Fat Mama egész nyáron

július 15., 12:01

A Fat Mama idén nyáron beizzítja a japán grillt, és kiváló húsokkal és halakkal, BBQ-szusikkal, poké bowlokkal és koktélokkal vár a hatalmas teraszán.

Csak egy, de az a legjobb – Megérkezett a nyár grillslágere, a Berale

július 12., 11:59

A Berale koncepciója egyszerű: kiváló minőségű, szabad tűzön készült holland borjú és zöldségek, titkos fűszerkeverék és bitang jó szószok.

SIMALIBA Belvárosi Csárda

július 9., 12:47

A SIMALIBA Belvárosi Csárda a Váci utcától pár lépésre, a Piarista utcában található, mégsem egy drága turistaközpontú helyként tarthatjuk számon, hanem vidéki hangulatával és elérhető áraival igazi felüdülés a belvárosi forgatagban.

Hagyományos, megbízható magyar ételek a belváros közepén? Simaliba!

július 5., 10:39

A Váci utcától pár lépésre, a Piarista utcában nyitott meg júniusban a SIMALIBA Belvárosi Csárda, egy kis vidéki hangulatot csempészve a belvárosba.

Bezár az egyik legjobb, Michelin-ajánlással is rendelkező budapesti étterem

július 3., 20:07

5 év után búcsúznak, de azt ígérik, hamarosan jó hírekkel is szolgálnak majd.

A Zsiráf viszi tovább a Kosztolányi Dezső tér meghatározó helyét

július 3., 10:27

A Zsiráf a Tranzit Art Café régi hagyományait tiszteletben tartva felkarolta a régóta zárva lévő helyet, és Zsiráf Tranzit néven újranyitotta.

Búsuló Juhász Étterem

július 2., 16:37

A Gellért-hegy tetején, az azonos nevű buszmegállóhoz közel találjuk az 1937 óta működő Búsuló Juhász Éttermet. Ez egyrészt azt jelenti, hogy csodás innen a kilátás (amit méretes ablakokkal hangsúlyoznak), másrészt pedig azt, hogy sok éven át érlelt vendéglátással találkozhatunk itt.

Kashmiri Restaurant Budapest

július 1., 12:46

A Kashmiri Restaurant Budapest egy autentikus indiai étterem a Népszínház utca elején. Az étlapon a szószos húsoktól a tandoori fogásokon át egészen a rizses egytálételekig mindenféle indiai kedvenc szerepel.

Japán és Peru szerelemgyereke a Bazilikánál – Fald fel a nikkei konyhát a Tigre basilicában!

július 1., 10:43

Az Amazonast idéző hangulatban nyerhetünk bepillantást abba, hogy milyen a perui és a japán gasztronómia fúzióján alapuló nikkei konyha.

8 jó hely a nyári budapesti éjszaka minden fontos hozzávalójával – jó bulik, kiváló ételek, mesés italok

június 24., 10:46

Az alábbi helyeken a fülledt budapesti éjszakák emlékezetessé tételéhez minden fontos hozzávalót megtalálunk.

Kiruccanás Budapestről – Aranypart Camping & Apartments, ahonnan haza sem akartunk menni

június 21., 11:12

A siófoki Aranypart Camping & Apartments remek ár-érték arányú szállásokkal vár. Ki sem kell mozdulnunk, minden szolgáltatást helyben megtalálunk.

Új helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Széll Kálmán tér környéke

június 20., 14:09

Nápolyi pizza, modern olasz, újhullámos fagyi és tökéletes grillcsirke – többek között ilyen gasztrohelyekkel gazdagodott a Széll Kálmán tér környéke.

Vacsorázz úgy, mint Erzsébet királynő! – Hírességek menüi a Gundelben

június 20., 09:52

Idén nyáron útjára indul a Gundelben a „Hírességek menüi” sorozat, elsőként a II. Erzsébet tiszteletére felszolgált „Négykoronás menü” lesz terítéken.

Levonult az árhullám, jön a hőhullám – Ezeken a vízparti helyeken hűsölhetünk

június 18., 16:17

Ne csak izzadjunk, élvezzük is a meleget, hiszen ehhez a Duna közelsége minden lehetőséget megad.

Egy kis tányérra is kerülhetnek nagy dolgok – Megnéztük a Mór24 és a Dorado Café szerelemgyerekét

június 17., 15:12

Minden bizonnyal a nyár egyik nagy kedvence nyitott meg múlt héten a Klauzál utcában.

Kabul Bahar

június 14., 16:16

A Népszínház utcában egy pár négyzetméteres helyen ehetünk igazán egzotikus, ugyanakkor tradicionális afgán ételt.

Kiruccanás Budapestről – A Balaton kapujánál vár a Kenese Bay Garden Resort & Conference Hotel

június 14., 10:38

A szálloda alig több, mint 1 órányi autóútra van Budapesttől, ezért lokációban verhetetlen.

„Mi ezeket az adagokat otthon elmossuk” – Zseniálisan reagált egy szentendrei étterem a kritikákra

június 13., 09:43

A szentendrei étterem viccesen fogja fel a rosszindulatú, udvariatlan kommenteket.