Japán wagyu, hungarikumok és egzotikus gyümölcsök – Ezt kapjuk a Fővám téri Nagycsarnokban

Megnéztük a turisták kedvenc helyét, a város első vásárcsarnokát, a Nagycsarnokot, ahol számunkra is meglepetés volt, milyen jó az ár-érték arány.

Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.

Hagyomány és állandóság a kertvárosban – Erzsi Mamánál jártunk vendégségben

Hagyománytisztelet és nosztalgia, házias ízek és emberes adagok – Erzsi Mama Konyhájában megállt az idő, és mi így szeretjük!

Világklasszis tetováló által inspirált, fekete menü debütált a Madhouse Bistro-ban

Borbás Robi tetoválóművész és Piszkor Norbert séf feketére hangolt menüt álmodott meg a Madhouse Bistro-ba.

Az új év első kedvence – Régi-új helyen nyitott meg a 101Neo

Még csak 3 nap telt el az évből, de már van új kedvencünk: a 101Neo őrületes levesei a januári rosszkedvet is azonnal megszüntetik.

Új séf, új étlap – A Baltazár 10 év után is tud meglepetést okozni

2023. november 23., 14:30

Egy új, fiatal séf, Tanács Norbert érkezett a Baltazár csapatába, aki új lendületet és új ízvilágot is hozott a 10 éves, bohém étterem falai közé.

Egy kis brazil sziget az Akácfa utcában – Megnéztük a Corcovado-t

2023. november 3., 09:31

Feijoada, pão de queijo, coxinha és caipirinha – nem varázsszavak ezek, hanem a brazil konyha különlegességei. Amivel mi is közelebbi ismeretségbe kerülhetünk az Akácfai utcai Corcovado-ban!

Magyar fogások franciául – Fiatal, trendi és remek ár-érték arányú hellyel gyarapodott a Kopaszi-gát környéke

2023. október 27., 11:33

Brunch, tízórai, ebédmenü és comfort foodokkal megszórt vacsora – a Kopaszi-gát mellett nyílt Zazie Bistro & Barban mindent megtalálunk!

Csevap, pljeskavica, grillburgerek egyszerűen és nagyszerűen – Unkija Grill & Bar

2023. október 24., 10:28

Az Unkija Grill & Bar hangsúlyos balkáni grillválasztékkal és egyéb nemzetközi finomságokkal a középpontban nyitott meg a Bródy Sándor utcában.

Atlantic City és New York inspirálta a Hard Rock Hotel Budapest Sessions éttermének új séfjét

2023. október 6., 13:35

A Hard Rock Hotel Budapest Sessions étterme üdítő színfoltja a budapesti gasztronómiai palettának, új vezető séfje, Pintér Sándor pedig a modern amerikai gasztrokultúrát hozta el a fővárosba.

Fergeteges fiesztával nyitott meg Buda legújabb étterme, a Cut & Barrel bisztró

2023. október 5., 09:46

Kiváló húsételekkel és minőségi borokkal vár Buda legújabb bisztró étterme, a Cut & Barrel.

A zuglói műhelykonyha, ami felvállalja a nemzetközi alapanyagokat is – A KERT Bisztró

2023. szeptember 28., 10:45

Az őszi szezonváltás kapcsán jártunk A KERT Bisztróban, és most sem kellett csalódnunk a felkészültségükben.

Ha vágysz már egy jó tacóra, tequilára, quesadillára vagy Margaritára, irány a Hugo’s Bar & Kitchen!

2023. szeptember 27., 11:55

A Hugo’s Bar & Kitchen egy kedves és laza étterem kiváló mexikói ételekkel a Molnár utcában.

Legyen hal, legyen tánc! – Kipróbáltuk a megújult Evezős Sörkertet a Római-parton

2023. július 20., 12:57

Az Evezős Sörkert több mint 40 éve nyitott a Rómain, hekkjeiről és halételeiről igazi legendák születtek, az idei szezonban megújulva, de a szokásos remek hangulattal és élő zenével várnak minket.

Egész nyáron át tartó BBQ-parti a Feneketlen-tónál

2023. május 19., 11:06

Újbuda frekventált pontján, a Feneketlen-tó partján megújulva, de régi értékeit megtartva vár minket az Este11.

Kata étterem – A legjobb hely, ha glutén- és laktózmentes gasztrokalandokat keresel

2023. április 26., 11:12

Ha olyan étteremet keresünk, ahol az ételek glutén- és laktózmentesek, akkor a Kata Restaurant a tökéletes választás, ahol azonnal magával ragad minket a modern, de mégis barátságos hangulat.

„Steak kezdőknek és haladóknak” – Megnéztük az YBL Palotába költözött Beerstro 14-et

2023. április 21., 15:30

A Beerstro az impozáns YBL Palotába tette át székhelyét, a remek steakek és a kellemes árak maradtak, azonban a sörök mellett a pazar bor- és koktélkínálat is szerepet kapott.

3 év után újra sülnek a steakek a konyhán és csilingelnek a pezsgőspoharak a Baltazár teraszán

2023. március 28., 12:13

A Budai Várnegyed egyik kedvenc helye, a Baltazár megújult erővel tért vissza, minden eddiginél szélesebb választékkal. Kipróbáltuk!

Ahol szerdától szombatig élő zenés estéken mulathatunk a régi nótákra: IKON Piano Bar

2023. március 22., 12:35

A Kazinczy utcai pianobárban, az IKON-ban jártunk, hogy felderítsük, hozza-e a műfajhoz elengedhetetlen hangulatot, a régi nótákat és a modern kínálatot. Szerencsére jelesre vizsgázott.

Egy új mexikói hely, ahol nem spórolnak a fűszerrel – Hugo’s Mexican Bar & Kitchen

2023. január 23., 15:40

Az egykori Fregatt Pub helyén nyílt meg 2022 októberében a Hugo’s Mexican Bar & Kitchen. Teszteltük a tex-mex konyhára, koktélokra és sportközvetítésekre specializálódott helyet.

Éljen az egészség! – Magunkért és a városért is tehetünk, ha kevesebb húst eszünk

2023. január 13., 12:25

Budapesten számos hely kínál egészséges, növényi étrenden alapuló fogásokat, ha pedig otthon is tudatosabban étkeznénk, akkor érdemes a kifli.hu segítségével belevágni.

Kozmopolita bisztró még mindig sok hússal és odafigyeléssel – Meat Heaven by Tuning

2022. december 21., 16:37

Megújultak kívül-belül, kínálatban, választékban, és egy szuper csapattal indultak újra. Ez itt a Meat Heaven by Tuning.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Deák Ferenc tér és környéke

2022. november 11., 14:22

Hol együnk és igyunk, ha a Deák Ferenc téren járunk.

20 jó film, ha a szabadság érzésére vágysz

2022. október 29., 00:00

Új emberekkel megismerkedni, spontán kalandok részévé válni, idegen kultúrákat magunkba szívni – összegyűjtöttük a szabadság érzését közvetítő filmeket.

A békebeli somlóit mazsolával és anélkül is kérhetjük – Mi újság a Macesz Bistro háza táján?

2022. október 26., 17:48

Ismét új lendülettel és sok ötlettel, de a hagyományokat is ápolva várja vendégeit a hamarosan 10 éves Macesz Bistro.