Könyvcserepiknik lesz szombaton a Kopaszi-gáton

3 órája

Április 27-én, szombaton tavaszi könyvcserepikniket szervez a Bookline a Kopaszi-gáton.

Kiállításon mutatja be illegális hulladékát a II. kerület

tegnap, 14:06

A II. kerület közösségi szemétgyűjtésein 4,5 tonna hulladék gyűlt össze. Ennek újragondolásával készült alkotásokból nyílt kiállítás.

Élmények a város felett – Csodás koktélok, ételek, programok és mesés panoráma a Sunhill Skybarban

tegnap, 13:49

A Sunhill április 20-án megnyitotta lenyűgöző panorámájú Skybarját, ahol csodás koktélok, borok, ízletes tapasok és zenés estek várnak ránk.

Köss ki Budapest legújabb vízparti báréttermében!

Április közepén nyitott meg Budapest legújabb bárétterme, ahol a város lenyűgöző panorámájával körbe véve várhatjuk a naplementét.

Ezekbe a különleges házakba juthattok be az idei Budapest100-on

A május 11–12-i hétvégén 36 nyitott házba leshettek be, amelyek között lesz lakótelepi, kutatóház, egyetemek és egy ravatalozó is.

A borbár, ahol mindennap egy jó házibuliba futsz bele – Megnéztük a Parlét

A Parléban akkor sem kell feszengened, ha egyedül érkezel, vagy ha nem értesz igazán a borokhoz. Sallangmentes házibuli-hangulat vár remek italokkal!

Japán wagyu, hungarikumok és egzotikus gyümölcsök – Ezt kapjuk a Fővám téri Nagycsarnokban

Megnéztük a turisták kedvenc helyét, a város első vásárcsarnokát, a Nagycsarnokot, ahol számunkra is meglepetés volt, milyen jó az ár-érték arány.

Május elején jön a Helló Európa! Fesztivál – Piknik a Szabihídon, koncertek és megannyi ingyenes program

Magyarország EU-csatlakozásának 20. évfordulóját májusban ingyenesen látogatható városi minifesztivállal ünnepli meg Budapest.

„Nem attól függ egy film milyensége, hogy mennyit költöttek el rá” – Hajdu Szabolcs-interjú

Március közepe óta játsszák a mozik a Kálmán-nap című filmet, amit mi nagyon szerettünk, így beszélgettünk is egyet a rendezővel, Hajdu Szabolccsal.

Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

Itt aztán nincs kispórolva a péksütiből a töltelék meg a szeretet sem – A diósdi Pékanyuban jártunk

Új, nagyobb, szebb helyre költözött a Pékanyu, Diósd kedvenc péksége, ahol nemcsak finom kenyerek, de jó közösség is vár.

Premier előtti vetítésekkel és a közelmúlt kedvenceivel jön az Artmozik éjszakája

Idén már a 13. Artmozik éjszakáját rendezik meg a budapesti művészmozikban.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

7 hétvégén a kultúráé a főszerep Erzsébetváros legújabb fesztiválján

Erzsébetváros különböző közterein tartják a legújabb kulturális fesztivált április 20. és június 1. között.

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Az egyik befuttatta Marilyn Monroe-t, a másik beleszeretett Ingrid Bergmanba – Magyar fotóművészek Amerikában

A Szépművészeti Múzeum kiállításán 32 magyar fotós mutatkozik be, akik mindannyian Amerikában lettek híresek.

Egy héten át piscoalapú koktélokkal vár mindenkit a Blue Fox The Bar

Ha mindig is érdekelt benneteket, mi az a pisco, és milyen ízvilággal működik igazán, akkor most érdemes ellátogatnotok a Kempinski Hotel bárjába.

„Sokszor börtönnek éltem meg a puszta létezést életem során” – Interjú Beton.Hofival

Beton.Hofival a számára fontos budapesti helyszínekről, a hivatás terhéről és szépségéről, valamint a 0 mixtape készítéséről beszélgettünk.

Magyar köretből street food – Megnéztük a Nokedlisht

A kedvenc magyar köretünk street foodként debütál a Vas utcában. Paprikás csirke nincs, újítás annál több! Megnéztük a Nokedlisht!

A hajszárító és a köntös marad – Avagy mit vihetsz el, hogyan viselkedj egy hotelben?

Elvihető-e kilószámra a gyümölcs? Mennyi hajbalzsamot lehet még úgy elpakolni, hogy ne legyen ciki?

Városi séták #2: Bazárok, bűntények, szerelmek – A budapesti átjáróházak titkos élete

Titkos oázis, romantikus félhomály, macskakő és fakockák: járd be velünk Budapest átjáróházait!

Az autizmus világnapja alkalmából kékbe borul a főváros

Az Együtt az Autistákért Alapítvány #éniskékvagyok kampányának látványos eleme a kék világítás, de mással is készülnek.

A kőbányai rozsdaövezetben talált új otthonra az ikonikus Duna Szimfonikus Zenekar

A Duna Szimfonikus Zenekar mostantól a X. kerület kulturális életét is színesíti.

Heti programajánló: húsvéti programok, Fran Palermo-koncert, szezonnyitó a Vasúttörténeti Parkban

A húsvétot nem érdemes végig otthon tölteni, az idő kedvez például egy kiváló túrának, egy ejtőzős brunchnak, de egy locsolóbálra is kiruccanhattok.