80 éven át 1000 fő mulatott Buda legszebb kertvendéglőjében – Ilyen volt a Budagyöngye

Reneszánsz estek, romantikus fák hűsítő árnyéka és a legjobb táncdalénekesek műsora várta közel 100 évig a budaiakat.

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

A családias, a pici és az irodalmi – 3 új kávézó a tavaszra

Az alábbi 3 hely a közelmúltban nyílt, és 3 teljesen különböző irányból közelítenek a kávé felé.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Így kutyáztunk régen Budapesten – Kedvenc képeink a Fortepanról

A Fortepan segítségével visszautaztunk az időben, és egészen az 1900-as évek elejétől az 1970-es évek végéig összegyűjtöttük kedvenc kutyás fotóinkat.

Jógától a pszichológiáig, piactól a sakkversenyig – 7 ok, amiért szeretjük a Madhouse Craft Beer Bart

A Madhouse Craft Beer Bar azokat várja, akik beülnének italozni egy laza hangulatú helyre, vagy szuper programokat keresnek hétköznapra és hétvégére.

Itáliát idéző, rejtett freskó lapul egy józsefvárosi bérház falán

Az a jó a városban, hogy mindig felfedezhetünk valami újat, és olyan rejtett kincsekre bukkanhatunk, mint ez a freskó egy józsefvárosi bérház falán.

A közlekedési csomópont, a burger és a koktél – Megnéztük az Átszálló bisztrót

Pékség, bisztró, bár és kilátás a Dunára – a Szentlélek téren nyílt Átszálló a környék egyik kedvenc beülős helyévé válhat.

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

Az Escake sütiműhely, reggeliző és kávézó olyan, mintha mindig is a törzshelyünk lett volna

2023. október 20., 11:08

A Németvölgyi útról nyíló, hangulatos Hollósy Simon utcában, közvetlenül egy virágbolt mellett találjuk az Escake Cake & Brunchot, amely olyan, mintha a barátainknál reggeliznénk.

A hétvégén végre újranyit a MANYI

2023. szeptember 29., 16:33

A részletekről még semmit nem tudni, de az biztos, hogy szeptember utolsó hétvégéjén újra megnyitja kapuit a Margit körúti kulturális műhely és közösségi tér.

Mondj igent a sütikre! – Az Egy csipet torta megnyitotta első cukrászdáját

2023. szeptember 25., 16:50

Instagramra való sütikkel nyitott meg a Parlament szomszédságában az Egy csipet torta első üzlete. Ezzel egy meseszép otthont kapott a pasztellszínű esküvői tortákról híressé vált márka.

Vagány vegán konyha a Csarnoknegyedben – Megnyitott a Szabad Új Hely

2023. szeptember 22., 12:09

A Rákóczi téri Vásárcsarnok mögött nemrég megnyitott Szabad Új Hely egy közvetlen és nagyon laza hangulatú gasztrokocsma vegán konyhával.

A nettó hedonizmus péksütis pultja – Benéztünk a Ráday utcai Bageribe

2023. szeptember 15., 09:36

Gyönyörű krémes-gyümölcsös finomságok, vaj és péksütemények illata. Ellátogattunk a Bageribe.

Hamarosan megnyitja kapuit a megújult Art+ Cinema

2023. augusztus 18., 13:39

Teljeskörűen megújulva, bővített programkínálattal várja ezentúl a mozirajongókat az Art+ Cinema és Kávézó.

Ahol fák árnyékában, hideg sörrel a kézben, koncertek közben lazíthatsz – Ez a Mad Garden Buda

2023. augusztus 9., 13:14

Rengeteg programmal, hideg Mad Scientist sörökkel és finom ételekkel vár a Mad Garden Buda.

Pastrami – Magas minőség, széles választék, kiváló ár-érték arány és ajándék torta Óbudán

2023. augusztus 4., 12:43

Ha születésnapi ünnepséget rendezünk, most ajándék tortával vár ránk az óbudai Pastrami, de ezen kívül még számos okunk van rá, hogy törzshelyünk legyen a bisztró.

Olasz konyha halal szabályok szerint a belvárosban – Si Restaurant Budapest

2023. július 4., 10:40

Habár Budapest nem szűkölködik olasz éttermekben, olyat, ahol halal szabályok szerint készítik az ételeket, már nehezebb találni. Pontosan ilyen étterem a Si Restaurant Budapest a belvárosban.

Könnyed francia elegancia, mesés sütemények, bőséges reggeli – A halásztelki Dobay Cukrászdában jártunk

2023. június 29., 09:59

A Dobay Cukrászda Halásztelken bőséges reggelivel, minőségi alapanyagokkal, csodás környezetben és a kedves kiszolgálással várja a vendégeket, így biztosan mindenkit elcsábít majd.

Kiruccanás Budapestről – Tökéletes nyugalom és főúri életérzés a Hercegasszony Birtokon

2023. június 19., 16:10

Íme egy hely, amely megidézi a múlt század főúri világának életérzését; teljes kikapcsolódás vár minket a Hercegasszony Birtokon, ahol a jó hangulat mellett remek gasztronómiai élmények várnak ránk.

Rétesforradalom a Jókai utcában – A Réteslakban jártunk és kóstoltunk

2023. június 15., 16:20

Meglátogattuk a Jókai utcában található Réteslakot, ahol a helyben sütött rétescsodákból kóstoltunk meg pár ízt, és arra jutottunk, a hagyományos dolgoknak sem árt az újragondolás.

Indulhat a fagyiszezon? – Benéztünk a Cloud9 fagylaltmanufaktúra kulisszái mögé

2023. június 7., 12:37

A Cloud9 fagylaltmanufaktúra robbanócukorkás gyerekfagyival, jegestea fagylaltdesszerttel és a blökiknek szánt, azonban számunkra is ízletes mangós kutyafagyival indítja a nyarat.

A PLACC Fesztivál remek kraft sörökkel, street foodokkal és kóstolókkal érkezik a Margitszigetre

2023. június 5., 10:32

A PLACC Fesztiválon egy hideg kraft sörrel a kezünkben lazíthatunk, de a rendezvény igazából jóval többet nyújt majd, mint egy „sima” sörfesztivál, egy igazi hedonista hétvége ígéretét rejti magában.

Édes-kedves sütikuckó a IX. kerületben – A Kedvenc Sütim

2023. június 2., 09:57

A lassan 4 és fél éve nyitott, a Bakáts tér közelében lévő hely 3 az 1-ben, reggeliző, kávézó és cukrászda, és egy olyan időszakban látogattuk meg őket, amikor épp nagy változások közepette vannak.

Indulhat a napsütéses szezon? – Hatalmas szabadtéri bulival nyitja a nyarat a House Piknik Pilisborosjenőn

2023. május 11., 16:09

A House Pikniken a szórakozni vágyó fiatalok, a kisgyerekes családok és a kutyával érkezők egyaránt bulizhatnak a szuper zöld környezetben a pilisi panoráma ölelésében.