Modern külső, budai báj, napfényes tér – Megnéztük a felújított VakVarjú Budát

A megújult VakVarjú Budában nemcsak jót ehetünk, de egy komplett gasztroélményt is kapunk.

Még nagyobb koripályával, új fényhíddal és finom téli frissítőkkel vár idén a Budapest Park Jégvilága

2023. december 15., 15:24

Koncerthelyszínből koripálya – idén több újdonsággal is vár a Budapest Park Jégvilága.

Kalandok és gasztroélmények a téli Budapesten! – Mesés téli napok várnak ránk a fővárosban

2023. november 30., 09:53

Fényben pompázó karácsonyi vásárok, ünnepi hangulatú programok, jégpályák, páratlan reggelik és meghitt vacsorák, színház és megannyi élmény vár ránk.

Pop-up büfét nyitott a Natura Hill Zebegényben

2023. november 28., 16:33

Izgalmas pop-up büfével rukkolt elő a Natura Hill Zebegény központjában.

Már 1500 Ft-ért is jóllakhatunk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárában

2023. november 21., 14:14

A nyitás napján bejártuk Budapest két legnagyobb karácsonyi vásárát a Vörösmarty téren és a bazilikánál. Kóstoltunk, és a programokat is megnéztük.

Kis budapesti kerülethatározó – XVI. kerület

2023. június 22., 15:36

Kis kerülethatározónkban bemutatjuk Pest kertvárosát, ahol szovjet katonák is tanyáztak, ahol repülőtér is volt, itt működött a világhíres Ikarus-gyár, de Budapest legnagyobb tavát is itt találjuk.

POKET Karácsony, Henri Gonzo és a Papírsárkányok, Grand de Markt – Programajánló (12. 15–21.)

2022. december 15., 15:36

A napokban mindannyian ajándékért rohangálunk, így a heti programajánlókba sok vásárt gyűjtöttünk össze. Ha viszont kulturális programokkal gyakorolnánk az ünnepi lelassulást, arra is van tippünk!

Hüttehangulattal, kandallóval és télire hangolt ételekkel vár a Duna-parti Nocsak Bár

2022. december 12., 13:03

A Soroksári-Duna-parton, a Nocsak Bárban igazi hüttehangulat vár, ahol a télire hangolt fogások mellett forró gyümölcsteák, grog, forralt bor és forrócsoki-költemények melengetnek minket.

Berobbant a nyár a város felett – A Normafán megújult pavilonokban várnak a régi-új kedvenceink

2022. június 16., 10:18

Közel 90 év után megújul a Normafa Síház épülete, de míg tart a felújítás addig sem kell nélkülöznünk a finom falatokat és hűsítő italokat, régi-új kedvenceinkkel várnak a Pavilonok.

Táncos cipőinket jégkorira cseréltük – Kipróbáltuk a Budapest Park Jégvilágát

2021. december 16., 14:49

A Budapest Park a szezon meglepetésbombáját dobta le, amikor mindenki nagy örömére télen is szélesre tárta kapuit. Melengető italokkal, remek zenével, na meg hatalmas koripályával várnak ránk.

Jövő héttől újra hüttézhetünk a KisBíró teraszán!

2021. november 19., 11:05

Bíró Lajosék jóvoltából ismét beköltöznek az Alpok ízei a XII. kerületbe.

Feltöltődés hat lábon – Kutyabarát kirándulóhelyek és étteremtippek Budapestről és környékéről

2021. július 8., 10:06

Budapest környéke elsőrangú útvonalakat tartogat, ha kedvencünkkel közös barátságunkat kirándulással pecsételnénk meg. A túra után pedig szuper kutyás vendéglátóhelyeken pihenhetjük ki a fáradalmakat.

Még mindig lendületben – Bíró Lajossal az elmúlt öt évtizedről beszélgettünk, a Kádár-kortól a street foodig

2021. március 24., 12:20

Tömegvendéglátás a Kádár-korszakban, séf pozíció az amerikai követségen, az első kínai étterem, bőrén sütött lazacfilé és roppanós rántott húsok – Bíró Lajos 50 éve a pályán. Nagyinterjú.

Természetközeli élmények a város felett – A Normafa Síházban zajlik az élet!

2021. január 22., 10:26

A Normafa Aktív, azaz a sporttagozatuk januárban sem tétlenkedett, létrehoztak három Síház Túra-futókört.

A kiszállításon túl – Négy hely és négy tulaj, akik kreatív újításokkal vészelik át a lezárásokat

2021. január 18., 13:45

Vendéglátós kreatívok, akik nem elégednek meg a házhoz szállítással – négy tulaj, aki a lezárásokból is jót hozott ki.

Ha mi nem mehetünk az Alpokba, az Alpok jön hozzánk – Bíró Lajos hüttét nyitott a XII. kerületben

2020. november 6., 14:07

Forró gőzgombóc, omlós császármorzsa, rumos kakaó – hüttét nyitott Bíró Lajos!

Hétvégétől ingyenes minikoncerteket hallgathatunk Budapest közterein

2020. szeptember 3., 11:30

Voices of Budapest címmel új zenei eseménysorozat indul a fővárosban szeptember 5-én, amely október 3-ig tart.

Rövidesen food truckok lephetik el a rakpartot és a Városháza parkot – pályázatokat írt ki a Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ

2020. július 2., 14:21

A Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ két frekventált fővárosi helyszín, a pesti alsó rakpart és a Városháza park időszakos vendéglátására írt ki pályázatot július 1-jén.

A város egyik legkülönlegesebb karácsonyfáját a Városháza parkban találod

2019. december 19., 12:56

Az adventi vásárba telepített, fából készült installációt a járókelők indítják be, de legalább hat fő kell hozzá.

Korcsolyázz a fellegekben – gőzgombóc, forralt bor és őrületes Hütte Party a város felett

2019. december 9., 14:49

Lábunk alatt Budapest fényeivel, kezünkben sült kolbásszal és forró csokival, kedvenc szezonális muzsikáinkra korizhatunk az Intermezzo Ice Terrace rooftop bárban.

Már 9 fűtött igluból élvezhetjük a legszebb budapesti kilátást a 360 Barban!

2019. október 30., 15:00

Újra fűtött iglukkal várnak minket a 360 Bar tetőteraszán, hogy télen se kelljen lemondani a város egyik legszebb panorámájáról – és egy rémisztő Halloween bulival indítják a téli szezont!

„A tészta egy rigolyás állat” – így regulázzák meg a pizzások

2019. február 27., 15:51

Ha annyira látványos boomja nincs is, mint a hamburgernek, de az utóbbi években határozott fejlődésen ment keresztül az itthoni pizza színtér is, melynek fontos szereplőivel nosztalgiáztunk, tésztáztunk étteremben és otthon.

Heti programajánló (02.21-27.)

2019. február 21., 17:39

Először lép fel Budapesten Nicki Minaj, visszatér a fánkfesztivál, bemutatják a legátfogóbb filmet Bud Spencerről, és még sok más program is lesz. Egy egész hétre való eseményt ajánlunk.

Februári programajánló

2019. február 4., 15:36

Még egy hónap a tavasz, de addig is lesz mit csinálni februárban is: Kulka János újra a színpadon, David Duchovny koncertje, balettelőadás, finn filmek, bor-, sör- és halfesztivál, moziéjszaka, Neneh Cherry-koncert és utazáskiállítás is vár ránk a hónapban.

Idén már 6. alkalommal szaunázhatunk a folyóparton, újra a Valyo Kikötőben

2018. december 6., 15:17

Budapest minden bizonnyal legmenőbb szaunája a Valyo által hat éve kitalált mobil izzasztókabin. Idén egy hüttével megtoldva, a Valyo Kikitőben lehet kipróbálni.