Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

A bubble tea türkizkék birodalma – Kipróbáltuk a Biu!Tea-t a Jászai Mari térnél

Nagyon cuki bolt, játékos bubble tea-k, beköszönő gyerekkor a Jászai Mari téri Biu!Tea-nél.

A családias, a pici és az irodalmi – 3 új kávézó a tavaszra

Az alábbi 3 hely a közelmúltban nyílt, és 3 teljesen különböző irányból közelítenek a kávé felé.

Modern külső, budai báj, napfényes tér – Megnéztük a felújított VakVarjú Budát

A megújult VakVarjú Budában nemcsak jót ehetünk, de egy komplett gasztroélményt is kapunk.

Mutatunk egy kávézót, ahol akár színészekkel is összefuthatsz!

2023. december 11., 11:25

A Katona József Színház büféje, a kantin: nem csupán az előadások idején, hanem mindennap nyitva áll a vendégek előtt.

Monodesszert-karácsonyfa, bejgli, sütiválogatás – A MONO Cake & Dessert ünnepi meglepetései

2023. december 4., 14:56

Sokan úgy gondolják, hogy a mentes sütik sosem hozhatják azt az ízélményt, mint hagyományos társaik, de a MONO Cake & Dessert erre alaposan rácáfol.

Koreai őrület a Csikágóban – Megkóstoltuk a Briøsh szendvicseit

2023. november 15., 14:44

Roppanós briós habkönnyű tojással, titkos szószokkal és rengeteg sajttal – megkóstoltuk a koreai szendvicskülönlegességet, az eggdropot!

Az Escake sütiműhely, reggeliző és kávézó olyan, mintha mindig is a törzshelyünk lett volna

2023. október 20., 11:08

A Németvölgyi útról nyíló, hangulatos Hollósy Simon utcában, közvetlenül egy virágbolt mellett találjuk az Escake Cake & Brunchot, amely olyan, mintha a barátainknál reggeliznénk.

Szerethető és őszinte kávézó az Óbudai-sziget mellett – Megnyitott a Bomiz Deli

2023. október 19., 11:08

Roppanós saláták, szédítő desszertek, könnyed kávék és izgalmas csemegék a kamrapolcon – megnyitott a Bomiz Deli.

Finomságok a reggeli brunchtól az esti gin-tonikig – Megnyitott a Bubci Café a Móricznál

2023. október 10., 10:48

Egész napra elegendő finomsággal, nyugodt randihoz vagy csajos koktélozáshoz is kellemes hangulattal vár a Bartók Béla út szomszédságában a Bubci Café.

Megtaláltuk az új kedvenc kávézótokat – EARLY Specialty Coffee Bar

2023. szeptember 4., 15:11

A XIII. kerületi Kresz Géza utcában megtaláltuk az új kedvenc kávézótokat, ahol a legálmosabb reggeleken is felkelt a kávé, és isteni a szendvics.

Élelmiszerért a közértbe megyünk – de már nem a Julius Meinlbe, és nem is a Billába

2023. július 24., 11:52

Julius Meinl, Billa, Kaiser’s: voltak idők, amikor el sem tudtuk volna képzelni nélkülük a szürke mindennapokat. Ma már csak a múltról mesélnek. Számba vettünk néhány régi élelmiszerüzletet.

Szarvasgombás fagyival és sütikkel ünnepelhetjük az üzletnyitást a Nour új, belvárosi desszertbutikjában

2023. július 20., 16:15

A Nour sikkes, franciás desszertjei Budaörs után már a Belváros szívében is várnak minket. Az új üzlet nyitását a július 22-i hétvégén szarvasgombás finomságokkal is ünnepelhetjük.

Komfort és extremitások egy helyen – Az indiai vajas csirkétől a medvehúsig haladhatunk az idei Gourmet Fesztiválon

2023. június 3., 11:55

Idén is kilátogattunk a Gourmet Fesztiválra, mászkáltunk, kóstoltunk, beszélgettünk. Most pedig megosztjuk a tapasztalatainkat.

Forog a szélhal, isteni a pisztácialatte – A gödöllői Kútházban időztünk

2023. május 3., 16:33

A gödöllői Kútházban jártunk, és lelassultunk egy órácskára ezen a kellemes helyen.

Ahol festői torták várnak, miközben a kulisszák mögé leshetünk – PupiCake a Bartókon

2023. április 18., 14:17

A PupiCake-et Győrffy Orsolya álmodta meg, aki az Auguszt Cukrászdában tanulta ki a cukrászmesterséget, pár éve pedig saját helyet nyitott a Bartók Béla úton.

Páratlan sikert hozott a Balatonnál készülő tonik – Világversenyen bizonyított a Balatonic

2023. április 6., 10:08

Egyedülálló sikert ért el a Balatonic az egyik legnagyobb nemzetközi spiritversenyen, a The Global Spirits Mastersen, ahol egyedüli magyar tonikmárkaként három tételét is díjazták.

Szarvasgombás luxustorta és új süteménykollekció – Budaörs franciás desszertszalonja, a Nour beújított a tavaszra

2023. március 24., 15:10

A budaörsi cukrászda egy luxustortával és pár gyümölcsös desszerttel újult meg a tavaszra.

Reggelizz úgy, mint egy király!  – Újdonságok a Honey-ban

2023. március 9., 12:44

Reggelizz úgy, mint egy király! – Újdonságok a Honey-ban

A Bazilika közelében megbújó Honey Brunch a mézédes reggeliken túl mindig meg tud lepni minket: most az éjfekete lazacos bagel, az ütős King Royal és a reggeli brownie miatt érdemes betérni.

„Érzékiség, füst és technó” – Jön a IV. NEXTFESZT a Trafóba

2023. február 28., 09:42

A IV. NEXTFESZT március 1. és 4. között elhozza az új éra alkotóit, akik a kiégést, szorongást, válságkezelést, traumafeldolgozást állítják a középpontba, levezetésnek koncertek és bulik várnak ránk.

Brunch a Központban – Az egyik kedvenc törzshelyünkön egész nap élvezhetjük a reggelit

2023. február 23., 15:28

A Központ egész napos reggelivel vár minket a klasszikus brunchfogásoktól, a török és ázsiai ízvilágon át a vega vonalig, de a húsimádókról és az édes reggelik rajongóiról sem feledkeztek meg.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Kálvin tér és környéke

2023. február 23., 12:36

Sorozatunkban a Széll Kálmán tér, a Deák Ferenc tér és a Móricz Zsigmond körtér környéke után sorra vesszük a Kálvin térhez közeli kedvenc helyeinket, a reggelizőtől a pizzériáig.

Kertek, villák, mókusok és spanyol tapas – Ilyen Nagy Zsófia kolléganőnk ideális napja

2023. február 13., 16:01

Sorozatunkban a We Love Budapest munkatársai osztják meg egy-egy ideális napjukat.

Galéria, étterem, közösségi tér és az ezeket összefogó kiváló ízlés – Az Asteriskben jártunk

2022. december 23., 16:58

Az Asterisk, The live in Galleryben a mindennapi rohanásból kikapcsolva, gyönyörű környezetben, csodás műtárgyak között, finom falatok társaságában csodálkozhatunk rá az élet apró örömeire.