vintage - 20 találat

Bulizz, kávézz, sörözz vintage ruhák között! – Több funkcióval is vár a megújult Komondors

A Komondors Vintage Shopban már nemcsak ruhákat vásárolhatunk, de bulizni és egy kávéra, sörre is érdemes betérni.

Hétvégi programajánló: Botanique Showroom, Beton.Hofi-koncert, Tavaszi Etyeki Piknik

Április közepe felé haladunk, az idő kiváló, a programok pedig pörögnek! A hétvégén irány lazulni a Tavaszi Etyeki Piknikre, vagy ha éppen pörgésre vágytok, akkor a főváros ismét tartogat egy s mást!

A stílus összehoz – A Crazee Vintage Store-ban jártunk

A Pikszis mellett nyílt Crazeeben vintage ruhák segítenek abban, hogy megtaláljuk, mi az, ami igazán illik az egyéniségünkhöz.

Belvárosi vintage bútorüzletben járt Rami Malek

Az Oscar-díjas Rami Malek a Daken Studióban fotózkodott.

Minőségi butikélmény a Margit-negyedben – Lendvai Lilla concept store-ja a fővárosba költözött

Lendvai Lilla stylist RUHA nevű, a fenntarthatóságra építő concept store-ja Szentendréről elköltözött, és butikélménnyel érkezett Budapestre.

Hétvégi programajánló: Finn Filmnapok, disznótor a Fény Utcai Piacon, közösségi kutyás séta

Február közepétől indul be igazán a fővárosi élet. Kinti és benti programokat ajánlunk, a filmnapoktól kezdve a kiállításokon át egészen a buliig.

Hétvégi programajánló – Margó Irodalmi Fesztivál és Könyvvásár, Trafó 25, Kürtőskalács Fesztivál

2023. október 11., 15:54

Sok és sokféle izgalom várható az október 12. és 15. közötti hétvégén, ami biztos, zenei programokból most olyan nagy a választék, hogy érdemes átjárni a különböző stílusok között.

ReClaim – Új vintage bolt nyílt a Király utcában

2023. október 2., 14:55

Kedvenc second hand üzleteink között egy újat köszönthetünk: szeptember végén nyílt meg a ReClaim Vintage, a Király utca hangulatos, ízléses vintage boltja!

Bogaras, csillogós, szőrmés és nagyon párducos! – Megnyitott a LoveChild Vintage a Hajós utcában

2023. július 31., 11:20

Megnyílt a LoveChild Vintage, a Hajós utca kedves kis üzlete, amit azonnal le is csekkoltunk.

Heti programajánló – Szentivánéj az Állatkertben, Múzeumok Éjszakája, Kolorádó Fesztivál

2023. június 22., 14:40

A nyár első hónapja, főleg a június 22. és 28. közötti napok aligha szólhatnak másról, mint a fesztiválokról és a különböző kulturális és gasztronómiai programokról.

Rövidesen indul Budapest legzöldebb vásársorozata, a Green Market

2023. június 12., 13:29

A Hello Piac, a Nem Adom Fel Alapítvány és a VII. kerületi Önkormányzat együttműködésében megvalósuló közösségi piac a Klauzál téren június 24-én lesz első alkalommal.

Vintage, greenery vagy más? – 7 rendhagyó budapesti helyszín eljegyzési vagy esküvői fotózáshoz

2023. május 30., 11:33

Stílusok szerint mutatunk olyan rendhagyó helyeket Budapesten, amelyek garantáltan egyedivé teszik az eljegyzési vagy esküvői fotóitokat.

Fedezd fel a múlt kincseit a Gozsdu Antik Marketen!

2023. április 27., 11:14

A Gozsdu Antik Market izgalmas időutazást ígér, ahol felfedezhetjük a múlt kincseit, és lehetőségünk lesz arra, hogy egyedülálló tárgyakat szerezzünk be, melyek otthonunk értékes díszei lehetnek.

Extra szettek, egyedi koncepció – A TAXITURI webshopjában két jó ügyet is támogathatunk egyetlen vásárlással

2023. április 3., 15:36

Az Adománytaxi egy szuper fővárosi kezdeményezés, amely az adományozás megkönnyítésén dolgozik, mostantól pedig népszerű használtruha-boltjuk, a TAXITURI már online is elérhető.

Galéria, étterem, közösségi tér és az ezeket összefogó kiváló ízlés – Az Asteriskben jártunk

2022. december 23., 16:58

Az Asterisk, The live in Galleryben a mindennapi rohanásból kikapcsolva, gyönyörű környezetben, csodás műtárgyak között, finom falatok társaságában csodálkozhatunk rá az élet apró örömeire.

Akik új életre keltik kedvenc ruháinkat – A LULO RE Prémium ruhajavítóban jártunk

2022. november 14., 13:15

Az üzletben elsőre úgy tűnik, hogy egy feltörekvő ruhamárka szalonjában vagyunk, pedig a tágas térben, a vintage bútorok között javítással foglalkoznak. A LULO RE Prémium ruhajavítóban jártunk.

A fogyasztói társadalom demokratikus műanyag trónja – A fehér, fröccsöntött kerti szék nyomában

2022. november 7., 12:49

Körbejártuk, hogyan szabadult ránk a Magyarországon Flair Plaisir néven ismert holland műanyag trón, a világon bárhol megtalálható fehér műanyag székek legautentikusabbika.

Gobelin Lady Diana és vintage bútorok, melyeket már valaki szeretett előttünk – A Patinában jártunk

2022. július 13., 10:06

A mid-century és retró bútorok különleges formáikkal és történetükkel is ingerlik fantáziánkat, ennek pedig tökéletes példája a Patina, Gulyás Zsuzsi showroomként és irodaként is funkcionáló üzlete.

Öltözködni művészet! – Megnéztük a Margitka vintage shopot és művészeti kisgalériát

2022. május 9., 14:56

A Margit-negyed-projekt részeként nyitott meg a Margitka, ez a hangulatos ruhabolt és galéria, ami vintage öltözékeket, hazai tervezők munkáit kínálja, meg egy kis kortárs képzőművészetet.

Kávézó, dizájnbolt és közösségi tér – A Batthyány utcában nyílt újra a NOS

2021. november 22., 16:20

Buda egyik kedvenc közösségi tere, ahova ugyanannyian jártak egy finom kávéért, mint ízléses tárgyakat, ruhadarabokat nézni, most egy másik helyszínen, de hasonló koncepcióval éled újjá.