Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Öt gyerekkel, négy keréken járták be Nicaraguát, majd a Bartókra hozták Közép-Amerikát

Remek kávék és közép-amerikai különlegességek Nicaragua kihelyezett gasztronómiai egységében, a Bartók Béla úton!

Hétvégi programajánló: Budapest Central European Fashion Week, Krúbi-koncert, Kínai Újévi Fesztivál

A hétvégén sok-sok jó program várható: koncert, kultúrsokk, filmfesztivál, na meg divat is, minden mennyiségben!

5 mediterrán hely, ahol pastel de nata, tapas és mezze fölött lázadhatunk a hideg ellen

2023. november 29., 09:55

Összegyűjtöttünk 5 helyet Budapesten, ahol az ízek, az italok és a hangulat felmelegítik fagyos ujjainkat, és egy kicsit a lelkünket is.

Koreai őrület a Csikágóban – Megkóstoltuk a Briøsh szendvicseit

2023. november 15., 14:44

Roppanós briós habkönnyű tojással, titkos szószokkal és rengeteg sajttal – megkóstoltuk a koreai szendvicskülönlegességet, az eggdropot!

Szerethető és őszinte kávézó az Óbudai-sziget mellett – Megnyitott a Bomiz Deli

2023. október 19., 11:08

Roppanós saláták, szédítő desszertek, könnyed kávék és izgalmas csemegék a kamrapolcon – megnyitott a Bomiz Deli.

Koreai öröm – A hallyu, vagyis a koreai hullám Budapesten

2023. augusztus 14., 11:15

Az éttermektől a sportig, a filmklubtól a K-popig – összegyűjtöttük, hol találkozhattok autentikus dél-koreai kultúrával itthon.

Tudod, mi az a gilgeori toast? – Koreai nyúlós-sajtos szendvicset árul az Eggi

2023. július 21., 11:15

Megnéztük az Akácfa utca Eggijét, hogy mégis mik azok a gilgeori toastok.

Könnyed francia elegancia, mesés sütemények, bőséges reggeli – A halásztelki Dobay Cukrászdában jártunk

2023. június 29., 09:59

A Dobay Cukrászda Halásztelken bőséges reggelivel, minőségi alapanyagokkal, csodás környezetben és a kedves kiszolgálással várja a vendégeket, így biztosan mindenkit elcsábít majd.

Kóstoltál már polip patatas bravast? – A Tapas Fino étteremben jártunk

2023. június 14., 10:15

A Tapas Fino egy új mediterrán színfolt a Belgrád rakparton. Friss kreativitással extrázzák a nagy spanyol klasszikusokat, amiket nyáron a teraszon, egy pohár cava mellett ajánlunk megkóstolni!

A brunchhely, amit maguk a vendégek alakítottak – Vinyl & Wood – Get Lost in Wonderland

2023. május 16., 13:57

Mindig odafigyeltünk a Wesselényi utcai helyre, ami az évek során egyre csak fejlődött, alakult, és organikusan talált magára.

Egész nap reggelizhetünk a Hercegprímás utca új helyén – Blueberry Brunch

2023. április 6., 13:52

Megnyílt a Blueberry Brunch, sok áfonyával, sós és édes villásreggelikkel.

Reggelizz úgy, mint egy király!  – Újdonságok a Honey-ban

2023. március 9., 12:44

Reggelizz úgy, mint egy király! – Újdonságok a Honey-ban

A Bazilika közelében megbújó Honey Brunch a mézédes reggeliken túl mindig meg tud lepni minket: most az éjfekete lazacos bagel, az ütős King Royal és a reggeli brownie miatt érdemes betérni.

Brunch a Központban – Az egyik kedvenc törzshelyünkön egész nap élvezhetjük a reggelit

2023. február 23., 15:28

A Központ egész napos reggelivel vár minket a klasszikus brunchfogásoktól, a török és ázsiai ízvilágon át a vega vonalig, de a húsimádókról és az édes reggelik rajongóiról sem feledkeztek meg.

Brunch a Hegyvidéken – Olaszos reggelivel vár ránk a Felicita

2023. február 20., 13:47

Ha egy igazán klassz helyet keresünk, ahol kellő lendülettel indíthatjuk a napot, akkor mindenképp látogassunk el a XII. kerületbe, az olasz Felicitába.

Mennyei borscs leves, reggelik és borok a város egyik legjobb kilátású asztalánál – Cork Breakfast & Wine

2023. február 14., 11:22

Fiatalos, nemzetközi vendégkört vonzó hely a Cork Breakfast & Wine, ahol próbáltunk reggeli tányért, vacsorára tálalt fogást, desszerteket és menő koktélokat is.

Nyúlós sajtok és remek sajtos fogások Budapesten – Raclette, fondue, érlelt sajt és különlegességek sajtimádóknak

2023. január 21., 09:09

A sajtimádók világnapja alkalmából egy sajtgazdag összeállítást készítettünk, delikátokkal, szuper budapesti sajtos fogásokkal.

Heti programajánló – Kolorádó karácsonyi buli, karácsonyi filmklasszikusok, VII. Avant-garde Jazz Festival

2022. december 22., 15:22

Itt az ideje, hogy felülkerekedjetek a szokásos év végi fáradtságon és kiválasszátok a programajánló listánkból a számotokra legszórakoztatóbb vagy éppen legpihentetőbb programot!

Tudjuk, hol lakj jól a Déli pályaudvar közelében – Megnyílt a Babutzi a Városmajor utcában

2022. november 7., 16:34

Megnyílt a Városmajor utca Babutzija: közel a Délihez, de a Széll Kálmán tértől és a Vártól is csak pár perc séta. Világos, tágas hely nemzetközi reggelikínálattal és barátságos ebédekkel.

Ennél édesebb hétvégét el sem tudunk képzelni – Kipróbáltuk a FELIX brunchot

2022. április 14., 11:57

Kipróbáltuk a FELIX Kitchen & Bar szombat-vasárnapi villásreggelijét.

Hétköznapokon hangulatos, barátságos nappalit kínál „home office”-ra az újbudai Palack Borbár

2022. március 11., 17:43

Az elmúlt 10 évben mindig számolhattunk a Palackkal, és ez most sincs másképp: az esték maradtak, napközben viszont új szolgáltatást kínálnak. Neked, a kutyusodnak és a laptopodnak.

Egy rántott kovászos uborkát és egy defibrillátort szeretnék! – A Kaptafa vendégei voltunk

2022. március 11., 14:11

A tavaly év végén harmadik esztendőssé vált Kaptafánál hangulatosabb és közvetlenebb reggelizős-brunchozós helyet keresve sem találhatnánk.

Ahol Seress Rezső is koktélozott volna – Teljesen megújult az ikonikus Kispipa az Akácfa utcában

2021. október 6., 14:45

Az ikonikus étterem olyan, bárételeket is kínáló újhullámos koktélbárrá alakult, amely a múlt tiszteletben tartása mellett a modern kor előremutató változatosságát tűzte ki célul.

A brunchrajongók törzshelye – A franciás Béchamelben egész nap reggelizhetünk

2021. június 17., 11:13

A francia hangulatú Béchamel étterem garantáltan a törzshelyünk lesz, ha odavagyunk a villásreggelikért.

Ellenállhatatlan vegán szendvicsek a Nyugatinál, húsevőknek is: Jimmy'Z Vegan Burger

2021. január 19., 15:45

Ahol bűntudat nélkül élvezkedhetünk – megnéztük a Jimmy'Z Vegan Burgert!