Békebeli, mégis 21. századi – A 21 A Magyar Vendéglőben jártunk

A 15 éves 21 A Magyar Étterem máig tartja magát a kezdeti koncepcióhoz, miszerint kizárólag a magyar konyha remekeit és magyar borokat kínálnak.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

6 különleges helyet mutatunk, ahol el tudod készíteni a tökéletes szelfit

Legyen szó városi kiruccanásról, barátnős estéről vagy randiról, cikkünkben 6 olyan különleges helyet mutatunk, ahol lenyűgöző szelfiket lehet lőni.

Autentikus India 2018-as árakon – Az indiai–pakisztáni ZAIQA-ban jártunk

Autentikus, izgalmas és olcsó – a Ferenc körúti ZAIQA-ban remek indiai és pakisztáni fogásokkal várnak minket!

A januári fogadalmak megtartása egyre nehezebb? – Néhány tipp, hogy újra lendületbe kerülhess!

A januári nagy fogadalmak egy része talán már feledésbe merült, így összegyűjtöttünk pár ötletet, amely segíthet lendületet venni a tavasz érkezéséig.

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

Bohém buli, elegáns vacsora, hihetetlen panoráma – Szuper szilveszteri programokat mutatunk

2023. december 14., 11:10

Az ünnepek közeledtével lassan azon is elgondolkozhatunk, hogy hol töltsük a szilvesztert, ehhez mutatunk ötleteket!

Növényi alapú ételek skandináv életfilozófiával tálalva – A Hÿgge Bisztróban jártunk

2023. december 1., 12:51

„Ellenszer a hideg időre, az esős napokra és a mindent beborító sötétségre” – a Hÿgge Bisztróban azt kaptuk, amire most vágyunk.

Új séf, új étlap – A Baltazár 10 év után is tud meglepetést okozni

2023. november 23., 14:30

Egy új, fiatal séf, Tanács Norbert érkezett a Baltazár csapatába, aki új lendületet és új ízvilágot is hozott a 10 éves, bohém étterem falai közé.

Kis budapesti kerülethatározó – XVII. kerület

2023. november 9., 16:00

Nekünk maga volt a mennyország a természetben biciklizni, felfedezni a Rákos-patakot, játszani a Színes házak mögött, és minden percét élveztük, amikor nyaranta a rákoscsabai strandon hűsöltünk.

Mediterrán hangulat Buda tetején – Az Olive Trattoriában jártunk

2023. október 10., 16:05

Buda felé vettük az irányt, és egészen a II. kerület tetejéig mentünk, ahol a Kapy utcában az Olive Trattoria hozta el nekünk Olaszország hamisítatlan ízeit – és még annál is többet.

Mámorító sütemények egy Andrássy úti villa teraszán – A Csók Cukrászda & Bisztróban jártunk

2023. szeptember 25., 13:46

A csodásan felújított Andrássy úti villában egy finom ebéd vagy csodás sütik mellett feledkezhetünk el a hétköznapokról, és még a kortárs művészet is beköszön.

Gyerekkorunk legkedvesebb ízei a kockás abroszon – Megkóstoltuk a Nagyim Főzte ebédjeit

2023. június 6., 13:27

Sokunknak hiányoznak a házias ízek, és hogy igazán finom, laktató melegétel kerüljön nap mint nap az asztalunkra. A Nagyim Főzte pont erre kínál megoldást.

Nagykanállal élveztük az életet – Megnéztük az újranyitott Spoon hajót

2023. április 21., 13:49

Felfrissült enteriőrrel, vadiúj konyhával, remek fogásokkal, pazar koktélokkal, egy télikerttel, két hatalmas terasszal és csodálatos panorámával vár ránk az extravagáns Spoon the Boat.

Ahol élmény egészségesen enni – A Szafi Pékség & Bisztró Zuglóban és Kelenföldön is vár

2023. február 20., 16:10

A fővárosban már két helyen is vár ránk a Szafi Pékség & Bisztró & Shop, Zuglóban a Nagy Lajos király útján, Kelenföldön pedig az Etele téren.

Kedvenc gasztrokönyveink 2022 karácsonyára: magyar szerzőktől (1. rész)

2022. december 15., 13:05

Az adventi időszakban mindig elkészítjük az ajándéknak ajánlott gasztrokönyvekről szóló összeállításunkat. Idén sincs ez másképp.

Étterem mediterrán hangulatú terasszal Óbuda egyik leghangulatosabb részén: Pódium Bistro & Club

2022. augusztus 24., 11:59

A Pódium története 2014-ben kezdődött Óbudán, a Kolosy téren. Náluk jártunk estebéden.

Mi is az a food styling? – Interjú Filep Katával, a műfaj egyik legfoglalkoztatottabb képviselőjével

2022. június 7., 13:36

Gondolkodtál már valaha azon, hogy a kedvenc éttermed, italmárkád, tésztabranded gusztusos, vásárlásra ösztönző képei, posztjai hogyan készülnek?

A Gundel mindenkié! – A sós perectől az ínyencfogásokig utánajártunk a Gundel titkainak

2021. november 19., 12:36

A Gundel nemcsak a luxuslakomáknak adott helyet, Gundel Károly vendégszeretetét mindenki élvezhette. A Gundel hamarosan újra megnyitja kapuit, mi pedig titkainak nyomába eredtünk.

Aranyló húsleves és egyéb klasszikusok szívvel-lélekkel – Kantinnal bővült az újpesti Ételműhely

2021. augusztus 31., 12:43

Hagyományos ízek, mindenféle csavar nélküli, őszinte, jó alapanyagokból készült korrekt ételek és családias hangulat Újpesten az Ételműhely tulajdonosaitól.

Családias hétköznapok a Városligetben – A Léghajó KERT-ben jártunk

2021. július 7., 16:40

Nem egyszerű az élet, ha az ember egy játszótér és egy új sportkomplexum között, a Városligetben nyit helyet, de a Léghajó KERT nagyon ügyesen egyensúlyoz a sokfajta vendégigény között.

Szívből jövő, helyben készült sütik – Hearty Vegan Cakes, a vegán desszertműhely

2021. május 20., 16:47

A cuki kis vegán cukrászdát pár hete nyitotta meg Flóra és Ádám a IX. kerületi Páva utcában. Minden kedvességük benne van a sütikben és a helyben, és ez nekünk, vásárlóknak nagyon jó.

Gluténmentes cukrászda és kézművescsoki-bolt nyílt a Veres Pálné utcában

2021. február 26., 11:17

A békebeli időket idéző Mocsári Liliom cukrászdában adalékmentes finomságok, házias sütemények és belga étcsokoládéból készült, biogyümölcszselével töltött bonbonok várnak.

Ropogós, rántott, újhullámos és egészséges – Megnyitott a Ropogó a Múzeum körúton

2021. február 9., 16:32

Roppanós bunda, rántott finomságok izgalmas, egészséges salátákkal – megnyitott a Ropogó!

Évek óta vártunk rá, és végre megnyitott – Alaplé Bár a Fény utcai piac mellett

2021. február 4., 14:40

Házias alaplevek elvitelre és forró levesek utcán szürcsölésre – megnyitott az Alaplé Bár!