Az ünnepek közeledtével nemcsak a karácsonyra hangolódhatunk, de már lassan azon is elgondolkozhatunk, hogy hol töltsük a szilvesztert. Ha szeretnénk az új évet a Duna-parton, csodás budapesti panorámával és ötfogásos vacsorával köszönteni, akkor a Spoon the Boat a mi helyünk, ha jobban vonz minket a Gundel semmihez sem fogható hangulata, akkor irány a Városliget, ha inkább romantikus hangulatra vágyunk, akkor a Centrál Grand Caféba menjünk, ha pedig egy vacsorával egybekötött felejthetetlen buliba vetnénk bele magunkat, akkor a Symbol a tökéletes választás.

Persze egy kényelmes, otthon töltött szilveszterestével vagy netán házibulival sem tudunk vitatkozni, a Séf Asztalától pedig házhoz rendelhetjük a menüt, így 2023 utolsó napját a főzőcskézés helyett pihenéssel tölthetjük. Ez pedig akkor is igaz, ha elmegyünk valahova vacsorázni vagy szórakozni; mutatjuk a legjobb helyeket!

Spoon the Boat – Szilveszter a Duna partján

A Lánchíd lábánál horgonyzó Spoon the Boat 2023-ban teljesen megújult, panorámája pedig verhetetlen, mindenhonnan pazar kilátást kapunk a budai várra, a Lánchídra, a Várkert Bazárra, a kivilágított hidakra és a Duna-korzóra. Az extravagáns állóhajó egy túlzásoktól nem mentes étterem, amely jól ötvözi a magyar kortárs konyhát az aktuális nemzetközi felhozatallal, és egy szerethető, közérthető bisztrókonyhát kínál. Mi is lehetne jobb választás, mint egy ilyen pompás környezetben köszönteni az új évet? A Spoon ötfogásos menüvel, lenyűgöző italkínálattal és szórakoztató előadásokkal készül a szilveszterre, éjfélkor együtt koccinthatunk 2024-re, majd újévi fogásokkal folytathatjuk az ünneplést. Az év utolsó éjszakáját a Lánchíd fényei teszik még varázslatosabbá, és az biztos, hogy a Spoon az új évben is szerelembe ejt minket Budapesttel!

A részletes programot itt tudjátok böngészni.

Gundel – Eredeti magyar konyha a Városligetben

Gundel mindig is legendás volt, a közel 130 éves híre keresztül-kasul bejárta a világot, 2 éve megújulva kinyitotta kapuit, azóta pedig ismét az aranykort idézi a vendéglő. A Gundelben Erzsébet királynőtől Jiří Menzel cseh filmrendezőn át Angelina Jolie-ig számos híresség megfordult, hogy megkóstolják az étterem receptörökségét, a palóclevest, a bakonyi gombaragut, a fogasszeletet Kárpáti módra, a tokaji libamájat vagy a híres-neves magyar desszerteket, például az eredeti Gundel-palacsintát. Az étteremben az év utolsó napján is belekóstolhatunk a legkiválóbb hazai ízekbe, ugyanis a Gundel december 31-én is kitárja kapuit. Hangulatos ebéddel, különleges ízekkel, szórakoztató élő zenével. Az est folyamán pedig a szilveszteri éjszakák igazi varázsa vár ránk, melyet a Budapest Show Band partizenekar tesz felejthetetlenné. Ha pedig a karácsonyi asztalra szeretnénk remek fogásokat varázsolni és a magyar konyha remekeit élvezni, akkor a Gundelből karácsonyi menüt előre rendelhetünk.

Itt találtok további infókat.

Centrál Grand Café – Vacsora, élő zene, romantika

135 éves kávéház 2022-ben, két év bezártság után teljesen megújult, így végre teljes pompájában élhetjük újra a századfordulós grand cafék hangulatát. A leporolt, kivilágosodott belső térben finoman köszönnek vissza az irodalmi utalások és a párizsi sikk, az étlap pedig a hagyományok mellett is modern, franciás csavarral kínál nekünk remek fogásokat. Igazi romantikus hangulatban búcsúztathatjuk az óévet a Centrálban, ahol este 8 órától a vacsora élő hegedű- és zongorakísérettel vár ránk, majd éjféltől bohém táncos mulatság indul, ahol DJ pörgeti majd a legjobb lemezeket. Ha pedig szeretjük a pezsgőt, a szilveszter dedikált italát, akkor a Centrál tökéletes választás, hiszen a Champagne Barnak köszönhetően igazi különlegességekkel koccinthatunk.

A részleteket itt találjátok.

Symbol – Pazar vacsora, hajnalig tartó buli

Ha egy nagy bulival szeretnénk búcsúztatni az évet, és köszönteni 2024-et, akkor a Symbol felé vegyük az irányt. A szórakozóhely üvegtetős Gardenjében különleges ötfogásos vacsora, pazar italkínálat és fergeteges ünneplés vár ránk. A Luxfunk Radio funkyfellépői biztosítják majd a hangulatot a hajnalig tartó bulival, ahol a 80-as, a 90-es és a 2000-es évek legjobb funky- és R'n'B zenéi csendülnek fel. A villogó táncparkett és a konfettiágyú pedig garantáltan felejthetetlenné teszi az ünneplést.

A részletekért kattintsatok ide.

Séf Asztala – Szilveszter otthonra

A Séf Asztala Wolf András igazi birodalma, ahol megkóstolhatjuk a magyar konyháról alkotott véleményét – és mást is, hiszen egy komplett pékséggel és a hazai kifőzdék kedvenceivel bővítette a kínálatot. A Parlament tövében a Gastro Bistro vár ránk, de már a XVI. kerületben, a Sashalmi piacon is bevásárolhatunk a kovászos pékárukból. Ráadásul ha az ünnepek alatt nincs kedvünk, energiánk vagy lehetőségünk főzni, akkor a karácsonyi asztalra és a szilveszteri vacsorára vagy az újévi ebédre való menüt is megrendelhetjük tőlük, és mindkét egységben átvehetjük az ünnepi lakomát. Klasszikus lencsefőzelék, konfitált sertéstarja és még sok más finomság vár ránk, sőt a szilveszteri házibulihoz is rendelhetünk hagyományos ételeket!

A teljes kínálatról és a rendelés menetéről itt találtok infókat.