Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

A hedonizmus titkos receptje – Indítsd pezsgős reggelivel a napot!

2023. december 8., 15:48

Nincs jobb napkezdés, mint egy hosszú, pezsgős reggeli, amit szép környezetben, barátokkal vagy akár egyedül, magunkat megajándékozva tölthetünk.

Ha más kell, mint a zokni és a tusfürdő – Karácsonyi vásárok, ahol magyar termékekből válogathatunk

2023. november 28., 16:17

Közeledik a karácsony, ideje az ajándékok beszerzésének. Ezekben a karácsonyi vásárokban hazai tervezők, kézművesek termékei közül válogathatunk.

A Buja Disznó(k), a 101Bistro és az IDE pizzázó finomságai egy tető alatt – Az ODA étteremben jártunk

2023. június 30., 15:11

IDE pizzák, a Buja Disznó(k) rántott húsai és a 101Bistro ázsiai finomságai várnak bennünket az új étteremben, az egykori Czakó Kert helyén.

Heti programajánló – A Magyar Film Napja, Budapest 150 Majális, Dürer Kertnyitás

2023. április 27., 15:40

Itt egy újabb programajánló, és egy újabb hosszú hétvége, aminek nem tudunk mást, csak örülni. Április 27. és május 3. között pedig végre előtérbe kerülnek a könnyed tavaszias és kinti programok!

Amikor a gasztronómia és a kerámia egymásra találnak – Várady Lucával beszélgettünk

2023. április 4., 11:25

Várady Luca keramikussal beszélgettünk norvég cukrászmunkáról, pop-corn tálakról és termelői piacról.

POKET Karácsony, Henri Gonzo és a Papírsárkányok, Grand de Markt – Programajánló (12. 15–21.)

2022. december 15., 15:36

A napokban mindannyian ajándékért rohangálunk, így a heti programajánlókba sok vásárt gyűjtöttünk össze. Ha viszont kulturális programokkal gyakorolnánk az ünnepi lelassulást, arra is van tippünk!

Egyre több vendéglátóhelyről hozhatjuk el eldobható dobozok helyett cseredobozokban az ételt

2022. november 21., 10:09

Egyre több étterem dönt Budapesten is úgy, hogy az egyszer használatos, elviteles dobozokat többször használhatókra cseréli, így az újrahasznosítás helyett a körforgásos szemléletet erősítik.

Nagyvárosi dzsungelhangulat – Heti képgaléria (37. rész)

2022. november 14., 16:19

Összegyűjtöttük a növényimádók kedvenc budapesti helyeit: kávézókat, bárokat és éttermeket, ahol élvezhetitek a dzsungelhangulatot, és néhány olyan üzletet, ahol bővíthetitek a saját gyűjteményeteket.

Titkos osztrák villa, kohót rejtő óriásműterem és modernista luxus – A Naphegyen kalandoztunk

2022. július 13., 16:42

A város két legelegánsabb része, a Vár és a Gellérthegy között elterülő Naphegy kevés figyelmet kap nagytestvéreihez képest, érdemes azonban itt is jól körülnézni, hiszen csodás villákat láthatunk.

10. Friss Hús, nyárindító növénycsere, My Chemical Romance-koncert – Programajánló (06. 02–08.)

2022. június 2., 14:30

Közeleg a pünkösdi hosszú hétvége, amelynek már azért is örülhettek, mert a pihenés mellett, aktív programokat is ajánlunk nektek a kikapcsolódásra!

A tökéletes tavaszi hétvégi reggel a piacon kezdődik – Heti képgaléria (13. rész)

2022. május 24., 11:13

Amerre nézünk, sürgés-forgást, mosolygó árusokat látunk. A standokon zamatos gyümölcsök, lekvárok és kézműves áruk sorakoznak, a levegőben frissen sült kenyerek és olvadozó sajt illata száll.

A nagykövet, a színésznő és a szerencsejátékos főnemes – Buda szecessziós kincseinek nyomában

2022. május 18., 11:15

A Budastep túráján megtudtuk, hogy merre sétáljunk és hova érdemes néznünk, ha a szecesszió nyomait keressük Budán, a Bartók Béla út környékén.

Titkos udvar és egy százéves diófa a Tabánban – Megnéztük a Virág Benedek Házat

2022. május 16., 10:54

A Virág Benedek Ház kockakővel burkolt udvara a százéves diófával, az egykori barokk rendház és a klasszicista épületek a Tabán régi hangulatát őrzik.

Édes-bús panelnosztalgia – Darabos Évivel, a Pá kis panelom! animációs film rendezőjével beszélgettünk

2022. március 11., 10:43

Darabos Évivel az animációs alkotófolyamatról, a telepek iránti rajongásról, paneléletről és Budapestről beszélgettünk, miközben bejártuk az újpesti tömböt, mely a Pá kis panelom! ihletője volt.

Solére – Másért EP-bemutató, Borjour Sauvignon, 7. Zúzmara Félmaraton – Programajánló (01. 13–19.)

2022. január 13., 15:19

A fagyosabb napokból a melegebb programok zökkentenek ki, ugyanis ez a hét is sok izgalmat tartogat.

Skandináv Filmfesztivál, Cézanne-kiállítás, Hadik Brunch – Programajánló (10. 28. – 11. 03.)

2021. október 28., 15:16

Mutatjuk a következő hét nap szerintünk legizgalmasabb programjait.

Marad a római pizza a Tabán legrégibb házának kertjében – IDE pizzaterasz a Czakó Kertben

2021. július 23., 14:11

A kéthetes próbaidőszak várhatóan augusztus 9-ig folytatódik, így továbbra is megtalálhatjuk kedvenc taglio pizzáinkat a Tabán legrégibb házának kertjében.

Meszecsinka Duó, Katlan Festival, Szimpla Lemezvásár – Programajánló (07. 22–28.)

2021. július 22., 15:08

Július 22. és 28. között ismét számos izgalmas programot rendeznek a fővárosban, ezek közül válogattuk ki a szerintünk legjobbnak ígérkezőket.

Múzeumok Éjszakája, I bike Budapest, Budapest Pride Fesztivál – Programajánló (06. 24–30.)

2021. június 24., 16:20

Június 24. és 30. között újfent számos izgalmas programot rendeznek Budapesten, ezek közül válogattuk ki a szerintünk legjobbnak ígérkezőket.

Friss Hús fesztivál, szezonnyitó táncház a Kobuciban, Piacok Napja az Erzsébet téren – Programajánló (05. 27. – 06. 02.)

2021. május 27., 16:43

Nyakunkon a nyár, és lassacskán a rendezvények is újra teljes gőzre kapcsolhatnak, így régóta nem volt akkora merítési lehetőségünk, mint a következő hét napra vonatkozóan.

Észt Hét, Jógamajális, a magyar film napja – Programajánló (04. 29. – 05. 05.)

2021. április 29., 15:21

Jön a magyar film napja, a tánc világnapja és az anyák napja is, de nem csupán a jeles napokra ajánlunk programokat most sem. Érkezik az Észt Hét, a Jógamajális és új kiállítások is nyílnak.

Húsvéti piac a Tabánban, kirándulás a varázserdőbe, mozimaraton és tavaszi koncertek – Programajánló (04. 01–07.)

2021. április 1., 09:07

Hamarosan beköszönt a várva várt húsvéti hosszú hétvége. Idén ugyan a locsolkodás inkább online lesz, meglehet, a nyuszi is maszkban érkezik, de szerencsére remek programokban a héten sem lesz hiány.

Színházi premierek, nőnapi programok, Építészeti Filmnapok – Programajánló (03. 04–10.)

2021. március 4., 16:32

Friss heti programajánlónkat a március 4-én bejelentett újabb korlátozások figyelembevétele mellett állítottuk össze.

Online opera noir, Carmina Burana-balett és táncóra Grecsó Zoltánnal – Programajánló (01. 07–13.)

2021. január 7., 16:39

2021 első programajánlójában ismét az online programok vannak többségben, de a kis galériák és piacok továbbra is tartják magukat.