Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

6 különleges helyet mutatunk, ahol el tudod készíteni a tökéletes szelfit

Legyen szó városi kiruccanásról, barátnős estéről vagy randiról, cikkünkben 6 olyan különleges helyet mutatunk, ahol lenyűgöző szelfiket lehet lőni.

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Lassulás a rohanás közepén – Megnéztük az Insula Kávézót a Deák téren

Bár pont a metrófeljáró közelében van, az Insula Kávézó még így is ideális hely a békés kávézásra, sütizésre, baráti beszélgetésre vagy olvasásra.

A családias, a pici és az irodalmi – 3 új kávézó a tavaszra

Az alábbi 3 hely a közelmúltban nyílt, és 3 teljesen különböző irányból közelítenek a kávé felé.

25 év tapasztalat, ősbúza és megfizethető kovászos kenyér – A Brucker Pékségben jártunk

Termelőüzemként kezdték, mára ősbúzából készült kovászos kenyerekkel látják el Dél-Budát – a Brucker Pékségben jártunk.

Ahol 35 év után is sor áll – A Rigó Jancsi Cukrászda a Böszörményi úton

Házi krémes és Rigó Jancsi, langyos pogácsa és főzött fagyi – a Rigó Jancsi Cukrászda egy időutazással ér fel, mégpedig a lehető legjobb fajtából.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Robotikafoglalkozásokkal erősít a születésnapját ünneplő Pénzmúzeum

A második születésnapját ünneplő Pénzmúzeum március 13. és 15. között a nemzeti ünnepre is reflektáló, izgalmas és interaktív programokkal vár minket.

Olasz örömök a budaörsi Templom tér mellett – Megnéztük a Sorrisót

Olasz csemegebolt mediterrán életszeretettel – a budaörsi Sorrisóban mi is mosolyogni fogunk!

Olasz házi tészta és kovászos pékáruk Hűvösvölgy szívében – Megnéztük a Tanta manufakturát

Olaszul ′sok′, kecsuául ′kenyér′: a Tanta manufaktúrában laza olaszos hangulat, kovászos kenyerek és friss házi tészta vár minket!

Új étlap, különleges koktélok az ARAZ Étteremben, és egy mesés szecessziós kávézó a galérián

A közel 15 éves ARAZ Étteremben beszélgettünk Barka Áron séffel, kipróbáltuk a kedvenceket, a mesés kávézó pedig visszarepített az időben.

Kaviár és szamovár – Autentikus orosz cukrászda remek reggelivel a Hold utca mellett

Piknik blinivel, szamovárral, piroggal és a legismertebb orosz süteményekkel – a Cake & More by Garannika az orosz gasztró legjobb részét mutatja be!

Hétvégi programajánló: Tilos a farsang, 8. Indoor Sörfesztivál, El Búho

El sem hisszük, hogy már közeledünk a hónap végéhez, de addig is élvezzük ki a február 22. és 25. közötti izgalmas eseményeket!

Skandináv letisztultság és a város legfinomabb fahéjas tekercse – Megnéztük a Lägetet!

Üde színfolt a Nyugati közelében nyílt skandináv pékség, ami mindjárt el is vitte a város legjobb fahéjas csigájáért járó képzeletbeli díjat.

A közlekedési csomópont, a burger és a koktél – Megnéztük az Átszálló bisztrót

Pékség, bisztró, bár és kilátás a Dunára – a Szentlélek téren nyílt Átszálló a környék egyik kedvenc beülős helyévé válhat.

Napi 700 kg kenyér – Péküzemet nyitott a Déryné

Új kihívásokkal kezdi az évet a Déryné, saját péküzemében már napi 700 kg kenyeret sütnek!

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

Különleges desszertekkel készültek karácsonyra a budapesti luxushotelek

2023. december 21., 12:09

Körbenéztünk a budapesti ötcsillagos szállodák háza táján, hogy mivel rukkoltak elő az ünnepi időszakra édességfronton.

Ezeknek a budapesti luxushoteleknek lett idén a legérdekesebb a karácsonyi dekorációja

2023. december 18., 15:44

Összegyűjtöttük, hogy az ötcsillagos budapesti szállodák közül melyek vették nagyon komolyan az idei karácsonyt.

Kritikai minimál és fermentált koktélok – Budapest legígéretesebb bárja nyílt a Kispipa helyén

2023. december 8., 11:51

Az Elysian a jövő generáció koktélbárja – fermentált alapanyagokkal, formabontó bar snackkel és rendszerkritikus minimállal vár!

A Véndiák minél idősebb, annál fiatalosabb

2023. december 6., 11:01

Az 1938 óta működő Véndiák mindenki számára tud olyat nyújtani, ami után elégedetten távozhat: magyaros ebédet, hamburgert, desszertet vagy koktélt.

10+1 remek sör télre vagy akár az ünnepekre

2023. december 5., 11:22

Nincs kőbe vésve, hogy a hideg időben nem eshet jól a frissítő nedű, különösen, ha prémium kézműves sörökről van szó.

Ízutazás az olasz pizzák világába – A Pomo D’Oro Pizzabarjában végigkóstoltuk Olaszországot

2023. december 5., 11:13

Akár vastagabb, akár vékonyabb tésztával vagy töltve szeretjük a pizzát, a Pomo D’Oro Pizzabarjában biztosan megtaláljuk a kedvencünket.

Monodesszert-karácsonyfa, bejgli, sütiválogatás – A MONO Cake & Dessert ünnepi meglepetései

2023. december 4., 14:56

Sokan úgy gondolják, hogy a mentes sütik sosem hozhatják azt az ízélményt, mint hagyományos társaik, de a MONO Cake & Dessert erre alaposan rácáfol.