mediterrán - 16 találat

Olasz örömök a budaörsi Templom tér mellett – Megnéztük a Sorrisót

Olasz csemegebolt mediterrán életszeretettel – a budaörsi Sorrisóban mi is mosolyogni fogunk!

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Új kulináris zarándokhely a MOM Parkban – Megnyitott a Bocca Gourmet Stories

2023. november 30., 15:04

200 négyzetméteres gourmet-üzlet nyitott a MOM Parkban a hazai és a nemzetközi delik legjavával – megnéztük a Bocca Gourmet Storiest.

5 mediterrán hely, ahol pastel de nata, tapas és mezze fölött lázadhatunk a hideg ellen

2023. november 29., 09:55

Összegyűjtöttünk 5 helyet Budapesten, ahol az ízek, az italok és a hangulat felmelegítik fagyos ujjainkat, és egy kicsit a lelkünket is.

Generációk találkozóhelye a budai Várnegyed lábánál – Riso Ristorante & Terrace

2023. október 4., 14:20

2011 óta megkerülhetetlen szereplője a Vár környékének a Riso Ristorante & Terrace. A Bécsi kaputól alig száz méterre családias kiszolgálás és mesés, főként Olaszország ihlette ízek várnak ránk.

A zuglói műhelykonyha, ami felvállalja a nemzetközi alapanyagokat is – A KERT Bisztró

2023. szeptember 28., 10:45

Az őszi szezonváltás kapcsán jártunk A KERT Bisztróban, és most sem kellett csalódnunk a felkészültségükben.

Kenyérszínű reggeliző és mediterrán aperitivo az Artizán csapatától – Helló, Pan’ni!

2023. június 14., 17:06

A Pan’ni az Artizán legújabb egysége, ahol a kenyér másképp áll a középpontban. Egy barátságos reggeliző és „aperitivobár” a MOM Parkban, amit mediterrán utazások ihlettek.

Kóstoltál már polip patatas bravast? – A Tapas Fino étteremben jártunk

2023. június 14., 10:15

A Tapas Fino egy új mediterrán színfolt a Belgrád rakparton. Friss kreativitással extrázzák a nagy spanyol klasszikusokat, amiket nyáron a teraszon, egy pohár cava mellett ajánlunk megkóstolni!

Egy falat Olaszország a Kecskeméti utcában – Megnéztük a Doppio Kitchent

2023. május 15., 16:16

Egy kellemes, napsütéses májusi délután ellátogattunk a Doppio Kitchenbe, ahol a hamisítatlan olasz ízek Itáliába varázsoltak minket.

Egyszerű, barátságos környezet, finom libanoni ízek – A Levantban jártunk

2023. február 27., 11:00

Az egykori Levante, a mai Szíria, Libanon, Izrael, Palesztina és Jordánia területét magában foglaló régió gasztronómiája a legváltozatosabbak közé tartozik, és ezt jól megmutatja az új Levant étterem.

Különleges spanyol italok, tapasok, eredeti alapanyagok és egy cseppnyi La Rambla – Megnyílt az UnoMas

2022. szeptember 9., 16:49

A pezsgő hangulatú Pozsonyi út miliőjébe nagyon jól illeszkedik az újonnan nyílt UnoMas Tapas & Bar, ahol autentikus ízek, déli életérzés és nagyon szép spanyol borválogatás vár bennünket.

Megnyílt a Kismező a Nagymező utcában – Mediterrán ízek és canotto pizza az egykori Pesti Disznóban

2022. május 26., 12:39

A napokban debütált étterem a Broadway vibráló hangulatát eleveníti fel, miközben megosztásra tervezett „small plate” fogásokkal, canotto pizzákkal, valamint széles borsorral várja a vendégeket.

Rászoruló családoknak szervez ételosztást január 6-án a La Paella spanyol étterem

2022. január 3., 10:56

Január 6-án, az év első spanyol nemzeti ünnepnapján szervez ételosztást rászoruló családok számára a La Paella spanyol étterem.

Prémiumdelikát elérhető árakon – Megnyílt a Fernando Deli a Rózsakert mellett

2021. november 5., 15:28

A környék legújabb, terasszal rendelkező prémium-delikátboltjának komoly törzsvendégbázist jósolunk.

Kis Nápoly egy régi csepeli lottózóban – Tökéletes pizzát és mediterrán konyhát találtunk a Perifericóban

2021. április 23., 15:28

Hiánypótló szerelemprojekt Csepel kertvárosában – nápolyi pizza és mediterrán ételek a Perifericóban.

„Majd holnap aggódunk!” – Spanyolos temperamentum és világlátás Budapest paellalelőhelyén: La Paella

2021. április 14., 15:52

„Nemcsak ételt, hanem szeretetet is adunk az embereknek” – paellázó nyílt az Oktogon mellett.