reggeli - 174 találat

Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Fűszeres ízek, mesés brunchok – Kedvenc libanoni éttermünkben, a Baalbekben már reggelizhetünk is

A Baalbek immár két éve a Belgrád rakparton várja vendégeit, ráadásul mostantól csütörtöktől vasárnapig reggelizni is beülhetünk hozzájuk!

Öt gyerekkel, négy keréken járták be Nicaraguát, majd a Bartókra hozták Közép-Amerikát

Remek kávék és közép-amerikai különlegességek Nicaragua kihelyezett gasztronómiai egységében, a Bartók Béla úton!

Mostantól vasárnaponként már délutánba nyúlóan is reggelizhetünk a Matild Palace-ban

A hotel és a Spago Budapest szükségét érezte, hogy egy sunday brunchcsal is előrukkoljon.

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Bruncholni a Várba menet, kávézni a Várból jövet – Új helyet nyitott a Rojt és Bojt

Egy kuckónyi kávézó egy idő után arra vágyik, hogy nagyobb legyen. A régihez közel, szintén az I. kerületben nyitotta meg új helyét a Rojt és Bojt, és tényleg nagyobb, mint az idén 10 éves alapegység.

Egy tál napfény az egykori buszpályaudvaron – Megnyitott a LuLu

Napfényes fogások, csupa fény tér, színes ceruzák és dőzsölős brunchok – megnyitott a LuLu.

Új helyszínen, nagyobb vendégtérrel vár az Artizán Óbuda

Cukrászsütik, meleg reggelik és könnyű ebédek – új helyen bővült az Artizán Óbudai egysége.

Hatalmas egységgel bővült a VAJ pékség, hamarosan reggelizőként is számolhatunk vele

A József körút és a Törökvész út mellett már a belvárosban is hozzájuthatunk a VAJ csodás sütijeihez és szendvicseihez

A hedonizmus titkos receptje – Indítsd pezsgős reggelivel a napot!

2023. december 8., 15:48

Nincs jobb napkezdés, mint egy hosszú, pezsgős reggeli, amit szép környezetben, barátokkal vagy akár egyedül, magunkat megajándékozva tölthetünk.

Megtaláltuk az új kedvenc „nappalinkat” – Megnyílt a Kollab a Mammutban

2023. december 1., 15:42

A Kollab a Mammutban egy kísérleti hely, ami hol kávézóként, hol coworking helyként, hol kultúrtérként és lazulóhelyként vár mindenkit.

Reggeli, ebéd és vacsora gluténmentesen – Az új, budai Kata Restaurantban jártunk

2023. november 22., 12:36

2019-ben nyitott meg gluténmentes étteremként a Kata Restaurant Pest, amely idén ősszel egy budai egységgel is gazdagodott a Rózsadomb Centerben.

Koreai őrület a Csikágóban – Megkóstoltuk a Briøsh szendvicseit

2023. november 15., 14:44

Roppanós briós habkönnyű tojással, titkos szószokkal és rengeteg sajttal – megkóstoltuk a koreai szendvicskülönlegességet, az eggdropot!

„Ha jót eszel, jókedvű leszel” – Ízes reggelik, kiadós ebédek a Reggel Délben-nél

2023. november 9., 11:09

A Reggel Délben előző három éve elég fordulatosra sikerült, ám a finom reggelik, ebédek és az őszinteség végigkísérték a hely mindennapjait.

Magyar fogások franciául – Fiatal, trendi és remek ár-érték arányú hellyel gyarapodott a Kopaszi-gát környéke

2023. október 27., 11:33

Brunch, tízórai, ebédmenü és comfort foodokkal megszórt vacsora – a Kopaszi-gát mellett nyílt Zazie Bistro & Barban mindent megtalálunk!

Kis bisztró, nagy kocsma, dőzsölős reggeli – Változások a Madhouse háza táján

2023. október 24., 14:10

A Mad Scientist sörfőzde belvárosi főhadiszállása eddig is híres volt a konyhájáról (is), most azonban tettek egy lépést, hogy még szívesebben menjünk az Anker közbe.

Az Escake sütiműhely, reggeliző és kávézó olyan, mintha mindig is a törzshelyünk lett volna

2023. október 20., 11:08

A Németvölgyi útról nyíló, hangulatos Hollósy Simon utcában, közvetlenül egy virágbolt mellett találjuk az Escake Cake & Brunchot, amely olyan, mintha a barátainknál reggeliznénk.

Szerethető és őszinte kávézó az Óbudai-sziget mellett – Megnyitott a Bomiz Deli

2023. október 19., 11:08

Roppanós saláták, szédítő desszertek, könnyed kávék és izgalmas csemegék a kamrapolcon – megnyitott a Bomiz Deli.

Most pezseg igazán – Reneszánszát éli a Hajós utca

2023. október 12., 13:45

Jártál mostanában a Hajós utcában?

Alig vártuk, hogy megnyíljon Bocskorás Bea új péksége – A Homebakkerben jártunk

2023. október 12., 10:25

Bocskorás Bea új helyen, új csapattal, új termékekkel és új névvel tért vissza a profi kenyérsütők közé: ilyen a Homebakker Budafokon.

Finomságok a reggeli brunchtól az esti gin-tonikig – Megnyitott a Bubci Café a Móricznál

2023. október 10., 10:48

Egész napra elegendő finomsággal, nyugodt randihoz vagy csajos koktélozáshoz is kellemes hangulattal vár a Bartók Béla út szomszédságában a Bubci Café.

Mindenki megérdemli az egészséges ízeket – A Zili’s Health Barban jártunk

2023. október 4., 13:16

Vegán, paleo vagy cukormentes, a Corvin negyednél található Zili's Health Barban mindenféle étrend követői számára akadnak finom és egészséges ízek.

Egy pár, két szerelemprojekt – Ilyen a Lara Café és a Chris Bar & Burger

2023. október 3., 15:47

Egy otthonos reggeliző és egy vagány burgerező – ilyen a Lara Café és a Chris Burger & Bar.