deli - 23 találat

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

Olasz örömök a budaörsi Templom tér mellett – Megnéztük a Sorrisót

Olasz csemegebolt mediterrán életszeretettel – a budaörsi Sorrisóban mi is mosolyogni fogunk!

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Új kulináris zarándokhely a MOM Parkban – Megnyitott a Bocca Gourmet Stories

2023. november 30., 15:04

200 négyzetméteres gourmet-üzlet nyitott a MOM Parkban a hazai és a nemzetközi delik legjavával – megnéztük a Bocca Gourmet Storiest.

Szerethető és őszinte kávézó az Óbudai-sziget mellett – Megnyitott a Bomiz Deli

2023. október 19., 11:08

Roppanós saláták, szédítő desszertek, könnyed kávék és izgalmas csemegék a kamrapolcon – megnyitott a Bomiz Deli.

Így érdemes száz évig élni – A Dolce Buratában jártunk

2023. augusztus 21., 16:38

A Hunyadi téren nyílt Dolce Buratában az olasz kifinomultság és életszeretet olyan proseccók és tészták segítségével mutatkozik be, amiket máshol még nem kóstoltunk.

Kalács és kávé – Az Edison & Jupiter a legújabb brunchos törzshelyünk a belvárosban

2022. október 3., 11:41

Az Edison & Jupiter még a Vörösmarty tér rohanó turistáit is törzsvendégekké varázsolja, a környéken élőkről és dolgozókról nem is beszélve.

Egykori borbárból és deliből született meg Gianniék új helye – A DOC Pane e Vinóval bővült a belvárosi mini-Olaszország

2022. augusztus 2., 10:19

Az idén 20 éves Trattoria Pomo D’Oro köré már egy komplett mini-Olaszország nőtt ki az Arany János utcában. Gianni rusztikusságában is modern osteriája az egykori trieszti gasztrokavalkádra épít.

Hagyomány, minőség és remek magyar bisztrókonyha – PICK Bistro & Deli nyílt a Parlament mellett

2022. június 29., 14:35

A Pasarét Bisztróból jól ismert Gál Bence egy hangulatos, minőségi és kifejezetten magyaros bisztrókonyhát álmodott meg a Parlament mellett újjáéledő egykori Pick hentesüzlet falai közé.

Figi és Lipike tudja igazán, mi a jó – Delibisztró nyílt Angyalföldön

2022. május 12., 15:58

Egy újabb gyöngyszemre bukkantunk az egyre szebbé váló angyalföldi Klapka utca elegánsan modern, madárcsicsergős környezetében.

Pét-nat, újhullámos kávé és vagány koktélok – Megnyílt a Zest Budapest a Hegyvidéken!

2022. április 14., 10:12

Újabb színfolttal gazdagodott a XII. kerület gasztronómiai palettája, hiszen márciusban megnyílt Németh Eszter, Metzger László és Hegedűs Győző szerelemprojektje, a közösségi térként is szuper Zest!

A 99 éves kovász, az olíva és a házi lasagne története – Az ízig-vérig olasz Crosteria1923-ban jártunk

2022. április 11., 14:31

Családias légkör, reggel készült burrata és fantasztikus, házi tésztából varázsolt, szánkban olvadó lasagne. A Crosteria1923 a „belekóstolni és beleszeretni” nagykönyvbe illő példája.

Jó ízléssel, jó érzékkel és remek hangulatban – A budaörsi Deliliben jártunk

2022. április 5., 14:49

A Budaörsön tavaly ősszel nyílt Delilinek a jó ízléssel összeállított kínálat mellett hatalmas erénye a mosolygós és őszintén vendégszerető hangulata is, ami miatt örömmel térünk vissza újra meg újra.

Egy kis New York a Pozsonyi úton – Megnyílt a Babka Deli

2022. március 18., 09:34

A Babka-csoport legújabb helye, a frissen nyílt, újlipótvárosi Babka Deli az átgondolt gasztronómiai koncepciónak és a kozmopolita hangulatnak köszönhetően olyan, mintha évtizedek óta járnánk ide.

Minioázis a gasztrosivatagban – Az Anyám Kenyerit elkényezteti Máriaremete környékét

2022. február 21., 14:45

Az Anyám Kenyerit a II. kerület csodás perifériájára is elhozta, amiről a prémiumtermékek, házi kencék, kovászos pékáruk és franciakrémesek környékbeli rajongói eddig csak álmodni mertek.

Szívből jövő gasztrovilág a föld alá rejtve – Új kedvencünk a Balance Bistro & Delicates a Móricznál

2022. február 18., 16:34

Megnéztük a Váli utcai pincehelyiségben igényesen, otthonosan, szeretettel és modern rusztikussággal kialakított Balance Bistrót.

Budakeszi kincse – A Schatz Bake pékség, kávézó, cukrászda, deli és játékbolt is egyben

2022. február 11., 10:35

NekedCake sütik, Mandelbrot pékáruk, újhullámos kávék, csopaki szörpök, fejlesztő gyerekjátékok és nyugtató környezet. Eddig is szerettük Budakeszit, de mostantól még egy okunk van arrafelé járni.

Prémiumdelikát elérhető árakon – Megnyílt a Fernando Deli a Rózsakert mellett

2021. november 5., 15:28

A környék legújabb, terasszal rendelkező prémium-delikátboltjának komoly törzsvendégbázist jósolunk.

Reggeli kilátással – Az ürömi Határkő Delikátban jártunk

2021. október 28., 15:10

Németh Áron, a Kenyérlelke Fesztivál egyik fő szervezője most Ürömön nyitott delikátüzletet, ahol mintegy 200-féle, kiváló minőségű termék közül választhatunk.

Ízek és mosolyok – A Delissimo deli közelebb hozza Olaszországot

2021. október 18., 09:51

Kiváló ár-érték arányú olasz alapanyagokat, remek kávét, szendvicseket és kedves mosolyokat kapunk a II. kerület új minidelikateszében, ahova mindenkinek érdemes benéznie, aki szereti az olasz ízeket!

Hegyaljai összefogás eredményeként prémium-tokajidelikát nyílt a Lánchídnál – Tokaji My Love

2021. augusztus 31., 14:12

A kávétól a borokon át a lekvárokig minden termék a Tokaj-hegyaljai borvidékről származik. Kardos Gáborék pedig jelzik, hogy Tokaj itt van, él, virul, és nem lehet csak úgy elmenni mellette.

Borok, sonkák, sajtok, dolce vita – Megnéztük a Baccanale Budapestet

2021. augusztus 17., 13:44

A sikeres franchise újabb tagját az olasz tulajdonos Erzsébetvárosban nyitotta. Antipastibár, borszaküzlet és delikát, ahol a középpontban a magas minőségű olasz termékek állnak.

„Az öncélú gasztronómia ideje végleg lejárt!” – Nagyinterjú Nemesvölgyi Attilával, az 5 éves Babka tulajdonosával

2021. június 7., 12:01

Az 5 éves Babka születésnapja alkalmából beszélgettünk érzelmekről, gasztronómiáról, a Sarki Fűszeresről, Covidról, személyiségfejlődésről és az újlipótvárosi közönség megható és döbbenetes erejéről.