Itt aztán nincs kispórolva a péksütiből a töltelék meg a szeretet sem – A diósdi Pékanyuban jártunk

Új, nagyobb, szebb helyre költözött a Pékanyu, Diósd kedvenc péksége, ahol nemcsak finom kenyerek, de jó közösség is vár.

A családias, a pici és az irodalmi – 3 új kávézó a tavaszra

Az alábbi 3 hely a közelmúltban nyílt, és 3 teljesen különböző irányból közelítenek a kávé felé.

Ha Tarantino hamburger lenne – Megnéztük a ferencvárosi Quentin′s Burgert

Hatalmas klasszikus burgerek és Tarantino-relikviák mindenhol, de a Ferenc téri Quentin′s Burgert nem csak a filmrajongók fogják szeretni!

Egy tál napfény az egykori buszpályaudvaron – Megnyitott a LuLu

Napfényes fogások, csupa fény tér, színes ceruzák és dőzsölős brunchok – megnyitott a LuLu.

Hétvégi programajánló: Furmint Február Nagykóstoló, szürrealista bál, Pici Piac

A február eleje erősen indul: lesz szürrealista bál, farsangi gasztroutazás, de egy különleges RAVEületet is átélhettek!

A közlekedési csomópont, a burger és a koktél – Megnéztük az Átszálló bisztrót

Pékség, bisztró, bár és kilátás a Dunára – a Szentlélek téren nyílt Átszálló a környék egyik kedvenc beülős helyévé válhat.

Még nagyobb koripályával, új fényhíddal és finom téli frissítőkkel vár idén a Budapest Park Jégvilága

2023. december 15., 15:24

Koncerthelyszínből koripálya – idén több újdonsággal is vár a Budapest Park Jégvilága.

Csússz bele a télbe! – 12 budapesti jégpálya a korizás szerelmeseinek

2023. december 4., 09:56

Ne hagyd, hogy a hideg elvegye a kedved a kinti mozgástól! 11 budapesti korcsolyapályát ajánlunk az önfeledt csúszkáláshoz.

Megnyílt a jövő ételudvara – FoodPort a KÖKI Bevásárlóközpontban

2023. szeptember 15., 09:36

A zöld növényzet, az otthonos környezet csak ráadás, ha megéheztünk vagy innánk valami finomat, számos étterem és kávézó kínálatából válogathatunk a megújult FoodPortban.

Lehet műanyagmentes a július, de legyen környezettudatos az egész év! – Íme néhány haladó szemléletű hely

2023. július 18., 10:00

Elhoztunk néhány bolygóbarátabb helyet a műanyagmentes július kampány apropóján.

A Buja Disznó(k), a 101Bistro és az IDE pizzázó finomságai egy tető alatt – Az ODA étteremben jártunk

2023. június 30., 15:11

IDE pizzák, a Buja Disznó(k) rántott húsai és a 101Bistro ázsiai finomságai várnak bennünket az új étteremben, az egykori Czakó Kert helyén.

Könnyed francia elegancia, mesés sütemények, bőséges reggeli – A halásztelki Dobay Cukrászdában jártunk

2023. június 29., 09:59

A Dobay Cukrászda Halásztelken bőséges reggelivel, minőségi alapanyagokkal, csodás környezetben és a kedves kiszolgálással várja a vendégeket, így biztosan mindenkit elcsábít majd.

Rétesforradalom a Jókai utcában – A Réteslakban jártunk és kóstoltunk

2023. június 15., 16:20

Meglátogattuk a Jókai utcában található Réteslakot, ahol a helyben sütött rétescsodákból kóstoltunk meg pár ízt, és arra jutottunk, a hagyományos dolgoknak sem árt az újragondolás.

Állatorvosi előadásokkal és AR-oroszlánnal domborít a Macska Múzeum

2023. június 9., 12:13

Budapest egyik legkülönlegesebb helye a Cat Museum, ahol nemcsak mindent megtudhatunk a cirmos jószágokról, de igazi macskákat is simogathatunk. Az évek óta népszerű kiállítás számos újdonsággal vár.

Indulhat a napsütéses szezon? – Hatalmas szabadtéri bulival nyitja a nyarat a House Piknik Pilisborosjenőn

2023. május 11., 16:09

A House Pikniken a szórakozni vágyó fiatalok, a kisgyerekes családok és a kutyával érkezők egyaránt bulizhatnak a szuper zöld környezetben a pilisi panoráma ölelésében.

Még mindig tart a nappali buliláz – Szombaton jön a CityMatiné új eseménye a Hajógyári-szigeten

2023. május 4., 13:18

Május 6-án jön a nappali bulizók egyik kedvenc partisorozatának újabb bulija a Hajógyári-szigeten.

„Megfeledkeztünk a vendégről, mert nyert a gasztroego” – Megújult az óbudai Gléda Vendéglő

2023. március 16., 15:29

Tavaszias márciusi napon érkeztünk az óbudai Mikoviny utcába, hogy újra üdvözölhessük a Glédát, amit a múltban már a szívükbe zártak a fővárosiak, de egy jó ideig nélkülözniük kellett.

27. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál, Quimby-koncert, Főzdekocsmák Éjszakája – Programajánló (09. 29. – 10. 05.)

2022. szeptember 29., 14:25

Erre a hétre bőséges programlistát állítottunk nektek össze, úgyhogy nézzétek át jó alaposan, nehogy lemaradjatok a számotokra legizgalmasabb eseményről!

Vaszary-kiállítás, filmpremier a régi Dürer Kertről, Bartók Feszt’ – Programajánló (09. 15–21.)

2022. szeptember 15., 14:12

Az ősz nem csak a klubszezon kezdete, ilyenkor előtérbe kerül a képzőművészet, amit a következő hét nap kiállításai is igazolnak.

Étterem mediterrán hangulatú terasszal Óbuda egyik leghangulatosabb részén: Pódium Bistro & Club

2022. augusztus 24., 11:59

A Pódium története 2014-ben kezdődött Óbudán, a Kolosy téren. Náluk jártunk estebéden.

Pompás pékség árnyas kerttel Zuglóban – A Breadpitben jártunk

2021. július 15., 17:22

Viszonylag ritka az olyan pékség, ahol kávékülönlegességeket és finom pékárukat vehetünk, amiket egy kellemes hangulatú, árnyas kertben fogyaszthatunk el, ahonnan aztán nehéz lesz a dolgunkra indulni.

Már Kelenföldön is tudunk csomagolásmentesen vásárolni – Megnyitott a Lemérem

2021. március 24., 09:34

A zero waste üzletet a Bikás parknál kell keresni.

Skandináv Filmfesztivál az Art+ Cinemában, Art Market Budapest a Millenárison, lemezvásár a Szimplában – programajánló (10.22–28.)

2020. október 22., 14:23

Az október 22. és 28. közötti egy hétre a Skandináv Filmfesztiváltól az Art Market Budapesten át a POKET két és feledik születésnapjáig válogattunk a budapesti programokból.

Őrülten jó sörök boszorkánykonyhája – megnyílt a MADHOUSE az Anker közben

2020. október 16., 14:01

Az Anker közben megnyitott új hely, a MADHOUSE egy olyan sörös hely, ahol az is remekül érzi majd magát, aki egyébként sosem iszik sört.

Vasárnapi ebéd luxuskivitelben – kipróbáltuk az ÉS Bisztró családbarát ajánlatát

2020. szeptember 8., 15:43

Vasárnapi ebéd luxuskivitelben – így jellemeznénk az ÉS Bisztró Családi Ebéd ajánlatát, amely az eleganciát hagyományos ízekkel és otthonos vendéglátással párosítja.