Mutatunk egy helyet, ahol egész nap királyi reggeli és még annál is sokkal több vár!

A Centrál Kávéház egész napos reggelivel, megújult étlappal, pazar koktélokkal, különleges kávékkal és élő zenével vár ránk.

Hogy jól kezdődjön a nap – 10 helyet ajánlunk tavaszi bruncholáshoz

Tíz helyet ajánlunk kényelmes, ráérős tavaszi brunchokhoz.

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

A hedonizmus titkos receptje – Indítsd pezsgős reggelivel a napot!

2023. december 8., 15:48

Nincs jobb napkezdés, mint egy hosszú, pezsgős reggeli, amit szép környezetben, barátokkal vagy akár egyedül, magunkat megajándékozva tölthetünk.

Magyar fogások franciául – Fiatal, trendi és remek ár-érték arányú hellyel gyarapodott a Kopaszi-gát környéke

2023. október 27., 11:33

Brunch, tízórai, ebédmenü és comfort foodokkal megszórt vacsora – a Kopaszi-gát mellett nyílt Zazie Bistro & Barban mindent megtalálunk!

Kis bisztró, nagy kocsma, dőzsölős reggeli – Változások a Madhouse háza táján

2023. október 24., 14:10

A Mad Scientist sörfőzde belvárosi főhadiszállása eddig is híres volt a konyhájáról (is), most azonban tettek egy lépést, hogy még szívesebben menjünk az Anker közbe.

Finomságok a reggeli brunchtól az esti gin-tonikig – Megnyitott a Bubci Café a Móricznál

2023. október 10., 10:48

Egész napra elegendő finomsággal, nyugodt randihoz vagy csajos koktélozáshoz is kellemes hangulattal vár a Bartók Béla út szomszédságában a Bubci Café.

Mindenki megérdemli az egészséges ízeket – A Zili’s Health Barban jártunk

2023. október 4., 13:16

Vegán, paleo vagy cukormentes, a Corvin negyednél található Zili's Health Barban mindenféle étrend követői számára akadnak finom és egészséges ízek.

Ez egy jó nap a pastel de natára! – Az új Lisboa Pastry & Bakeryben jártunk

2023. augusztus 9., 14:58

A portugál pékség-cukrászat új üzletet nyitott a Bajcsy-Zsilinszky út elején, aminél nem létezik belvárosibb belváros, és ahol számos újdonsággal várják a mediterrán finomságok szerelmeseit.

Indítsd a hétvégét a Kekszben! – Espresso Sunrise és BBQ reggelire

2023. július 21., 15:39

A Keksz flancolás nélküli, de megbízható reggeliket kínál a VII. kerület kapujában. Ezért gyere el még a nyáron!

Kibővült és korán kel a város egyik legjobb cukrászdája: újdonságok Fazekaséknál

2023. május 26., 15:35

Ismét a Fazekas Cukrászdában jártunk, hogy feltérképezzük, milyen újdonságokat üdvözölhetünk náluk.

A brunchhely, amit maguk a vendégek alakítottak – Vinyl & Wood – Get Lost in Wonderland

2023. május 16., 13:57

Mindig odafigyeltünk a Wesselényi utcai helyre, ami az évek során egyre csak fejlődött, alakult, és organikusan talált magára.

Kenyér és szerelem – A Randevú Pékségben jártunk és bruncholtunk

2023. március 24., 10:43

Viktória és Bálint története mesébe illő és romantikus: a Paulay Ede utcában nyitották meg pékségüket, ám a kenyér és a croissant nemcsak közös vállalkozást hozott az életükbe, hanem szerelmet is.

Reggelizz úgy, mint egy király!  – Újdonságok a Honey-ban

2023. március 9., 12:44

Reggelizz úgy, mint egy király! – Újdonságok a Honey-ban

A Bazilika közelében megbújó Honey Brunch a mézédes reggeliken túl mindig meg tud lepni minket: most az éjfekete lazacos bagel, az ütős King Royal és a reggeli brownie miatt érdemes betérni.

Ahol szmókerben füstölt BBQ-brunch és napindító koktélok várnak – A Fat Mamában reggeliztünk

2023. február 10., 12:58

A budapesti brunchtérképről nem hiányozhat egy olyan hely, mely a BBQ-s, szmókeres témában utazik.

Ágyba reggeli, ágy nélkül – Ilyen a Veres Pálné utca Deszkája

2023. január 26., 12:58

Régebben a Tortaszalon üzemelt a Veres Pálné utcai üzletben, ám mostanra egy törzshelygyanús, nagyon otthonos bruncholda lett belőle, ahol Mázli kutya is nagy szerepet kap.

Galéria, étterem, közösségi tér és az ezeket összefogó kiváló ízlés – Az Asteriskben jártunk

2022. december 23., 16:58

Az Asterisk, The live in Galleryben a mindennapi rohanásból kikapcsolva, gyönyörű környezetben, csodás műtárgyak között, finom falatok társaságában csodálkozhatunk rá az élet apró örömeire.

A Franziska meghódítja Erzsébetvárost – Egészséges reggelik és mennyei mentes sütik már a Duna túloldalán is

2022. november 21., 16:09

Az egészséges és laktató reggelijeiről, színes, ízes, glutén-, cukor- és laktózmentes süteményeiről ismert Franziska a Duna másik partján is megmutatja sikkes, egész napos reggelijeit.

Tudjuk, hol lakj jól a Déli pályaudvar közelében – Megnyílt a Babutzi a Városmajor utcában

2022. november 7., 16:34

Megnyílt a Városmajor utca Babutzija: közel a Délihez, de a Széll Kálmán tértől és a Vártól is csak pár perc séta. Világos, tágas hely nemzetközi reggelikínálattal és barátságos ebédekkel.

Rejtett kincs az Andrássy út tőszomszédságában – Kipróbáltuk a Lion’s Locker (villás)reggelijeit

2022. október 17., 14:58

Kreisz Ági és Kreisz Marcell a VI. kerület turistáktól nyüzsgő részén hozták létre a csomagmegőrzésen alapuló szolgáltatásukat, a Lion’s Lockert, ami mára a főváros egyik legjobb reggelizője lett.

Olajfalevelet tartó galamb a Dunánál – A NOAH Újlipótváros egyik legújabb reggelizőhelye

2022. október 4., 13:31

A NOAH igazi többfunkciós törzshellyé válhat, ahol a reggelitől a pezsgős-champagne-os brunchon és ebéden át az esti bar foodos gintonikozásig bármi beleférhet.

Főszerepben a bohém buborékok és a minőségi vendéglátás a Bazilikánál – A Sophisto Champagne Barban jártunk

2022. szeptember 13., 16:37

A Sophisto Champagne Barban a főszereplők a buborékos italok, a proseccók, a champagne-ok, a cavák és a pezsgők, amiket hozzájuk passzoló brunch- és vacsorafogásokkal kóstolhatunk.

Reggeltől estig BABA – A Sas utca új, közösségi vendéglátóterében minden napszakban otthon érezzük magunkat

2022. augusztus 12., 15:06

A BABA a századforduló bohém kávéházi kultúráját értelmezi újra, ahol egy percre sem állt meg az élet. Egy hely, ami minden napszakhoz passzol és finom falatokat is kínál.

Tavaszi újdonságok a Caphe by Hai Namban – Még jobb brunchfogásokat kóstolhatunk kedvenc vietnami kávézónkban

2022. május 23., 11:10

Május 23-án debütál kedvenc vietnami kávézónk új menüje, de mi már kipróbáltuk a különleges fogásokat.

A reggelizés mézédes élménye – A Honey-ban bruncholtunk

2021. szeptember 28., 10:46

Budapesten egyre több jobbnál jobb brunchozó nyílik, most megnéztük a Honey-t, ahol a mézédes élményeken túl este akár egy finom fűszeres gin-tonikot is bedobhatunk a bisztrós harapnivalók mellett.