Teknősök, siklók, titkos tó és csodás panoráma – Felmásztunk a Vörös-kőre

Insta-fotó inspirálta felfedezőtúra lett a Tahitótfaluból induló kirándulás, ahol utunkat teknősök, siklók, hegymenet és csodás panoráma kísérte, míg a végén egy titkos tavat is találtunk.

Budapesten is biztonságosabb fészkekbe térhetnek vissza az extrém korán érkező gólyák

A villanyvezetékek eddig sok madár pusztulásához vezettek, az E.ON most javít a helyzeten.

„A lakóhelyemet igazítom az életemhez, nem fordítva” – Akik inkább visszajöttek az agglomerációból

Meddig nyomnak többet a latban az előnyök, mikor válnak hangsúlyossá a hátrányok?

Mesél az Üllői út – 4. rész: Az Ecseri úttól a Határ útig

Tavaly az Ecseri útig jutottunk el Budapest leghosszabb sugárútján, a 15,6 kilométer hosszú Üllői úton. Idén folytatjuk a sétát, és első körben a Határ útig jutottunk.

Az utazás hangjai: jellegzetes szignálok és történetük

2023. december 21., 12:13

Vannak jellegtelenek, de olyanok is, amelyeknek történetük van, és még most is emlékszünk rájuk, pedig már rég nem hallottuk őket az utazásaink során.

Karácsonyi programajánló – Avagy a szünet és a pihenés lehet aktív is!

2023. december 21., 10:27

A december 21. és 31. közötti 11 napnak sem kell az otthonlétről szólnia, ezért minden napra ajánlunk minimum egy programot a szórakozásra!

Akik nélkül Budapest biztosan másként festene – Széchenyi István

2023. november 30., 13:48

Széchenyi István szabadidejében Don Juanként csábította a nőket, de amikor dolgozott, akkor minden energiáját Budapest kulturális, gazdasági és szellemi fejlesztésére fordította.

Budapest Szubjektív – Gryllus Dániel

2023. október 9., 10:54

Interjúsorozatunk legújabb részében a fiatalok után egy velünk élő klasszikust és legendát, a Kaláka együttes tagját, Gryllus Dánielt kérdeztük.

Nápolyi Pizzériák Éjszakája – Szeptember 19-én fél áron pizzázhatunk 25 menő helyen

2023. szeptember 11., 16:35

Az első Nápolyi Pizzériák Éjszakája szeptember 19-én este/éjjel startol el, országosan 25, nápolyi stílusú pizzát készítő étterem csatlakozásával.

Kis budapesti kerülethatározó – XVI. kerület

2023. június 22., 15:36

Kis kerülethatározónkban bemutatjuk Pest kertvárosát, ahol szovjet katonák is tanyáztak, ahol repülőtér is volt, itt működött a világhíres Ikarus-gyár, de Budapest legnagyobb tavát is itt találjuk.

Lúdláb, albán krémes, rigójancsi – Retró sütik, amik ma már ritkaságszámba mennek (II. rész)

2023. február 16., 11:43

Lúdláb, albán krémes, rigójancsi: sütik, melyeket imádtunk, imádunk, és mindig a közbeszéd tárgyát képezik majd, ha régi cukrászsütikről beszélünk. A főszerep most az övék!

Ezek a helyek nyitottak az elmúlt hónapokban – Étteremújdonságok és a legújabb gasztroszereplők

2023. február 3., 15:51

Összegyűjtöttük a közelmúltban nyílt és tesztelt gasztrohelyeket, hogy egy csokorban legyenek.

Az Engels tértől Rákosborzasztón át a Kalefig – Budapesti ragadványnevek

2023. január 26., 13:47

Budapest bizonyos utcáit, tereit és épületeit a hivatalos elnevezés ellenére van, hogy másképp hívják a városlakók. Ezekből gyűjtöttünk össze jó párat.

A Prédikálószéktől a Naszályig – Mutatjuk, honnan nyílik a legszebb kilátás a Dunakanyarra

2023. január 2., 00:00

A magaslatok ősi, megmagyarázhatatlan erővel hatnak az emberre. Hívogatják, csalogatják, látható vagy láthatatlan kötélen húzzák felfele, hogy aztán diadalittasan körülnézhessen.

Vecsés tudja, milyen a jó burger, és a Fekete Bika Whisky & BBQ el is hozza a környéknek

2022. november 14., 11:13

Vecsésre látogattunk, hogy megnézzük a Fekete Bika Whisky & BBQ-t, ahol profizmussal, lelkes hozzáállással és menő burgerekkel találkoztunk.

Fantasztikus fóti füstök – The Pit, ahol összeér a BBQ és a cajun konyha

2022. szeptember 30., 09:25

Nehéz nekünk újat vagy inkább mást mutatni, de Fóton most határozottan ez történt. Kipróbáltuk a The Pit texasi BBQ- és louisianai cajun elmekkel varázsoló konyháját.

Amikor még Amerika is a budapesti szanatóriumokat csodálta

2022. szeptember 12., 11:20

Nemcsak a magyar úri népség vendégeskedett a fővárosi szanatóriumokban, de a modern kezelési módok, a technikai felszereltség és a pompásan berendezett épületek még a külföldieket is idecsalták.

Jön a Szentendrei Nyitott Templomok Hétvégéje – Az idei programsorozat üzenete: a BÉKE

2022. augusztus 18., 11:18

Szeptember második hétvégéjén kitárják kapuikat a szentendrei templomok és imaházak a zenei, irodalmi, egyházművészeti, építészeti és képzőművészeti programok előtt.

Az idillikus falu fent az erdei völgyben: Remeteszőlős

2022. április 26., 14:17

Magyarország legkisebb területű és idén mindössze 20 éves települése Budapest határában, ahol csak az erdő, a természet, a madárcsicsergés és a nyugalom veszi körül az embert.

Nyári bulik újratöltve – Milyen fesztiválok várnak minket idén nyáron

2022. április 22., 12:11

A tavalyi, óvatos nyár után az idei már gőzerővel tolja a fesztiválozást. Körbenéztünk, mire számíthatunk Budapesten és környékén, mikor, mi és hogyan lesz 2022 nyarán.

Jégpályával, kuktamatinéval, borvacsorákkal és kávés workshoppal erősít a Dabas Deli Bistro

2022. február 10., 14:38

Advent óta jégpálya, hozzá passzoló forró italok és street food társult a Dabas Deli Bistróhoz, hamarosan pedig indulnak a tematikus esték, a kuktamatiné is.

Az ember, aki körbesétálta Budapest kerületeit, és néha még Térey János költő, drámaíró is elkísérte

2022. január 21., 14:01

Nem mindennapi vállalkozás végiggyalogolni Budapest kerületeinek határvonalát, de van, aki megtette. Ráment bő 3 éve, de egyáltalán nem bánta. Balázs Jenő várossétálóval beszélgettünk.

„Egészen észbontó, hogy valaki eljön miattad Koreából Miskolcra” – Szűcs Levente (Bohemian Betyars)

2021. november 22., 13:13

Gubancos címmel jelent meg a Bohemian Betyars negyedik nagylemeze. Ennek kapcsán beszélgettünk Szűcs Levente gitáros-énekessel rajongásról, mulatásról, Budapestről és Miskolcról.

Kis budapesti kerülethatározó – X. kerület

2021. október 12., 14:06

A kerületeket bemutató sorozatunkban elindulunk a külvárosok világába, és megnézzük, milyen izgalmakat rejt a X. kerület. Megsúgjuk: menő kulturális fejlesztéseket, titkos szecessziót meg persze sört.

„Egy körülbelül harminc éve Pesten élő vidéki vagyok” – Interjú Fekete Ernővel

2021. szeptember 14., 10:22

Már fut a mozikban az Így vagy tökéletes című romantikus komédia, melynek egyik főszereplőjével, a Katona József Színház színészével, Fekete Ernővel beszélgettünk.