józsefváros - 77 találat

Az ilyen kezdeményezésektől lesz jobb hely Budapest – A Dankó udvarban jártunk

július 19., 09:48

Idén nyitotta meg kapuit a Dankó utcai közösségi udvar, ahol kertészkedhetünk, kézműveskedhetünk, sportolhatunk, együtt lehetünk.

Helyek a Mikszáth téren és környékén, ahol jókat ehetünk, ihatunk

július 16., 11:22

A Palotanegyed legkedvesebb része különösen nyáron, a kiülős időszakban népszerű. Mutatjuk, hova lehet leülni a Mikszáth tér környékén!

Mindeközben egy másik Eb-n ezüstérmes lett a magyar fociválogatott

június 28., 13:23

Egy józsefvárosi magyar válogatott csapat szép eredményt ért el a hamburgi futballtornán.

Elég zsír ez a fővárosi kulipintyó a Népszínház utcában

június 17., 13:30

Trash, multikulti, és épp ezért szerethető! Ilyen a Zsír a Népszínház utcában.

6 hely, ami miatt érdemes végigmenni a Népszínház utcán

június 7., 14:25

Indiai, nigériai, afgán, magyar–amerikai és török – a budapesti gasztronómia színes, szagos, imádni való gyöngyszemei a Népszínház utcából.

Art hotel, lakások és fedett passzázs – Ez lesz a század eleji hangulatot máig őrző Heinrich-udvarból

június 7., 09:57

Kevesen tudják, hogy ez az épülettömb még a század eleji pesti hangulatot őrzi, ám a jövőben egy art hotelt és lakásokat alakítanak ki benne.

Egy hónapra bezár az Orczy-park

június 3., 13:24

Biztonsági okok miatt.

Száz éve nem látható díszítésre bukkantak a Józsefvárosi Múzeum építésénél

június 3., 12:13

Egy 130 éves nagykörúti házban kap helyet a múzeum, a főbejárat felett pedig újra látható egy éveken át rejtett ornamentika.

Igazi olasz hangulat „rántott” és canotto pizzával a Mikszáth tér mellett – Megnéztük az Al Piattót

május 28., 14:14

Rántott és canotto pizza, délolasz borok, könnyű spritzek – dolce vita érzés a Mikszáth tér melletti Al Piattóban.

Töltött lángos és mennyei fasírtok – Szuper afgán kifőzdére bukkantunk a Népszínház utcában

május 24., 10:12

A körúton és a komfortzónán túl remek dolgokra lehet akadni – például egy házias afgán kifőzdére a Népszínház utcában.

Így szorították ki Budapestről a taxik a lófogatú bérkocsikat

május 21., 13:56

Évtizedeken át ment a harc az igencsak rossz modorukról híres lófogatú bérkocsisok és a benzines bérautósok, avagy taxisok között.

Új park nyílik a józsefvárosi Magdolnanegyedben

május 7., 15:58

A korábban részben parkolóként funkcionáló telek helyén kialakított park Cinka Panna, az első cigányprímás nevét viseli majd.

5 hely, melynek elődjére ma már alig lehet ráismerni

május 7., 13:38

Kerestünk 5 archív fotót, amely megmutatja, hogyan változott Budapest az elmúlt évtizedekben.

Faszenes nyársak, krémes mártogatósok és perzsa különlegességek – Megnéztük a Rumi Cafét

május 3., 16:56

Faszenes húsok és laktató krémek perzsa specialitásokkal a Keleti mellett – családi étteremben ismerhetjük meg az autentikus iráni konyhát.

Nyomdászok az orvosok ellen és a lábszobrokat gyűjtő lovag pasa – A Gutenberg tér története

A Palotanegyed rehabilitációjának köszönhetően a hangulatos és szemrevaló Gutenberg tér a több évtizednyi elhanyagoltság után most már közkedvelt része a belvárosnak.

6 új nyilvános vécét használhatunk Józsefvárosban

Hat vendéglátóhely mosdóját használhatják ingyenesen a rászorulók nyitvatartási időben.

Nőnapi adománygyűjtés Józsefvárosban – Higiéniai eszközökkel segíthetjük a rászorulókat

Adománygyűjtést szervez a Józsefvárosi Önkormányzat nőnap alkalmából, március 5-ig több helyszínen adhatunk le higiéniai cikkeket.

Az egykori vigalmi negyed, ahol egy lónak is volt lakása – A Mátyás tér története

A VIII. kerületi Magdolnanegyed pár éve rendezett, hangulatos tere Mándy Iván egyik kedvenc helye volt, ahol a filmesek előszeretettel forgattak, és itt vetették be az első hazai gyártású buszokat is.

A street food Anatóliából, ami simán veri a gíroszt – A Tantuni House-ban jártunk

Fűszeres darált hús tekercsben Anatóliából – a török street foodra épült Tantuni House-ban jártunk.

Nagy hely nem csak nagy társaságoknak – Megnéztük a Craft Head gasztrokocsmát

A Blaha Lujza tér és az Astoria között lévő gasztrokocsma elsőre a mérete okán nyűgöz le, aztán pedig a csúcsra járatott prémiumságával.

Itáliát idéző, rejtett freskó lapul egy józsefvárosi bérház falán

Az a jó a városban, hogy mindig felfedezhetünk valami újat, és olyan rejtett kincsekre bukkanhatunk, mint ez a freskó egy józsefvárosi bérház falán.

Közösségi barkács- és szerelőműhely nyílt Józsefváros szívében

Repair Café néven nyílt közösségi szerelőműhely a Teleki téren.

A burgerező, ahol 5000 forintért az egész étlapot kipróbálhatod! – Megnéztük a smashyt

Szaftos, cuppogós junk food, amiért a Z generáció a januári mínuszban is sorban áll – a Kálvin mellett nyitott smashy burger tényleg tud valamit!

Így lett zöld sziget a gangos józsefvárosi ház kopott udvarából

Az Égig Érő Fű pályázatot idén is kiírták, így több társasháznak adódik a lehetőség az udvarszépítésre. A pályázatot 2024. március 4-ig kell beadni.