közel-keleti - 39 találat

3 szuper brunchozó idén nyárra – A török, a közel-keleti és a hagyományos

július 23., 10:17

Három különböző, idén nyílt brunchozó, ahol a nyár leglustább reggeleit töltheted!

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Goli

A Goli egy csipetnyi családiasságot csempész a belvárosi nyüzsgés kellős közepébe. A közel-keleti étterem az egykori Fruccola helyén (ami egyébként a tulajdonosok előző üzletlánca), a korábbi Goldberger Textilgyár irodáinak épületében kápráztat el minket a Földközi-tenger medencéjének színes konyhájával.

Őrült jó bulit ígér a Mazel Tov csapata – Megnyitott a Balagan bár és bisztró

2023. november 15., 11:42

Szabályok és kötöttségek nélküli bulihelyet nyitott a Mazel Tov csapata, remek koktélokkal és őrületes ízekkel. Megnéztük a Balagant!

Marokkói étteremmel erősít a Byblos tulajdonosa – Megnyitott a Jouri

2023. november 8., 11:16

Tagine, kuszkusz, harira és merguez – a Semmelweis utcában nyílt Jouriban végigkóstolhatjuk a marokkói konyha ikonikus fogásait, és remek signature-koktélokat is kaphatunk mellé!

A zuglói műhelykonyha, ami felvállalja a nemzetközi alapanyagokat is – A KERT Bisztró

2023. szeptember 28., 10:45

Az őszi szezonváltás kapcsán jártunk A KERT Bisztróban, és most sem kellett csalódnunk a felkészültségükben.

Mediterrán hangulatú étteremkomplexum nyílik a Dob utcában – Bazaar Budapest

2023. szeptember 14., 12:09

Mediterrán hangulat, hedonizmus és gasztronómiai kavalkád: a Bazaar Budapest egy öt különböző vendéglátóegységből álló komplexumként nyitja meg kapuit.

Reggelizz a Gólemben! – Labneh, shakshuka és a Közel-Kelet legcsodásabb ízei

2023. július 3., 16:07

A VII. kerületi Gólem Központ mostantól két héten át tesztjelleggel már reggel kinyit, és finomabbnál finomabb reggelikkel várja a betérő vendégeket, akiktől visszajelzést is várnak.

6 hely a Gozsdu-udvarban, amit akkor is ki kell próbálnod, ha nem turista vagy

2023. június 21., 09:10

A Gozsdu egyáltalán nem csak a turistáké. A vietnami pho-től a pastel de natán át az ekmek balıkig legalább 6 okunk van arra, miért érdemes helyiként is célba venni a város leghosszabb átjáróházát.

Ide vidd a kedvesed, ha étteremben randiznátok – 10 tippet mutatunk

2023. március 20., 13:20

10 éttermet mutatunk a randizós fajtából. Bármelyik helyre viszed is a kedvesedet, biztosan megtaláljátok a számításotokat.

Brunch a Központban – Az egyik kedvenc törzshelyünkön egész nap élvezhetjük a reggelit

2023. február 23., 15:28

A Központ egész napos reggelivel vár minket a klasszikus brunchfogásoktól, a török és ázsiai ízvilágon át a vega vonalig, de a húsimádókról és az édes reggelik rajongóiról sem feledkeztek meg.

Mutatjuk, hol érdemes falatozni buli után, hazatérés előtt

2023. február 7., 15:44

9 street food hely, ahol buli után lefojthatjuk a dorbézolást és tisztességesen pótvacsorázhatunk.

A ropogós külső csicseris belsőt takar – Mi az a falafel, és hol találjuk a legjobbakat Budapesten?

2023. január 3., 16:30

Mi az a falafel, és hol kaphatunk belőle igazán finomat Budapesten?

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.

Közel-keleti ráérős reggelik – A közönségkedvenc Dobrumba már reggelire is vár minket

2022. december 19., 11:37

Mostantól reggelizhetünk is a Dobrumbában. Ki is próbáltuk a lukulluszi napkezdést!

Pazar vacsorahelyszínek romantikus ínyenceknek különleges alkalmakra

2022. december 7., 11:56

12 nagyszerű éttermet válogattunk össze, hogy tudjuk, merre vezessen az utunk, ha egy különleges, romantikus vacsorára indulnánk.

„A tea jó dolog, szépen párolog” – Pompás teás helyek a hideg időre

2022. december 6., 00:00

Tele a város jobbnál jobb teás helyekkel, mi pedig összegyűjtöttük közülük a kedvenceinket, ahova bármikor szívesen betérünk, hogy elkortyoljuk a kedvenc teánkat.

Kezdő konyhatündérek, instant mesterszakácsok, figyelem! – Kipróbáltuk a HAMM-recepteket

2022. október 28., 16:12

A HAMM-receptdobozokkal könnyedén és stresszmentesen dobhatunk össze egy egészséges villásreggelit, egy laktató ebédet vagy egy szuper vacsorát. Kipróbáltuk, imádtuk.

Hummuszmennyország nyílt a Dob utcában – Teszteltük a Csicserit

2022. október 7., 14:43

A tel-avivi ízekbe beleszeretve a Kiss testvérpár Győr után most Erzsébetvárosban nyitotta meg Csicseri névre keresztelt, közel-keleti és európai hatásokon alapuló „egészségéttermét”.

Noor Budapest

2022. szeptember 7., 14:57

A budai oldal legjobb libanoni ételeit az I. kerületi NOOR-ban találjuk, melyet a perzsa származású Switzer Nabilnak köszönhetünk. Ő álmodta meg az étlapot, és a közel-keleti hangulatú enteriőrt is, amely igazán otthonossá és hívogatóvá teszi az éttermet.

Babka Budapest

2022. augusztus 16., 15:28

A Babka Budapest a Pozsonyi úton található izraeli ihletésű étterem egy kis budapesti csavarral. A közel-keleti konyha a fő profil, mely összemosva jelenti az arab, az izraeli, az örmény, a török és a grúz ízeket, de igazából a hely egy nyitott, nemzetközi projekt, hiszen rendelhetünk shakshukát, sabihot, de alkalomadtán császármorzsát is.

Baalbek

2022. július 19., 14:37

A Belgrád rakparton nyitott újra a Baalbek, ahol a libanoni konyha fogásait kóstolhatjuk végig, olyan autentikus formában, mintha csak a Közel-Keleten lennénk.

Laziza

2022. február 22., 12:58

A már jól ismert török döner és a görög gírosz után az új kedvencünk a szír street food csoda, a shawarma. Az alapok első ránézésre hasonlóak, de a végeredmény teljesen különböző.

Meshuga

2022. február 22., 12:30

A Meshuga igazi laza, izraeli életérzést hoz a zsidó negyedbe, miközben a török és az arab világból is ízelítőt ad, olyan autentikus ételekkel, mint a broken sabih vagy a kecskesajtos knafeh.

Egy szelet Tel-Aviv Erzsébetvárosban – Megnyitott a Meshuga a Gozsduban

2022. január 31., 15:09

A belső-erzsébetvárosi zsidó negyedben nyílt Meshuga a laza, izraeli, kézzel evős életérzést hozza el nekünk, miközben a török és az arab világból is ízelítőt ad.