Egy falat Tokió a belváros közepén – Megnyitott a CUBE Sushi

Az újonnan nyitott CUBE Sushi igazi kortárs japán konyhával, kirobbanó, autentikus ízekkel és vagány, indusztriális enteriőrrel vár minket.

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Őstermelők, háztáji húsok, virágpiac és a magyar Time Out Market – Ezt kapjuk a Fehérvári úti Vásárcsarnokban

Új sorozatunkban a budapesti piacokat vesszük szemügyre: első állomásunk a Fehérvári úti Vásárcsarnok a 11. kerületben.

Olasz gasztrokaland és toszkán borok Budapest szívében: Mercatino Ristorante Enoteca

Mindössze pár lépésre a Lánchídtól találjuk a Mercatino Ristorante Enotecát, ahol egy ebéd vagy vacsora erejéig Észak-Olaszországba csöppenhetünk.

Nagy zabálás kis Kínában – Űzd el a januári hideget hot pottal!

Forró, csípős levesek, egzotikus hozzávalók, krémes szószok és többórányi lakmározás – a hot pot a legjobb, ami januárban történhet velünk.

Mediterrán hangulat Buda tetején – Az Olive Trattoriában jártunk

2023. október 10., 16:05

Buda felé vettük az irányt, és egészen a II. kerület tetejéig mentünk, ahol a Kapy utcában az Olive Trattoria hozta el nekünk Olaszország hamisítatlan ízeit – és még annál is többet.

Generációk találkozóhelye a budai Várnegyed lábánál – Riso Ristorante & Terrace

2023. október 4., 14:20

2011 óta megkerülhetetlen szereplője a Vár környékének a Riso Ristorante & Terrace. A Bécsi kaputól alig száz méterre családias kiszolgálás és mesés, főként Olaszország ihlette ízek várnak ránk.

Feledhetetlen erdélyi túra egy unortodox gasztrofesztiválra – Indul a Taste of Transylvania 2023

2023. szeptember 13., 10:12

A Taste of Transylvania 2023-as kiadása szeptember 14. és 17. között várja a gasztronómia és Erdély szerelmeseit a Gyimesi Skanzenben.

Olasz konyha halal szabályok szerint a belvárosban – Si Restaurant Budapest

2023. július 4., 10:40

Habár Budapest nem szűkölködik olasz éttermekben, olyat, ahol halal szabályok szerint készítik az ételeket, már nehezebb találni. Pontosan ilyen étterem a Si Restaurant Budapest a belvárosban.

Csak igazi nagyvadaknak – Tízéves a Prime Steak & Wine, a hazai steakezés állócsillaga

2022. július 26., 16:34

Gyönyörű környezet és különlegesen felszolgált, szaftos húsok várnak bennünket a Prime Steak & Wine-nál, az egyetlen nemzetközi szinten is elismert hazai steakhouse-ban.

Kikötött egy kalózhajó a Nagymező utcában – Jack Sparrow sem kívánhatna többet a Pirate Empire élményétteremnél

2022. július 7., 13:30

A legújabb budapesti tematikus élményétterem, amit a jól ismert közönségkedvenc, a csupa varázs The MAGIC Budapest tulajdonosai csinálnak. A Pirate Empire-ben jártunk!

Friss halat Óbudára is! – Megnyílik a legújabb Fishmonger a Gobuda Mallban

2022. május 20., 11:59

Észak-Buda hallal, tenger gyümölcseivel – és igazán kiemelkedő minőségű vendéglátóegységekkel – viszonylag kevéssé lefedett részén az igényes vásárlók végre találhatnak egy biztos pontot.

Távol-keleti utazás akár minden este – Megnyílt a belvárosban az ázsiai ihletésű, fúziós Badhanna

2022. május 19., 14:30

A thai, a japán, az indonéz, a dél-koreai vagy a kínai konyha? Szerencsére már nem kell választanunk közülük, hiszen a most nyílt Badhanna fúziós ázsiai konyhája remekül megragadja ezt a komplexitást.

Újdonságokkal köszönti a tavaszt az à table! – Most különleges desszertek és szendvicsek várnak

2022. május 16., 12:55

Az à table! több mint tízéves története alatt mindig képes volt a megújulásra. Idén tavasszal is különlegességekkel kedveskednek nekünk, desszertjeiket és szendvicseiket kipróbálhatjuk a boltjaikban.

Színtiszta libanoni konyha kortárs környezetben – A Mozata hamar törzshely lehet

2022. április 28., 13:15

Jó hangulatú közös étkezések, friss és karakteres ízek, szívélyes vendéglátás – ezt mind megkapjuk a belvárosi Mozata libanoni bisztróban.

Éhes tekinteteteket Perura vessétek – A nemrég nyílt Pisco étteremben jártunk

2022. március 17., 12:29

Viszonylag kevésszer tekintünk úgy Perura, mint a gasztronómia egyik fellegvárára, és ezt nagyon-nagyon rosszul tesszük. Szerencsére megnyílt a Pisco, ahol kiváló perui fogásokat kóstolhatunk.

21. ARC kiállítás, Eleven Ősz, Csak a Mentes Őszi Fesztivál – Programajánló (09. 16–22.)

2021. szeptember 16., 16:43

Szeptember közepére különféle izgalmas programokat válogattunk össze nektek.

Pizza, pasta, dolce vita – Az Allegro di Fragola pazar ízekkel és kulturális kalandokkal vár a Bartók Béla úton

2021. június 9., 15:54

A Bartókon nyitott meg a Fragola negyedik étterme, az Allegro, ahol az olasz életérzés és az édes élet titkának nyomába eredtünk.

„Majd holnap aggódunk!” – Spanyolos temperamentum és világlátás Budapest paellalelőhelyén: La Paella

2021. április 14., 15:52

„Nemcsak ételt, hanem szeretetet is adunk az embereknek” – paellázó nyílt az Oktogon mellett.

Moho sapiens, exobolygók, Instant Ázsia és Pancs piac – Programajánló (03. 18–24.)

2021. március 18., 15:52

Úgy fest a következő pár hétben még jobban kell figyelnünk arra, hogy otthon maradjunk, ám szerencsére nem fogunk unatkozni. A következő napokban Ázsiától az exobolygókig számos helyre kalandozhatunk.

A dzsungel könyve, Pilinszky és a Finn Filmnapok búcsúztatják a januárt – Programajánló (01. 28. – 02. 03.)

2021. január 28., 16:39

Ismét összegyűjtöttük nektek a következő hét nap szerintünk legjobbnak ígérkező – továbbra is főként online – programjait.

Top 5 ajándékötlet a Culinarisból, ami nem csak a gasztrokülönlegességek rajongóit hozza lázba

2020. december 18., 12:29

A Culinaris izgalmas ajándékcsomagjait megvárásolhatod online, vagy meg is nyerheted, ha részt veszel a karácsonyi játékukban!

Az ünnepekhez méltó italok – Borokat, pezsgőket, söröket és spiriteket ajánlunk a karácsonyi asztalra

2020. december 14., 15:32

Ha valami különleges italt tennél az ünnepi asztalra, de nem tudod, hova nyúlj, megmutatjuk, mik az idei szezon legizgalmasabb borai, pezsgői, sörei és spiritjei!

Hogyan lesz a PET-palackból lámpaernyő? – megnéztük a Határtalan Design kiállítást

2020. október 8., 15:07

A fenntarthatóság, társadalmi hasznosság és a kortárs dizájn elemeit mutatja be a régió egyik legjelentősebb kiállítása, a Határtalan Design a Kiscelli Múzeumban.

Az ezerarcú emberiség egyetlen arca – megnéztük a Portrait of Humanity című kiállítást

2020. szeptember 16., 12:52

A Capa Központ 8F Galériájában október 11-ig ingyenesen megtekinthető kiállítás azt bizonyítja: amennyire különbözőek vagyunk, legalább annyira egyformák is.