Hétvégi programajánló: Furmint Február Nagykóstoló, szürrealista bál, Pici Piac

A február eleje erősen indul: lesz szürrealista bál, farsangi gasztroutazás, de egy különleges RAVEületet is átélhettek!

Kis szobacirkáló, dundi fotelharcos, éhes oroszlán – Így etetheted egészségesen négylábú kedvencedet!

Kutyusunk egészségének egyik fő pillére – az elegendő mennyiségű mozgás és játék mellett – a táplálkozás.

Gyerekkori édességélményeink szimfóniája az Opera mellett – Erdei Fagyizó

2023. szeptember 15., 09:50

Kipróbáltuk az Erdei Fagyizót, ahol kivétel nélkül mindegyik ízt ajánljuk!

Modern aranykor – Kipróbáltuk a New York Palota új éttermét, a Fehér Szalont

2023. január 12., 14:26

Január 5-én nyílt meg a Fehér Szalon étterem, Wolf András corporate chef és Bíró Dániel executive chef vezetésével, amit rögtön le is teszteltünk.

Nádas Péter 80, The Cure-koncert, sörkóstoló a Svábhegyi Csillagvizsgálóban – Programajánló (10. 20–26.)

2022. október 20., 16:31

Bár egyre hűvösebb az idő, kimozdulni még mindig ér, főleg, ha izgalmasabbnál izgalmasabb események csalogatnak ki a kényelmes otthonból!

Plate-ek, saláták és flatbread – Hedonista, mégis egészséges fogások a Budán megnyílt Greenhabitben

2022. október 12., 15:23

A Greenhabitban ízgazdag, színes és vitamindús formában jelenik meg a szokásos hús + köret + saláta hármas, és pizzára is van egy szuper mentes alternatíva.

„Nincs kedvünkre való hús az adott égtájon? És akkor mi van? Megoldjuk másképp!” – Mizsei Jánossal beszélgettünk

2022. október 7., 09:52

A MÁKtájakról, termelőkkel való bizalmi kérdésekről, megváltozott fine dining igényekről és trendekről kérdeztük Mizsei Jánost.

10 éves a Chinatown Terasz – Tippeket adunk, hogy melyik helyen mit érdemes kóstolni

2022. június 15., 10:39

Elmondjuk, hogy melyik konténerétteremből miket érdemes kóstolni. Szerencsére a jubileumra sokkal, de sokkal átláthatóbb lett a kínálat, és új kedvenceink is lettek.

Ahova kirándulás nélkül is visszajárunk – A pátyi Cukorborsó Kertvendéglő akár egy nagyobb kitérőt is megér

2022. március 7., 13:21

Ezúttal Pátyra vitt az utunk, ahol előzetesen csupán házias ízekre vágytunk, hangulatos környezetben. A Cukorborsóban azonban sokkal többet kaptunk ennél.

Néhány életét már felhasználta, de a mostaniban mosolyogva merül el – Az újranyitott Babel Budapestben vacsoráztunk

2022. február 22., 16:36

Majdnem két teljes évet kellett várni rá, hogy a Babel Budapest újra vendégeket fogadjon. 2022. február 1-jén startolt el ismét, és volt szerencsénk végigkóstolni a menüt.

Magyar divat, török mezzék, eklektikus eventek – újragondolt koncepcióval nyitott meg a The Garden Studio & Café

2020. november 19., 10:51

A The Garden Studio pár hónap alatt nőtte ki magát egy olyan sokoldalú hellyé, ahol a magyar divattervezők darabjainak vadászása mellett kávézhatunk, bruncholhatunk.

Ebéd Budapest legszebb „sétányán” – ilyen a Párisi Passage Café & Brasserie

2019. november 19., 16:53

Szarvasgomba, méz, amit a Buckingham-palotában is ismernek, 15. századi toszkán töltött tészta, magyar termelői különlegességek, Róth Miksa metszetek, Zsolnay kerámiák Budapest egykor legdrágábbnak számító ingatlanában – vagyis ebéd a Párisi Passage Café & Brasserie-ben.

A hely, ahol minden a libamáj körül forog: a Tigris étteremben egész évben Márton-nap van

2019. november 7., 12:00

A XIX. századi szállodálról elnevezett Tigrisben sincs libamájból a kerítés, de az év 365 napján várnak minket remek libamájas fogásokkal az előételtől egészen a desszertig!

Megvan Buda legújabb törzshelye – Frankó Kitchen a Frankel Leó utcában

2019. március 12., 16:50

Hogyhogy nem vettük észre korábban a helyet, ahol ilyen olcsón ilyen minőséget tudunk ebédelni?

Heti programajánló (02.21-27.)

2019. február 21., 17:39

Először lép fel Budapesten Nicki Minaj, visszatér a fánkfesztivál, bemutatják a legátfogóbb filmet Bud Spencerről, és még sok más program is lesz. Egy egész hétre való eseményt ajánlunk.

Újraéledt a legenda – ilyen lett Seress Rezső egykori törzshelye, a Kispipa

2018. december 14., 16:41

A világszerte ismert Szomorú vasárnap című dallal Seress Rezső beírta magát a történelme. Egykori törzshelye, a Kispipa pár hónapja újra kinyitott, hogy méltó emléket állítson a zeneszerző örökségének.

Egy éves a Paletta Bisztró – változások, ízek, tapasztalatok a Tompa utcai Balatonon

2018. november 19., 13:12

Balatonról nagyot álmodva, a teljesen más síkon mozgó fővárosban is megmutatják a Palettában, hogy a szeretettel készülő, gondosan válogatott alapanyagokból összeállított "slow foodnak" igenis helye van a rohanásban.

Valami régi és valami új – izgalmas szezonális fogásokkal bővít a Macesz Bistro

2018. november 14., 14:24

A Macesz Bistro őszi-téli étlapján keresztül ismerkedtünk a kibővült választékkal: a nagy klasszikusok mellett már rendszeresen ehetünk náluk kísérletező, szezonális fogásokat is.

Jól muzsikáló próbaüzem – a Société Démóban ebédeltünk a Belvárosi Piacon

2018. február 12., 15:49

Egy ideje merőben új művészeti, dizájn és gasztró együttállásról hallani, mely egy Sas utcai főhadiszállást kap majd. Addig pedig ideiglenesen a Belvárosi Piacon kóstolhatunk bele a demóverzióba.

Diszkréten az élvonalban - megnéztük, mi változott a Baraka Étteremben

2018. január 17., 15:01

Mostani fomrájában 2015 májusa óta beszélhetünk a Barakáról. Nyitás óta nem jártunk náluk, így időszerű volt a látogatás.

Hétvégi programajánló (12.21-23.)

2017. december 21., 18:02

2017 utolsó előtti programajánlójában sem fukarkodtunk az opciókkal.

Vacsora a várban – a Maison Bistro & Hotelben jártunk

2017. október 20., 18:04

Felugrottunk a budai várba egy bisztróvacsorára, utána pedig nem értettük, miért járunk ide ilyen ritkán. Ebben a hatásban vacsorahelyszínünknek is volt némi szerepe, elmondjuk, miért szerettük a Maison Bistrót.

Hétvégi kalandok Pest-közelben: Tata

2017. október 18., 18:42

A legszebb időben látogattuk meg Tatát: barna-sárga-piros színekben pompázó tópartokon sétáltunk, felfedeztük az impozáns Angol-kertet és emlékezeteset ebédeltünk a Platánban.

Egy vagány vegán vásár és egy romkocsma találkozása a Paulay utcában

2017. február 20., 11:18

A Szimpla és az Élesztő után most az Anker’t is ráállt a vasárnapi piacozásra, de egy kis csavarral, mert a Paulay utcai vásárban kizárólag vegán jóságokat kínálnak.

Ilyen megkóstolni a vidéket – megnyílt a Házikó Farmbistrója

2016. december 19., 11:20

A Farmbistró nyitása a mindig friss, ízletes ételeken és zamatos italokon túl egy szuper koncepcióval gazdagította a várost. Náluk evés közben vidéket fejlesztünk.