A magyar Chagall felesége – Anna Margit-kiállítás nyílt a Nemzeti Galériában

Anna Margitnak zsidó női művészként nehéz sors jutott a 20. században, csodálatos alkotásokban dolgozta fel a tragédiáit.

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

Időutazás a dínók korába! – Dínók élethű másai és rengeteg élmény vár ránk a KÖKI Bevásárlóközpont tetőkertjén

2023. augusztus 30., 12:43

Szeptember 1-jétől a KÖKI Bevásárlóközpont tetőkertje életnagyságú dinoszauruszokkal népesül be, amit a gyerekek és felnőttek egyaránt szeretni fognak.

Ezek a helyek nyitottak az elmúlt hónapokban – A város és környéke legújabb gasztrotényezői

2023. augusztus 11., 14:48

Szorgalmasan járjuk a várost, és keressük-kutatjuk az újabbnál újabb helyeket, melyekből az utóbbi hónapokban sem volt hiány. Össze is szedtük, hogy hol és merre jártunk, mik nyitottak meg.

Nagyika rántott húsa vagy egy jó sörözés a Bartók legújabb helyén – A Kréta Bisztróban jártunk

2023. augusztus 7., 10:20

Őszinte, sallangmentes vendéglátás és szuper hagyományos rántott hús várja a Gárdonyi térnél a lelkes vendégeket.

Az egyik legnevesebb utazási magazin szerint ezeket a budapesti élményeket kell átélned, mielőtt meghalsz

2023. július 17., 10:47

Az egyik legpatinásabb utazási magazin, az amerikai Condé Nast Traveler a napokban tette közzé friss toplistáját, amelyben több budapesti helyszín is szerepel.

Grillezzünk, sörözzünk, bringázzunk! – Él a rakpart, aminél kevés jobb dolog van nyáron a városban

2023. július 11., 11:33

Mutassuk meg, hogy szeretjük a Dunát, a városi panorámát, és azt, hogy kötetlenebbül kerülhetünk közelebb hozzá!

Heti programajánló – Esti séta az Állatkertben, a Füvészkert titkai, Budapest Central European Fashion Week

2023. február 2., 14:04

A február 2. és 8. közötti napokra sokszínű programlistát állítottunk nektek össze, amely segít abban, hogy teljesen magatok mögött hagyjátok a mindennapi problémáitokat!

Nem szerette Michelangelót, kilógott a sorból és a portréfestészetet is megújította – Az El Greco-kiállításon jártunk

2022. október 27., 16:30

A Szépművészeti Múzeum kiállítása október 28-tól 2023. február 19-ig tart nyitva, és a görög származású spanyol festő, El Greco művészetét mutatja be kimerítően és átfogóan a nagyközönség számára.

El Greco-kiállítás, 14. Hiperkarma Halloween, ReMarket – Programajánló (10. 27. – 11. 02.)

2022. október 27., 15:30

A közelgő hosszú hétvége aktív és passzív kikapcsolódásra is alkalmas, így mi mindkét módra találtunk számotokra programokat.

Újabb El Greco-remekművel gazdagodott a Szépművészeti Múzeum

2022. október 19., 11:30

A krétai–spanyol mestertől származó, Gonzaga Szent Alajos képmása című festmény a MOL-Új Európa Alapítványnak köszönhetően került a múzeumba hosszú letétre.

11 hely, ahol legalább annyira fontos a zene, mint az, hogy mit ihatunk és ehetünk

2022. szeptember 9., 11:58

Sörözők, bisztrók és kávézók, ahol a zene meghatározó erővel bír a hely arculatát tekintve. Legalább annyira, mint a hely kialakítása, dizájnelemei vagy a kínálat.

Budapest, madárváros – Interjú Schmidt Egon Kossuth-díjas ornitológussal

2022. május 12., 14:52

Az idén 91 éves Schmidt Egon ornitológus kicsiknek és nagyobbaknak szóló könyveit olvasva generációk szerették meg a madarakat és a természetet. Budapest madarairól beszélgettünk vele.

Édes-bús panelnosztalgia – Darabos Évivel, a Pá kis panelom! animációs film rendezőjével beszélgettünk

2022. március 11., 10:43

Darabos Évivel az animációs alkotófolyamatról, a telepek iránti rajongásról, paneléletről és Budapestről beszélgettünk, miközben bejártuk az újpesti tömböt, mely a Pá kis panelom! ihletője volt.

A pasaréti kisvendéglő, amit 30 éve imád az egész környék – megnéztük, mi a Gyergyó Kisvendéglő titka

2020. szeptember 4., 15:08

A kockás abroszos budai kerthelység, ahol az idő tényleg megállt – a legjobb értelemben véve. Megnéztük a közel 30 éves Gyergyó Kisvendéglőt.

Grecsó, Krusovszky, Térey – nem tipikus strandolvasmány, de három zseniális, friss verseskötetet ajánlunk

2020. július 6., 16:01

Személyes számvetés, zavarbaejtő, álomszerű eltévedések, szembenézés Budapest sötét múltjával – ezeket a köteteket ajánljuk a legfrissebb felhozatalból.

Hűsítő italokkal és kedvenc bárjátékainkkal múlathatjuk az időt a dekkben, amíg a koncertek újra beindulnak!

2020. június 26., 16:07

A pompás long drink akciókért, a fergeteges csocsópartikért és a parajos-fetás lepényükért feltétlenül érdemes benézni.

„Olyan vagyok, mint egy online ügyfélszolgálat” – budapesti tanárok mesélnek a digitális oktatásról

2020. március 27., 13:29

Milyen változásokat hozott a rendelkezés az életükbe, hogyan oldják meg a fegyelmezést, mi a helyzet a hátrányos helyzetű gyerekekkel?

Ahol az olajfa nő – tökéletes keleti-modern fúzió a zsinagóga melletti Levantéban

2020. február 20., 16:33

Ősi konyha modern köntösben, autentikus fogások a XXI. századra alakítva, századfordulós kilátás letisztult belsővel – megnéztük a Levantét a Wesselényi utcában.

Ingyenes diplomakoncerteket hallgathatunk júniusban a Zeneakadémián

2019. június 3., 18:45

Mától egészen június 23-ig ingyenesen ülhetünk be a Zeneakadémia végzőseinek koncertjeire.

Balerinás zenedoboztól a Holdrakétáig – Játékszerek Anno, avagy a körúti mesebirodalomban jártunk

2018. december 18., 16:50

A 22 éve működő körúti Játékszerek Anno boltban az elmúlt száz évből találunk hasonmás és retró játékokat.

Budapesti téglái – Facebook-oldalon a kortörténeti fővárosi üzenetek

2018. július 27., 15:55

2018 júniusában jelent meg a "Budapest téglái" elnevezésű Facebook-profil, mely igyekszik minél több kortörténeti szilánkot megmutatni követőinek.

Hétvégi programajánló (08.10–13.)

2017. augusztus 10., 17:50

Természetesen a jubileumi Sziget Fesztivál viszi el az események nagy részét, de aki nem a Hajógyárin tervezi az elkövetkezendő napjait, az is talál bőven elfoglaltságot.

Nagy görög együtt evés az Alkotmány utcában – Mazi

2016. június 30., 17:01

A három hete nyílt Mazi az autentikus görög fogások igen széles választékát kínálja, kizárólag importált alapanyagokból, egy ügyesen megkomponált környezetben.

10K - Tízezer követőnk van az Instagramon

2015. május 19., 02:00

Vidámra sikerült a hétvégénk, mivel vasárnap megjelent végre a 10K a We Love Budapest Instagram profil követőinek számánál. Köszönjük!