Híres, népszerű, a legnagyobb bulik házigazdája, és április 21-től hetente 8 napon át tart nyitva – Mi az?

Április 21-től a világon egyedüliként 8 napos nyitvatartással vár minket az Instant-Fogas komplexum.

Ne dobd ki, add tovább! – Ide viheted a felesleges cuccaidat

Ebben a cikkünkben összegyűjtöttük azokat a vásárokat és boltokat, ahova elvihetitek a megunt ruhákat, használati tárgyakat, kiegészítőket, könyveket.

Minden stimmel az életünkben, mégis egyre rosszabbul érezzük magunkat, ahogy közeleg a karácsony

2023. december 22., 10:28

Ahogy novemberben felcsendül Mariah Carey és George Michael hangja a plázák hangszóróiban, úgy telepszik rá sokunkra a karácsonnyal kapcsolatos kellemetlen érzés.

7 különleges vacsorahelyszín az ünnepi időszakra

2023. december 4., 15:34

Egy különleges vacsorahelyszín sokat segít abban, hogy átadjuk magunkat az ünnepnek. A következő 7 hely bármelyikén ünnepi hangulatban lesz részünk!

Budapest kedvenc Bauhaus bisztrója – Megnéztük az ikonikus Pasarét Bisztrót

2023. november 15., 00:00

A lassan 10. születésnapját ünneplő Pasarét Bisztró, mely nem csak a helyiek kedvenc törzshelye, de a budai buszforduló étterme, a Bauhaus építészet egyik ikonikus épületében kapott helyet.

Haraszti Zsolt házias ízei a Lánchídnál – Megnyitott az ADAM Bistro

2023. október 30., 16:56

Szaftos rakott krumpli, sűrű gulyás omlós hússal és békebeli császármorzsa – Haraszti Zsolt új éttermében jártunk.

Ahol ringat a víz, finom a vacsora és verhetetlen a kilátás – A Spoon The Boaton jártunk

2023. október 26., 15:01

Ha gyönyörű kilátású éttermet keresel, a Spoon The Boat tökéletes választás.

Kedvenc kirándulójáratunk, a több mint 130 éves Fogaskerekű története

2023. szeptember 8., 00:00

1890-re készült el a teljes vonal, ami viszont már a Széchenyi-hegyig tartó felső szakaszt is magába foglalta.

Az ízek szabadsága – Mentes ebéd bárhol, bármikor, ami még a táskánkban is elfér

2023. május 15., 13:26

Nincs egyszerű dolgunk, ha egy sietős nap egészségesen akarunk étkezni, vagy egy utazás alkalmával mentes opciókat keresünk, de a Szafi Products segítségével bármikor élvezhetjük az ízek szabadságát.

Páratlan várbéli lakomák a 21 A Magyar Vendéglőben – Mondhatnánk 21 indokot is, hogy miért élmény ide járni

2023. május 9., 11:26

Mit is jelent a 21-es szám Budapest számrendszerében?

Öreg punkok, ifjú elektronikusok, a maszkos énekes meg a halálmetál – 12 koncert tavaszra külföldi előadóktól

2023. február 20., 16:23

Márciusra és áprilisra ajánlunk 12 kihagyhatatlan koncertet külföldi előadóktól.

Vissza a gyökerekhez – Ismét járhatunk a Pilvaxba, a reformkor ikonikus kávéházába

2022. december 30., 12:23

A Pilvax Kávéház visszatért a gyökereihez és kávéház-étterem minőségben nyitott újra. Megnéztük, milyen lett a megújult történelmi helyszín!

Auróra-szülinap, 7. Európai Art Mozi Nap, The Dead South – Programajánló (11. 10–16.)

2022. november 10., 10:44

Ősszel a klubok megtelnek külföldi és hazai fellépőkkel, moziba is szívesebben járunk, ha kint lehűlt az idő. November közepére is kiválogattuk a legjobb zenés és kulturális programokat.

148 éves a fogaskerekű vasút − Pénteken nosztalgiajárattal ünneplik a fogast

2022. június 23., 12:46

Idén is megünneplik a fogaskerekű vasút születésnapját. Budapest egyik legrégebbi közösségi közlekedési eszköze június 24-én lesz 148 éves, ez alkalomból nosztalgiajárat indul a két végállomás között.

A tökéletes tavaszi hétvégi reggel a piacon kezdődik – Heti képgaléria (13. rész)

2022. május 24., 11:13

Amerre nézünk, sürgés-forgást, mosolygó árusokat látunk. A standokon zamatos gyümölcsök, lekvárok és kézműves áruk sorakoznak, a levegőben frissen sült kenyerek és olvadozó sajt illata száll.

Bohém Lizsé-hangulat és családi paradicsom az árnyas gesztenyefák alatt – A Gundel Kertben kalandoztunk

2022. május 18., 12:51

Májusban végre szélesre tárta kapuit a Gundel Kert, ahová gyerekkel, kutyával, nagy csinnadrattával érkeztünk, és ha lehetett volna, egész nap maradtunk volna.

Legendás hazai ízekkel tér vissza a Gundel – Megnéztük a leghíresebb magyar éttermet

2021. december 8., 17:32

A Gundel-történet folytatódik, ugyanis hosszú bezártság után megújult belsővel, friss étlappal, a Nemzeti 11-gyel és két kiváló séffel nyitott újra az étterem.

A Gundel mindenkié! – A sós perectől az ínyencfogásokig utánajártunk a Gundel titkainak

2021. november 19., 12:36

A Gundel nemcsak a luxuslakomáknak adott helyet, Gundel Károly vendégszeretetét mindenki élvezhette. A Gundel hamarosan újra megnyitja kapuit, mi pedig titkainak nyomába eredtünk.

Több mint tűzijáték – A legjobb programok augusztus 20-ra

2021. augusztus 18., 10:51

Az állami programok mellett számos különleges esemény, gasztroélmény, gyermekműsorok, irodalmi és zenei estek, ingyenes kiállítások közül választhatunk az ünnepi hosszú hétvégén.

Kaliforniai világkonyha luxuskivitelben – Megnyílt a Spago by Wolfgang Puck a Matild Palace-ban

2021. augusztus 6., 11:25

A kaliforniai konyhaművészet meghatározó alakja, Wolfgang Puck Európában először Budapestre hozta el a Beverly Hills-i kulináris és társasági élet sztárjának számító Spago éttermét.

Békés hekkezőparadicsom az idilli Ráckevei-Duna partján – A Halas Guszti

2021. június 25., 16:03

Halas Guszti hekkezőjét a XXIII. kerületben, a Vízisport utcában találjuk, festői környezetben, a Duna partján.

Rendeld házhoz a karácsonyt! – Hagyományos és újító karácsonyi menük az ünnepre

2020. december 15., 14:25

Töltött káposzta vagy keleti báránysült? Ha idén inkább házhoz rendelnéd a karácsonyt, ezekből az éttermekből megteheted!

Télikabátokkal teli fogast helyeztek el a Flórián téri aluljáróban, így segítve a rászorulókon

2020. december 11., 15:17

Fontos civil kezdeményezés a Szabad fogas: ami nekünk felesleges, másnak életet jelenthet.

Életbe lépett a csendrendelet – ezekre a helyekre mehetünk éjfél után a bulinegyedben

2020. szeptember 3., 16:13

Hatalmas változás nem állt be a kerület meghatározó vendéglátó- és szórakozóhelyeinek körében.

Budapest első gyorsétterme kétes elemek, alvilági figurák gyűjtőhelyévé vált – a legendás Ilkovics története

2020. április 14., 17:06

Az ország első amerikai típusú gyorsétterme volt, aminek fénykorában több alkalmazottja volt, mint a Gundelnek, és napi fél tonna rósejbnit, egy tonna pörköltet adtak el.