Különleges desszertekkel készültek karácsonyra a budapesti luxushotelek

2023. december 21., 12:09

Körbenéztünk a budapesti ötcsillagos szállodák háza táján, hogy mivel rukkoltak elő az ünnepi időszakra édességfronton.

Reggeli, ebéd és vacsora gluténmentesen – Az új, budai Kata Restaurantban jártunk

2023. november 22., 12:36

2019-ben nyitott meg gluténmentes étteremként a Kata Restaurant Pest, amely idén ősszel egy budai egységgel is gazdagodott a Rózsadomb Centerben.

„A régi falusi recepteket már nem mindig cél ugyanúgy elkészíteni” – Interjú Mautner Zsófival

2023. november 10., 13:05

A múlt héten jelent meg Mautner Zsófi 17. szakácskönyve. A falusi konyhámmal Zsófi kunmadarasi házába hívja az olvasót, mi pedig ennek kapcsán beszélgettünk vele hagyományról, ízekről és újításokról.

Ahol ringat a víz, finom a vacsora és verhetetlen a kilátás – A Spoon The Boaton jártunk

2023. október 26., 15:01

Ha gyönyörű kilátású éttermet keresel, a Spoon The Boat tökéletes választás.

Számos meglepetést tartogat ez a Budapest-közeli bisztró és hotel – A HIGH5 Bistro és a Flow Hotel & Conference

2023. szeptember 11., 10:14

28 km-re Budapesttől, az M5-ös autópálya inárcsi lehajtójánál találjuk a Flow Hotel & Conference-t és a HIGH5 Bistrót, ahol a modern stílus és az elegancia barátságos kiszolgálással párosul.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Blaha Lujza tér és környéke

2023. augusztus 8., 11:22

Merre induljunk, ha megéheztünk, koccintanánk, esetleg a közelben várakozunk, és ennénk/innánk egyet?

Reggeliztet, ebédeltet, este pedig bárral és show-val vár – Boldog 10. születésnapot, KIOSK!

2023. június 8., 17:09

Tízéves lesz idén a KIOSK Budapest. Ennek apropóján (is) benéztünk hozzájuk.

A kürtőskalács-mennyország, ahol úgy ehetjük a finomságot, mint a nachost a moziban

2023. május 18., 10:08

Ha a klasszikus, a pisztáciás vagy a málnás kürtőskalács nem lenne elég, akkor az Édes Mackóban a töltött, a krémmel teli, sőt a fondüként tálalt kalácsokat is megkóstolhatjuk.

Ahol festői torták várnak, miközben a kulisszák mögé leshetünk – PupiCake a Bartókon

2023. április 18., 14:17

A PupiCake-et Győrffy Orsolya álmodta meg, aki az Auguszt Cukrászdában tanulta ki a cukrászmesterséget, pár éve pedig saját helyet nyitott a Bartók Béla úton.

Városi séták #1: Giccs is lehetne, de nem az – A szecesszió világa

2023. március 27., 00:00

Sétánk során azokat a különleges, mégis ismeretlen házakat keressük fel, amiket kivételesen nem Lechner Ödön, hanem kortársai és tanítványai terveztek.

Simon’s Burger – A Z generációs burgerpont, amiről nem szerettünk volna írni

2023. március 8., 11:14

Ellátogattunk az új, Fehér Hajó utcai Simon’s Burgerbe, megnéztük, mit tud a Z generáció körében nagyon népszerű street food hely.

Margó Irodalmi Fesztivál és Könyvvásár, MOME Fair Ősz, BUSH – Programajánló (10. 13–19.)

2022. október 13., 14:48

Úgy fest, hogy a következő napokban nagyon jó időnk lesz, ezért – hogy élvezhessétek még a nap utolsó meleg sugarait – e heti programajánlónkban összegyűjtöttünk pár kinti programot is!

Szusi és fagyi? Persze! – Huszár Krisztián a Vietnámigulyás mellé szusi- és fagyiszpotot nyitott

2022. augusztus 26., 15:45

Huszár Krisztián új megőrülése a HK Ice Cream & Sushi, mi pedig azonnal teszteltük is.

Baklavák, aszalt gyümölcsök, nugátok és társaik – A szír Charisma édességboltban jártunk

2022. augusztus 11., 10:36

A Charisma édességboltban adalékmentes, török alapanyagokból készült szír kézműves baklavákat, aszalt gyümölcsöket és nugátokat kóstolhatunk.

Édes, békebeli ízek Budán – Császármorzsázó nyílt a XI. kerületben

2022. április 25., 08:49

Mazsolás, grízes vagy palacsintaszerű? Porcukorral vagy lekvárral? Szerencsére mindenféle verzióban kipróbálhatjuk Sissi és Ferenc József lakodalmi desszertjét a Császármorzsában.

Magyar alapanyagok, nemzetközi technológia és pazar kilátás – Megnyílt a Terra, Gianni és Haraszti Zsolt étterme

2021. szeptember 15., 15:27

Gianni Annoni és Haraszti Zsolt új, minden ízében a természetességet hirdető helyet nyitott. Hatalmas terasz, hazai alapanyagok, csodás kilátás, magyaros bisztrókonyha vár minket a Tabánban.

Meszecsinka Duó, Katlan Festival, Szimpla Lemezvásár – Programajánló (07. 22–28.)

2021. július 22., 15:08

Július 22. és 28. között ismét számos izgalmas programot rendeznek a fővárosban, ezek közül válogattuk ki a szerintünk legjobbnak ígérkezőket.

Dunai „tengerpart” és igényes gasztró – Megnyílt a SHO Beach a BudaParton

2021. július 5., 14:18

Július első hétvégéjétől (hosszú évek után) újra fürödhetünk a Lágymányosi-öbölben. Megnyílt Budapest új, szabad vízi strandja, a SHO Beach BudaPart.

Főnixmadárként éledne újra az Onyx – Szabadtéren tartották meg a második tematikus vacsorát, a SITT-et

2021. május 7., 14:57

A teljes újjászületéshez elengedhetetlen az alapokig történő lerombolás, hogy utána újra lehessen építkezni.

Jó kolbászok, termelői portékák a Kamra Csemegében – kis delikátüzlet nyitott Hűvösvölgyben

2020. szeptember 7., 16:48

A Kamra Csemege nemcsak bevásárlásra, de lazulásra, kávézásra is jó, és a folyton rohanó, de egészségtudatos életmódra törekvő helyieknek is kínálnak alternatívát.

Lepényezés jövet-menet – jót reggeliztünk a Lepénylelő és Rétesezőben

2020. március 12., 16:00

A hely még csak pár napja nyitott meg a Margit körúton, az Átriumhoz közel, az árkádok szomszédságában. Mégis, az első tesztevés eredménye az, hogy bármikor visszamennénk.

Már Budán is ehetjük Szabi, a pék mesés fánkjait – megnyílt a második Bomboloni

2019. november 6., 11:20

A különleges krémekkel borított fánkok a Pozsonyi út után már a Fény utcában is kaphatóak.

Arccal bele a boldogságba – megnyílt Szabadfi Szabi fánkozója, a Bomboloni

2019. szeptember 20., 18:37

„Ha nem adod meg az időt és a tiszteletet az ételnek, amivel bánsz, nem fog sikerülni.” Az biztos, hogy ilyen jó fánkot csak egyes nagymamák tudnak készíteni. Meg persze Szabi, a pék.

Csokoládé és képzőművészet a Ráday utcában – az új Bonbonierben jártunk

2019. szeptember 17., 15:27

Díjnyertes csokik és fagyik, franciás sütik és házi készítésű, friss szendvicsek a Képzőművészeti Egyetem hallgatóinak munkái alatt – megnéztük a Bonboniert új főhadiszállásán, a Ráday utcában!

Egy hely, ami miatt érdemes kibuszozni a város szélére: Kami kisvendéglőjében jártunk!

2019. július 26., 12:32

Éttermet nyitni a város szélén kockázatos vállalkozás, de akár sikerülhet is. És Fülepi Kálmán Kami kisvendéglője nevű helyének van rá esélye, hogy ő legyen az újpesti határ Anyukám mondtá-ja.