Az új év első kedvence – Régi-új helyen nyitott meg a 101Neo

Még csak 3 nap telt el az évből, de már van új kedvencünk: a 101Neo őrületes levesei a januári rosszkedvet is azonnal megszüntetik.

Egy kis brazil sziget az Akácfa utcában – Megnéztük a Corcovado-t

2023. november 3., 09:31

Feijoada, pão de queijo, coxinha és caipirinha – nem varázsszavak ezek, hanem a brazil konyha különlegességei. Amivel mi is közelebbi ismeretségbe kerülhetünk az Akácfai utcai Corcovado-ban!

Így változott a Thököly út több mint 100 év alatt – Képgaléria

2023. augusztus 17., 10:47

Fotók sorával elevenítjük fel a VII. kerületből induló és a XIV. kerületben végződő Thököly út, vagyis Zugló főútjának elmúlt több mint 100 évét.

Heti programajánló – A Magyar Film Napja, Budapest 150 Majális, Dürer Kertnyitás

2023. április 27., 15:40

Itt egy újabb programajánló, és egy újabb hosszú hétvége, aminek nem tudunk mást, csak örülni. Április 27. és május 3. között pedig végre előtérbe kerülnek a könnyed tavaszias és kinti programok!

Amikor a gasztronómia és a kerámia egymásra találnak – Várady Lucával beszélgettünk

2023. április 4., 11:25

Várady Luca keramikussal beszélgettünk norvég cukrászmunkáról, pop-corn tálakról és termelői piacról.

Heti programajánló – Makers' Market, Valentin Expressz a Gyermekvasúton, Finn Filmnapok

2023. február 9., 13:45

A február 9. és 15. közötti napokon kiállításoktól kezdve balkán ütemeken át zöld piacokig és vásárokig sokféle érdekes eseményen fordulhattok meg!

Heti programajánló – Dupla Bëlga-koncert, Sandbox Flashnight, a magyar kultúra napja

2023. január 19., 15:37

A január mindig egy kicsit unalmasnak, eseménytelennek tűnik, de ennek nem kell így lennie! Főleg, hogy minden héten a legjobb programokat gyűjtjük nektek össze, és ez ezúttal sincs másképp!

Women power a budapesti gasztróban – A Franziska, az Egy csipet torta és a Normafa Delikát alapítóival beszélgettünk

2022. szeptember 23., 11:00

Horváth Franciskát, a Franziska alapítóját, Koniorczyk Borit, a Normafa Delikát és a hosszúlépés. járunk? vezetőjét, és Horváth Alexandrát, az Egy csipet torta tulajdonosát kérdeztük.

Iskolai menzából szemléletformáló kantin – A The Planteen kávézó és kantin a Graphisoft Parkban

2022. augusztus 26., 16:00

A Graphisoft Parkba viszonylag ritkán megy az ember azért, hogy egyen egy jót, de mostantól ez másképp lesz: a The Planteen ízletes, egyszerű, egészséges, növényi alapú ételeket kínál.

„A sörözés mindig a fogyasztóról szól!” – A KRAFT Sörfesztivál egyik szervezőjével, Sefcsik Mártonnal beszélgettünk

2022. május 25., 11:21

30 hazai és külföldi sörfőzdével, illetve a legfontosabb hazai sörszaküzletek különlegességeivel csütörtöktől vasárnapig ismét KRAFT Sörfesztivál a Dürer Kertben, ahova a belépés ingyenes.

A Duna-parti bulik szívcsakrája – Megnéztük és teszteltük a Pontoon hajó újdonságait

2022. április 29., 14:05

Tavaly nyár közepén egy hajó fedélzetére költözött a Pontoon, és idén is ott találjuk őket. 2022 nyarára sok remek program mellett számos újdonsággal készültek, a többi meg csak rajtunk múlik.

Dunai „tengerpart” és igényes gasztró – Megnyílt a SHO Beach a BudaParton

2021. július 5., 14:18

Július első hétvégéjétől (hosszú évek után) újra fürödhetünk a Lágymányosi-öbölben. Megnyílt Budapest új, szabad vízi strandja, a SHO Beach BudaPart.

Kerek, szögletes, kovászos, élesztős... – Milyen is az igazán jó pizza?

2021. március 5., 16:53

A római, a nápolyi, a chicagói és a többiek – kis budapesti pizzastílus-kalauz.

Három hónap, száz szakember, 25 gasztrotéma – Ilyen volt a Piqniq Budapest és a Mastercard közös CSR-kampánya

2021. február 3., 09:57

A tanulságos emberi és szakmai történetekért a Piqniq stábja négyezer kilométert utazva közel húsz magyar településre látogatott el.

Egy tóparti étterem, ahol a kertész irányítja a konyhát: Platán Bisztró

2021. január 18., 13:58

A Platánban elegáns, fine-dining-szintű ételek készülnek sajátos ritmusban, aminek az ütemét a kert adja.

Ha mi nem mehetünk az Alpokba, az Alpok jön hozzánk – Bíró Lajos hüttét nyitott a XII. kerületben

2020. november 6., 14:07

Forró gőzgombóc, omlós császármorzsa, rumos kakaó – hüttét nyitott Bíró Lajos!

Kis Berlin a nyolckerben – Ázsiai-magyar fúziós konyhával nyitott éttermet a Konyhakör, megnéztük az Ensót

2020. október 5., 14:35

Titkos izakaja étteremet nyitott a Konyhakör – megnéztük az ázsiai-magyar fúziós Ensót.

Vegán steakekkel lett színesebb a Vegan Garden – megnyitott a Róza Vegan

2020. július 2., 12:05

A vegán steak első hangzásra nemcsak egyedisége miatt válthat ki meglepetést, hanem a négyféle pác miatt is, amely sokak igényét kielégíti.

A budapesti gasztró fenegyereke, Huszár Krisztián új helyet nyitott, fókuszban az ikonikus levessel – megnyitott a Vietnamigulyás.hu

2020. június 24., 10:56

Amit eddig szerettünk Huszár Krisztiánban, azt most a tökélyre pörgette: megnyitott a Vietnamigulyás.hu – jobb, mint valaha!

Megújult a We Love Budapest

2020. február 14., 13:12

A We Love Budapest magazin csapata elérkezettnek látta a vérfrissítés, ráncfelvarrás idejét. Szerettük volna, ha olvasóinknak egyszerűbb dolga lenne Budapest felfedezésekor, ezért sokat egyszerűsített

Szupercuki grafika, ami segít a külföldieknek eligazodni a budapesti gasztróban

2019. november 26., 14:04

Az Offbeat Budapest szupercuki grafikája arról, hogy mit fogyaszt egy helyi a mindennapokban és mit kell Budapesten végigkóstolni a külföldieknek. Ti mit adnátok még hozzá?

Heti programajánló (05.02 - 08.)

2019. május 2., 16:26

Május elseje után is kileng a fővárosi programiránytű: mutat borkóstolók, szabadtéri partik és koncertek, családi piknikek, megkésett majálisok, és fesztiválok felé is. Mi most összeszedtük mindegyiket, és elmondjuk, merre érdemes elindulnod az elkövetkező napokban.

Tedd zsebre a fővárost! – megjelent ingyenes kiadványunk a téli-tavaszi időszakra

2018. november 30., 17:21

Már a terjesztési pontokon az új We Love Budapest magazin! Budapest más-más arcát mutatja meg évszakonként, így nem álltunk meg mi sem, és a tavaszi-nyári ingyenes kiadványunk után megjelent a téli-tavaszi időszakra szóló útikönyvünk is.

Az Eater magazin 18 budapesti étteremről ír

2018. október 1., 16:01

Mindig kedveltük az Eater magazint, most pedig magyar vonatkozás miatt olvashatjuk: 18 budapesti éttermet listáztak, ahova érdemes betérni, ha minőségi gasztronómiát keresünk.

Decemberi programajánló

2017. december 5., 16:13

Az év utolsó hónapján is van miből válogatni programok terén, legyen szó filmklubokról, színházról vagy partykról. Visszatérő világsztárok, Berghain-rezidensek és különleges sörvacsorák feledtetik el majd velünk, hogy lassan 2017-nek is vége.