kirándulás - 192 találat

Jó hír a kirándulóknak: újra látogatható a Rám-szakadék

július 23., 10:09

A népszerű kirándulóhelyet még áprilisban zárták le sziklaomlás veszélye miatt, ami mostanra megszűnt.

Árnyas völgyek, mocsárvidék és barlangok – 7 kirándulóhely, ha a strand helyett a természetben hűsölnél

július 13., 15:18

Rengeteg olyan hely van, ahová elmenekülhetünk a hőség elől: lombos fákkal teli erdők, patak menti szurdokvölgyek vagy épp barlangok. Mutatunk 7 helyet, amiért érdemes nyáron is túracipőt húzni.

Galaxisközi kalandok a főváros közelében – 4 sci-fibe és fantasybe illő kirándulóhely

július 9., 10:47

A Dűnét, a Vaják világát és a Mars vörös talaját is felidézik ezek a különleges Budapest környéki kirándulóhelyek.

Mintha a Marson vagy a Dűne világában járnánk – A gánti Bauxitbányászati Múzeum és Földtani Park

július 5., 14:23

Gánt különleges pontja az országnak, amit egyszer mindenkinek látnia kell: egy távoli bolygón járunk, egy tőrőlmetszett sci-fi kulisszái között.

Ilyen, ha a katonai gyakorlóteret benövi a természet – Bejártuk a Kis-Strázsa-hegyi tanösvényt

július 4., 10:02

Érdemes kirándulóként felfedezni Esztergom környékét, mert olyan izgalmas túrákat találunk itt, mint például a Kis-Strázsa-hegyi tanösvény.

Fedezd fel Budapest környékét! – Kalandozás Esztergomban

június 24., 11:33

Hajlamosak vagyunk egynapos városnak betudni Esztergomot, holott annyi érdekes felfedeznivalót tartogat számunkra, hogy megéri itt hétvégézni.

Fedezzük fel a budapesti és környéki meseösvényeket! – 10 mesés útvonal szünidőre

június 21., 10:16

Egyedi módon ötvözik a természetjárást és a mesélés örömét.

Kiruccanás Budapestről – A Balaton kapujánál vár a Kenese Bay Garden Resort & Conference Hotel

június 14., 10:38

A szálloda alig több, mint 1 órányi autóútra van Budapesttől, ezért lokációban verhetetlen.

5+1 zöldterület, ahol lepkék és akár szalamandrák társaságában levegőzhetünk

június 12., 09:34

A csend és a nyugalom ellenére sem vagyunk egyedül a fővárosi parkokban és erdőkben – madarak és mókusok figyelnek bennünket.

Mókusokkal és madarakkal hűsölhetsz ezekben az apró, rejtett parkokban

június 6., 11:41

Öt parkot ajánlunk, ahol csendben, nyugalomban és csodásan zöld környezetben hűsölhetünk.

Budapesti bakancslista – 41 programötlet 2024 nyarára

június 4., 12:40

Elkészült nyári bakancslistánk, így több mint 40 programötlet segítségével tervezhetitek meg a budapesti nyarat.

Ezt az 5 különleges természetvédelmi területet fedezzétek fel a nyáron!

május 30., 09:54

5 izgalmas kirándulóhelyet mutatunk, ahol ritka és fokozottan védett növény- és állatfajokat is láthattok.

5 kirándulóhely, ahol fából ácsolt hidakon kalandozhatunk a természetben

május 29., 13:58

Egy túrát kimondottan feldobnak a fahidak, van olyan természetkedvelő, aki kimondottan ezeket az útvonalakat keresi. Összeszedtünk párat.

25 budapesti teraszt mutatunk, ahol elindíthatjuk a nyári szezont!

május 14., 10:57

Cikkünkben 25 bakancslistás budapesti teraszt mutatunk a Normafától kezdve a Duna-parton át a rooftop bárokig, cukrászdákig és kávézókig.

Fedezd fel Budapest környékét! – Kalandozás Vácon

május 10., 17:17

Nemcsak közel van, de rengeteg élményt is rejt a csodás barokk kisváros a Duna partján.

Vadregényes erdő két lakótelep között – Ilyen a ferencvárosi Kiserdő

május 7., 09:32

A két kerületet összekötő Kiserdőt leginkább a helyiek ismerik, pedig az egyik legrégebbi telepített erdő a pesti oldalon.

Applikációkkal a nagyvárosban – Alkalmazások, melyek megkönnyítik az életet Budapesten

május 6., 11:25

Az élet egyre sűrűbb és kaotikusabb, de sokat segíthetnek az applikációk. Összegyűjtöttük a kedvenceinket, amiket mi is nap mint nap használunk.

Együnk-igyunk, vigadozzunk és semmiképp se dolgozzunk – Szuper programok május 1-jére

A munka ünnepén azzal tudjuk a legméltóbban megsüvegelni a pénzkereső tevékenységünket, ha hátradőlünk, és csak élvezzük az életet meg a tavaszt.

Kalandos, romantikus vagy titokzatos – 5 különleges randihelyszín, amivel lenyűgözheted a párodat

Különleges, ám hangulatukban egymástól eltérő randihelyszíneket válogattunk össze, hogy minél kellemesebben érezhessétek magatokat választottatokkal.

Ne indulj útnak, ha a Rám-szakadékban kirándulnál

Lezárják a kirándulóhelyet – a folyamatosan növekvő látogatószám és a klímaváltozás állhat a háttérben.

Meseház az erdő mélyén – Az Anna vadászlak-körtúra

Az Anna vadászlak-körtúra a maga 7 km-es hosszával, 230 méteres szintemelkedésével és 3 órás menetidejével tökéletes egy ebéd utáni kirándulásra.

Megvan a dátum, mikor indul újra a libegő

Már nem kell sokat várni, hogy a tavaszi kirándulások idején újra libegőzhessünk.

Közel 1000 hektárnyi olyan terület van Budapesten, ami még nem védett, de védeni kellene

Gyakran írunk tanösvényekről és kirándulóhelyekről, utánajártunk, mik is azok a természetvédelmi területek, és hogyan válhat azzá egy-egy helyszín.

Teknősök, siklók, titkos tó és csodás panoráma – Felmásztunk a Vörös-kőre

Insta-fotó inspirálta felfedezőtúra lett a Tahitótfaluból induló kirándulás, ahol utunkat teknősök, siklók, hegymenet és csodás panoráma kísérte, míg a végén egy titkos tavat is találtunk.

Húsvét kicsit másképp – Így töltsük el tartalmasan a négynapos hosszú hétvégét

Azok számára ajánlunk programokat, akik nem húsvétolnak, és nincs lehetőségük elutazni a hosszú hétvégén. Ne kelljen otthon ülni a jó időben!