Éjszakai varázs – Fáklyás evezésen vettünk részt Szentendréről a Római-partra

2023. augusztus 29., 13:07

A nyár utolsó hétvégéjén a Ventura Vízitúra szervezésében fáklyás evezőstúrán vettünk részt: a szentendrei Postás szabadstrandtól indulva jutottunk el a Római-partra, miközben besötétedett.

Mivel töltsük az időnket, ha hidegen hagy bennünket az augusztus 20-i ünnepség

2023. augusztus 15., 12:47

Azokra gondolva, akiket nem hoz lázba a tűzijáték és az augusztus 20-i ünnepi forgatag, adunk pár tippet, hogy ők mivel tölthetik el a napot és az estét.

Hova menjünk szórakozni, ha nem a Szigetre? – Fesztiválon túli programok a fesztivál ideje alatt

2023. augusztus 9., 09:58

A Szigeten túl is van élet meg vannak programok a városban, ajánlunk is párat a fesztivál ideje alatti napokra, ráadásul, hogy legyen miből választani, napi kettővel is szolgálunk.

Budai Bauhaus építészet a Napraforgó utcán túl

2023. augusztus 6., 00:00

Lépjünk túl a Napraforgó utcán, és fedezzük fel a budai hegyvidéken a lombok mögött rejtőző modernista villákat!

Heti programajánló – Depeche Mode, éjszakai csobbanás a Lupán, Craft Beer Budapest

2023. július 27., 13:55

Július 27. és augusztus 2. között nyoma sem lesz az unalomnak a fővárosban: izgalmas koncertek, vásárok és családi programok színezik ezt a hetet.

Szombaton újra jön a Strandok Éjszakája

2023. július 25., 11:49

Hosszabb nyitvatartás, programok, kedvezmények az ország több tucat fürdőjében.

Itt tényleg révbe érhetsz – Lupa Küllő, a street food megálló

2023. július 4., 15:40

A Lupa Küllő hajóbár egyedi street foodokkal, különleges és különlegesen finom italokkal és idilli, természetközeli bájjal csábít arra, hogy kicsit engedjük magunkat kiszakadni a valóságból.

Heti programajánló – Játszóház Projekt 10. szülinap, Kikeltető Záróbuli, Gyermeknap a Gyermekvasúton

2023. május 25., 15:30

Böngésszetek, töltsétek el tartalmasan a hosszú hétvégét és használjátok ki a szép időt!

Ingyenes lesz a gyerekeknek a Lupa, és megvan a nyitás időpontja is

2023. május 22., 11:01

Május 28-án – megújuló szolgáltatásokkal – nyit a Lupa, amikor egy ingyenes Gyereknap indítja be a családi strandszezont.

Ma kezdődik a 30. pizza-világbajnokság – Magyar indulóknak is szurkolhatunk

2023. április 18., 12:46

Jubileumi pizza-világbajnokság kezdődik ma Pármában, és természetesen magyar indulóknak is szurkolhatunk.

A mai javasasszonyok kémcsővel járnak – Világszinten is ritkaság a budakalászi gyógynövényes botanikus kert

2023. március 8., 00:00

Csak három olyan botanikus kert van a világon, ami a kemotaxonómiára, vagyis a gyógynövények különleges rendszerezésére épül, az egyik Budakalászon található.

Strandok és fürdők forró napokra – Heti képgaléria (19. rész)

2022. július 6., 09:53

Hullámmedence a gyerekeknek, szabad csobbanás a Duna-parton vagy épp egy klasszikus hangulatú gyógyfürdő – bármelyikre vágyunk is a lehűléshez, a fővárosban megtaláljuk az ideális helyszínt.

Új séf, új menü a Costes Downtownban

2022. február 16., 11:11

Gerendai Károly mesélt a cégcsoport mindennapjairól, a jelen aktualitásairól és a közeljövő terveiről, miközben ízelítőt kaphattunk az új menüsorból is a tegnapi sajtóebéden.

Vizes világbajnokságot rendez idén Budapest

2022. február 7., 14:05

Miután az idei fukuokai világbajnokságot a jövő évre halasztották, a vizes sportokat tömörítő nemzetközi szövetség bejelentette, hogy június 18. és július 3. között Magyarország ad otthont a vb-nek.

Hétvégén ismét Strandok Éjszakája – Különleges programokkal készülnek a fővárosi helyszínek

2021. július 29., 13:46

Július 31-én, szombaton este hat budapesti, illetve Budapest környéki helyszínen az eddiginél is változatosabb formában élhetjük ki fürdőzési szenvedélyünket.

Július 1-től ismét megnyit a Lupa Drive-in Autósmozi

2021. június 29., 12:12

A Lupa Drive-in Autósmozi a 60-as évek amerikai autósmozijainak hangulatát adja majd vissza. Nyitás: csütörtökön.

Egy hétig ingyen strandolhatunk a Lupa Beachen

2021. május 14., 12:18

A pünkösdi hosszú hétvégével együtt egy hétig nem kell senkinek belépőt fizetnie, és védettségi igazolvány sem szükséges.

Kerékpárral Szentendrére: leteszteltük a felújított bringautat

2020. szeptember 23., 11:29

Az idei nyár nem bővelkedett élményekben, pár fegyvertényt mégis elkönyvelhetünk magunknak, például azt, hogy végre elkészült a Szentendréig tartó kényelmes bringaút. Leteszteltük.

Dunakanyar Fesztivál Nagymaroson, Pancs piac a Bakáts téren, hullócsillagok éjszakái a Svábhegyi Csillagvizsgálóban – programajánló (08.06–12.)

2020. augusztus 6., 16:11

Újfent elmerültünk a budapesti és környékbeli programkínálatban, és összeállítottunk nektek egy olyan szelekciót, amelyben a vintage ruhavásártól a koncerteken át a borkóstolóig találtok eseményeket.

Feldmár Filmklub a Bem moziban, táncház a Budapest Parkban, Major Feszt Verőcén – programajánló (07.23–29.)

2020. július 23., 15:03

Feldmár Filmklub, mezőségi táncház, jóga a Füvészkertben, Strandok Éjszakája, Major Feszt, születésnapi Frenk-koncert – hogy csak néhányat említsünk a július 23–29. között érkező programok közül.

11. alkalommal tartják meg a Strandok Éjszakáját, idén július 25-én szombaton lesz

2020. július 20., 12:06

Természetesen Budapest is csatlakozik az éjszakai strandoláshoz, 4 helyen lehet majd a rendes nyitvatartáson túl is fürdőzni.

Budapesti autósmozik – moziélmény négy keréken

2020. június 12., 15:33

Szétnéztünk autósmozi fronton, hogy milyen lehetőségek közül választhatunk, ha az autónkban ülve moziznánk.

Kinyitott a Lupa – ismét látogatható Budapest „tengerpartja”!

2020. május 26., 13:00

Újranyit a Lupa – tengerparti hangulat, vízisportok és remek ételek várnak Budapest tengerpartján!

„A vendéglátásban nem lesznek győztesek, csak kicsit meg nagyon vesztesek” – interjú Gerendai Károllyal

2020. április 28., 16:53

„Az eddigi életem során minden kihívást úgy kezeltem, hogy ezekből tanulnunk kell.” Interjú Gerendai Károllyal.

Extrém élmények az extra izgalomért