Veresegyház és környéke remek kirándulóhelyeket és gasztroélményeket tartogat, ezért megéri eltölteni itt egy egész napot, főleg, ha olyan szuper helyekre bukkanunk, mint a Bandy's Bisztró. Útközben megcsodálhatjuk a Gödöllői Királyi Kastélyt, majd tanösvényeken kirándulhatunk a veresegyházi tavak körül, meglátogathatjuk a mackókat a Medveotthonban, termálfürdőzhetünk vagy érkezhetünk kerékpárral. A remek kalandok mellett érdemes a napot a Bandy’s-ben indítani, ahol fenséges brunchok várnak ránk, de ha éppen ebédidőben éheznénk meg, vagy vacsorával zárnánk a napot, akkor is megéri a főtér felé kanyarodni, ahol a környékbeliek kedvenc vendéglátóhelye számos remek fogással és koktélkülönlegességgel készül nap mint nap. Mi kipróbáltuk, és nagyon szerettük.

Veresegyház a Gödöllői-dombság ölelésében fekszik, Budapesttől mindössze 25 kilométerre, így tökéletes célpont egy hétvégi kiruccanásra, de akár hétközben is érdemes pár órára kiugrani a fővárosi nyüzsgésből. Mi is így tettünk egy kellemes tavaszi napon, és a Bandy’s Bisztró felé vettük az irányt, ahol végül annyira jól éreztük magunkat, hogy egész délután ott időztünk, ha pedig lett volna szabad hely, még a kvízestre is maradtunk volna.

Bandy's, a sokoldalú bisztró, szívvel lélekkel

A Bandy’s Bisztró igazán sokszínű hely, ahol nemcsak az ételek kiválóak, de rendszeresek a zenés programok, a tematikus kvízek és a különböző gasztroesemények, kóstolók, ráadásul a kivetítőkön a nagyobb sporteseményeket is figyelemmel követhetjük. A Bandy’s a tavalyi nyitás után hamar közösségi térré és törzshellyé vált Veresegyház szívében, ahol mindenki megtalálja a kedvére való ételeket és elfoglaltságot.

„Amikor megnyitottuk a bisztrót az volt az elképzelésünk, hogy egy olyan helyet szeretnénk létrehozni, ami barátságos, ahová szívesen visszatérnek az emberek, törzshellyé tud válni, ezért fontos számunkra a közösségépítés, és hogy hozzánk ne csak egy-egy étkezés erejéig térjenek be a vendégek, hanem program legyen idejönni – mesélték a tulajdonosok.

A hatalmas, napfényes terasz, a kellemes zene és a finom illatok pedig tényleg arra csábítanak, hogy mindenképpen betérjünk ide, a hangulatos berendezés, a kényelmes székek és a szuperkedves kiszolgálás pedig arra, hogy hosszasan elidőzzünk itt.

Ráadásul Bandival, a hely egyik tulajdonosával napi szinten találkozhatunk, aki nemcsak a bisztróban tűnik fel, de kedvencei az étlapon is nagy szerepet kapnak.

Szuper brunchok, kellemes ebéd, hangulatos vacsora

A Bandy’s-ben már a menü átlapozásával is sok időt tölthetünk, ugyanis a reggeliktől kezdve a tematikus ajánlatokon, a bisztrófogásokon és a street food ételeken át a szendvicsekig tényleg mindenki megtalálja azt, amihez kedve van. De ha csak egy kávéra, koktélra, gin-tonikra vagy teára térnénk be, akkor is van miből válogatni. A bőséges kínálat ellenére minden fogásban van valami extra íz vagy vagány csavar, így

miután több ételt is végigkóstoltunk, meggyőződtünk róla, hogy ide tényleg érdemes visszatérni.

Ugyan már elmúlt dél, de a gasztronómiai kalandozásunkat egy klasszikus brunchfogással, az angol reggelivel indítottuk, a grillezett kolbász, a füstölt babragu és a tükörtojás pedig garnatált, hogy mindenki napját feldobja. De az amerikai palacsintától az Eggs Benedictig számos brunchétel szerepel az étlapon, amit hivatalosan délelőtt 11 óráig kérhetünk ki.

A Bandy’s-ben rendszeresek a tematikus hetek, most éppen Görögország fogásai vannak a terítéken, köztük egy mediterrán humusz is, ami annyira népszerű lett, hogy hamarosan az étlap állandó kínálatára is felkerül. De volt már amerikai, mexikói és spanyol hét is, illetve az ünnepekre is mindig extra fogásokkal készül a csapat, de a kvízestekre is van, hogy tematikus ételeket kérhetünk ki, a méltán népszerű Harry Potter-esten is varázslatos dolgok kerültek az asztalra.

A séf ajánlata is megújul időszakosan, így a törzsvendégek is biztos, hogy mindig találnak valami újat az étlapon, mi most a pikáns, jalapeñós sajtkrémlevest próbáltuk ki, de nem hagyhattuk ki a bisztró névadójának kedvencét, a Bandy’s marhapofát sem, ami füstölt lecsóval és házi burgonyakrokettel érkezett.

A fogások nemcsak ízesek, de az adagokkal sincs probléma, itt biztos, hogy jól fogunk lakni, az árak pedig főleg a belvároshoz képest, nagyon barátiak.

Street food fogások közül a pulled pork ciabatta került az asztalunkra, amiben szinte már felsorolni sem lehet, annyi finomság kapott helyet: tépett sertés hús, házi BBQ-szósz, (aminek ha nem lenne titkos a receptje, már biztos elkértük volna), de a coleslaw, a zöldségek és a cheddar tovább bolondította a történetet.

Végül, de nem utolsó sorban a csokoládészuflét nem lehetett kihagyni, amiről kiderült, hogy sok kísérletezés után sikerült megtalálni a tökéletes változatot. A próbálgatás pedig abszolút megérte, ez volt az egyik legjobb szuflé, amit valaha kóstoltunk, mert tökéletesen sikerült eltalálni az édes és savanykás ízek arányát, a mangósorbet mellette pedig tényleg csak hab volt a tortán.

Koccintás a teraszon

A konyhát Csernoch György séf vezeti, aki több év angliai tapasztalattal a háta mögött, és több étterem vezetése után igazolt a Bandy’s-hez, ahol egy igazán színes étlapot alkotott magyar és nemzetközi fogásokkal a főszerepben.

Az étlap mellett az itallap is tartogat meglepetéseket, a kiváló borok mellett érdemes megkóstolnia Beertailor kraftsöreit. De a koktéllap és a gin-tonik kínálat is impresszív. Az italokat Sáfrány Brigitta készítette nekünk, aki üzletvezető helyettesként és bartenderként állandóan kísérletezik az új ízekkel. Az italokkal a kezünkben pedig már csak annyi dolgunk volt, hogy kiüljünk a teraszra, élvezzük a napsütést, a kellemes időt, és koccintsunk egyet a Bandy’s-re.

Tehát ha szeretnénk kiruccani Budapestről vagy a környéken keressük új törzshelyünket, akkor vegyük az irányt Veresegyház felé, és ugorjunk be a főúton található bisztróba! Érdemes figyelni a Facebook-oldalukat, mert rendszeresek a szuper ajánlatok, a mindig frissülő ebédmenük, de a Torkos Hétfő is mindig kedvezményekkel kecsegtet, sőt a kvízestekről és a további eseményekről is itt értesülhetünk első kézből.