ebédmenü - 78 találat

6 különleges helyet mutatunk, ahol csodás tavaszi ebéd vár

Budapest hemzseg a jobbnál jobb éttermektől, melyek közül számos hely kínál ár-érték arányban kiváló ebédmenüt.

Hippeace by Főzelékes Feri

Egy tál egészséges boldogság. Kell ennél több? A Hippeace, Szatmári Feri főzelékezője krémes leveseket és melegítő főzelékeket ígér a jóllétünk érdekében. Bár a főzelék szó hallatán általában kevesen pörögnek be, azonban, ha megkóstoltuk, milyen egytálételt ad Főzelékes Feri, akkor egyből elfelejtjük a menzás rossz élményeket.

Új helyszínen, nagyobb vendégtérrel vár az Artizán Óbuda

Cukrászsütik, meleg reggelik és könnyű ebédek – új helyen bővült az Artizán Óbudai egysége.

Jouri Budapest

A Byblos tulajdonosa, Osama Kutaini 2023-tól magáénak tudhat még egy éttermet a Semmelweis utcában, mégpedig nem is akármilyet: a Jouri a város első marokkói konyhája.

Minőségi, laktató és megfizethető ebédajánlattal rukkolt elő a Macesz Bistro

2023. december 14., 12:37

A Macesz Bistro november vége óta elérhető két- vagy háromfogásos ebédajánlata korrekt adagokkal és kedvező áron, kiváló minőségben vár bennünket.

„Ha jót eszel, jókedvű leszel” – Ízes reggelik, kiadós ebédek a Reggel Délben-nél

2023. november 9., 11:09

A Reggel Délben előző három éve elég fordulatosra sikerült, ám a finom reggelik, ebédek és az őszinteség végigkísérték a hely mindennapjait.

Magyar fogások franciául – Fiatal, trendi és remek ár-érték arányú hellyel gyarapodott a Kopaszi-gát környéke

2023. október 27., 11:33

Brunch, tízórai, ebédmenü és comfort foodokkal megszórt vacsora – a Kopaszi-gát mellett nyílt Zazie Bistro & Barban mindent megtalálunk!

Középpontban a zene a Bartók legújabb helyén – A Szpot.-ban jártunk

2023. október 13., 12:01

Megnyílt a Bartók Béla út új helye. A Szpot.-ban a zene a főszereplő, de más kulturális programok és finom falatok is vannak.

Sunhill Bistro & Skybar

2023. október 13., 10:40

A Sunhill Bistro & Skybar alatt a nyüzsgő Budapest, körülötte a Naphegy festői környezete. Itt egy reggeltől estig tartó ízutazásra hívnak minket: kezdhetjük a napot egy laktató reggelivel, ebédmenüzhetünk náluk, rendelhetünk tőlük pizzát, és jöhetünk a barátainkkal is egy különleges vacsorára, miközben remek borokat kortyolhatunk és gyönyörködhetünk a Tabánra nyíló panorámában.

Színek, ízek, levesek – A Városmajor melletti SZÚP levesezőben jártunk

2023. október 10., 11:17

Szeptember közepén a Szilágyi Erzsébet fasor elején nyitott meg a SZÚP nevű hely, ahol két fiatal lány, Tami és Zsófi várja a vendégeket saját receptek alapján készülő leveseikkel.

Reggeltől estig, a brunchtól a teraszbárig – A Sunhill Bistro & Skybarban jártunk

2023. szeptember 28., 13:51

A Sunhill Bistro & Skybar komplexuma egy reggeltől estig tartó ízutazásra invitál, ahol reggelizni, ebédelni, vacsorázni és bulizni is lehet kora reggeltől késő estig a Tabán szomszédságában.

Gozsdu-udvar éjjel-nappal – 10 hely a reggelitől a buliig

2023. augusztus 14., 13:58

A 10 helyszín között tel-avivi és amerikai konyhát, magyaros és nemzetközi ételeket kínáló éttermeket és bisztrókat, koktélbárokat, reggelizőhelyeket, valamint éjszakai bárokat is találunk.

Fricska 2.0

2023. augusztus 4., 12:11

A Dob utca – Nagykörút saroktól néhány méterre találjuk a hosszúkás pincehelyiséget, az egykor itt állomásozó, sokat látott Fricska pedig újratervezve, Fricska 2.0 néven lépett be a budapesti gasztroéletbe, 2023 nyarán.

Megéri különcnek lenni, ha ilyen alapokra támaszkodsz – A Fricska 2.0-ban ebédeltünk

2023. augusztus 4., 10:37

A Fricska 2.0-ban jártunk, ebédeltünk, beszélgettünk, és a legfrissebb impresszióinkat osztjuk meg most.

Végre megint köztünk vagy, Fricska! – Ma újranyit a főváros egyik fontos, rajongott étterme

2023. július 19., 15:06

2022-ben már nem nyitott ki a Dob utcai Fricska, ám ma vacsoraidőben újjászületik a kedvenc, ismét kinyitnak, immár Fricska 2.0 néven. Ennél jobb hír nem is érkezhetett volna!

Addig nyújtózkodj, ameddig a lábnyomod ér! – A Zöld étteremben jártunk

2023. július 5., 16:40

A VI. kerületi Hajós utcában található Zöld étteremben minden a fenntarthatóságról és a teljes értékű növényi étrenden alapuló konyháról szól.

Gyerekkorunk legkedvesebb ízei a kockás abroszon – Megkóstoltuk a Nagyim Főzte ebédjeit

2023. június 6., 13:27

Sokunknak hiányoznak a házias ízek, és hogy igazán finom, laktató melegétel kerüljön nap mint nap az asztalunkra. A Nagyim Főzte pont erre kínál megoldást.

Cirkusz

2023. május 10., 14:52

A hetedik kerülettől már megszokhattuk, hogy a legkülöncebb helyek olvasztótégelyeként funkcionál, pontosan ebbe a sorba illik bele - vagy lóg ki, ahogy tetszik - a Cirkusz Kávéház. A Dob utcai kávézóban cirkuszos szimbólumok között kortyolhatjuk az újhullám hozadékait: világos pörkölésű, enyhén savas kávékat.

Gasztrokalandok a főváros környékén – Veresegyházon jártunk, a Bandy’s Bisztróban

2023. május 10., 11:57

Veresegyház és környéke remek kirándulóhelyeket és gasztroélményeket tartogat, ezért megéri itt eltölteni egy napot, főleg, ha olyan szuper helyekre bukkanunk, mint a Bandy's Bisztró.

Babutzi

2023. április 25., 14:50

A Városmajor utcában, egy új irodaépület aljában található Babutzi hétköznapokon kiadós reggelivel és ebédmenüvel várja a betérőket. A Marishka csapata által életre hívott helyen 7:30 és 11:00 között reggelizhetünk.

Stika

2023. április 20., 10:51

Budapesten, a Dob utcában nyitotta meg kapuit a Stika. A hely egész napos reggelivel, ebédmenüvel és à la carte menüvel is várja a vendégeket a széles borkínálat mellett. Személyes kedvenceink között vannak például a hamburgerek és a házi tortilla tekercsek.

Kacagás

2023. április 6., 13:39

Ahol van Móka, ott van Kacagás is! Ha jártál már a pár utcával lejjebb lévő Módszertani Kabinetben (Móka Kávézóban), akkor nem kell ragozni, hogy mit tud a hely! A bisztró második helyén is reggeltől estig várja a vendégeket finom, könnyed ebédmenükkel, nagyszerű italokkal és kedves kiszolgálással.

Speciális menüt kóstolhatunk a Bohemian Betyars és a Madhouse együttműködésében

2023. március 12., 19:14

Március 13-tól különleges séfajánlat érhető el a Madhouse Budapest Bistro & Craft Beer Barban.

Gitárdesszertek a Sessions étteremben – Mutatjuk az 5 kedvenc fogásunkat az új étlapról

2023. február 28., 17:58

A Sessions étterem megújult étlapján a nosztalgikus és a pikáns, a mediterrán és a nemzetközi ízek között kalandozhatunk, és az étterem signature-fogását, a gitárdesszertet is megkóstolhatjuk.

Ahol élmény egészségesen enni – A Szafi Pékség & Bisztró Zuglóban és Kelenföldön is vár

2023. február 20., 16:10

A fővárosban már két helyen is vár ránk a Szafi Pékség & Bisztró & Shop, Zuglóban a Nagy Lajos király útján, Kelenföldön pedig az Etele téren.