gellért-hegy - 27 találat

Készüljetek, mert hamarosan ismét megnyílik a Gruber József víztároló

Most érdemes a Fővárosi Vízművek oldalát figyelni, mert hamarosan megnyílik és bejuthatunk Budapest legizgalmasabb víztárolójába.

Carlos, a Sakál, Fidesz-keltető és meztelen nőtorna Buda legszebb utcájában – A Ménesi út (I. rész)

A város egyik legszebb utcája, ahol minden házra jut egy híres lakos vagy izgalmas történet.

Mikor a Gellért-hegy még ördögök, boszorkányok, rossz szellemek gyűjtőhelye volt

2023. december 17., 00:00

Már időszámításunk előtt zajlottak a hegyen ősi szertartások. De valóban ide repültek fel piszkavason és seprűnyélen a Sátán követei?

Hétvégén kitárja ajtaját a szecesszió magyar csodája, a Gellért-hegyi műteremház

2023. december 5., 10:04

December 10-én beleshetünk az itt dolgozó művészek lakásába, műtermébe, és változatos programok is lesznek.

Így festenének a Föld gigantikus rekordépítményei Budapesten

2023. október 12., 15:06

Izgalmas és futurisztikus grafikákat készített a National Geographic egy érdekes koncepció alapján: hogyan néznének ki a Föld különféle pontjain található rekordépítmények Budapesten?

Számos helyen találkozhattunk már a Szabadság-szobor női alakjával – Szoborsziluettek minden mennyiségben

2023. szeptember 4., 13:58

A Ludwig Múzeum egy videóban számos verzióját összegyűjtötte a budapesti „sörnyitónak”.

Ünnepel az ország, ünnepel a város – A Szent István-napi minifesztiválokon jártunk

2023. augusztus 19., 16:18

Bár augusztus 20-a elsősorban a tűzijátékról szól, az ünneplés három napon át (18-19-20.) tart. Színes, lüktető kavalkád szinte az egész város, úgyhogy megnéztünk pár helyszínt.

Budapest Szubjektív – Poprádi Flóra (Cukovy)

2023. július 11., 11:22

Új interjúsorozatunkban ismert embereket kérdezünk meg arról, hogy milyen a viszonyuk Budapesthez, mit szeretnek benne, melyek a kedvenc helyeik. Poprádi Flóra a harmadik alanyunk.

Napszemüveget fel, pokrócot le! – Kedvenc nyári élményeink a Gellért-hegyen és környékén

2023. július 5., 10:29

Összeraktunk nektek a Fiókkal egy szuper egynapos nyári kalandozást, amiben van fagyizás, kutatás a „kőmaci” után, hesszelés a Feneketlen-tónál, panorámában gyönyörködés, piknikezés a Gellért-hegyen.

Budapest Szubjektív – Kolodko Mihály

2023. június 26., 13:20

Interjúsorozatunk új része a magyarországi gerillaszobrászat méltán népszerű, első számú alkotójával, a miniszobraival elhíresült Kolodko Mihállyal készült.

Budapest még szebb lenne ezekkel – 3 eltűnt vagy meg sem valósult elegáns park

2023. május 12., 11:29

Három olyan zöldfelületet mutatunk most be, amelyek vagy eltűntek a városból, vagy meg sem valósultak.

Képeken a virágba borult Budapest – Tavaszi képgaléria (1. rész)

2023. április 18., 11:25

Fotókon mutatjuk a virágba borult parkokat, a zöldellő lombokat és a tavon úszkáló kiskacsákat.

Lementünk a föld alá, és végigkalandoztuk a Gellért fürdő alatti alagútrendszert

2023. március 6., 00:00

Bepárásodott szemüvegben, forróságban és a fürdőkben már jól ismert kénes illatoktól kísérve bejártuk a Gellért fürdő alatti alagútrendszert, megnéztük a gépházat és felkerestük az ősforrást.

Látogatás Mória tárnáiba – Hamarosan ismét bejárhatjuk a Gellért-hegyi Gruber József víztárolót

2023. február 14., 14:18

A víz világnapjához kapcsolódóan ismét bejárást szervez a Fővárosi Vízművek a Gellért-hegyi Gruber József víztárolóban.

Egy fák mögött megbújó villa a Gellért-hegyen – A Kelenhegyi út 16/B

2022. szeptember 29., 00:00

Azért is jó a Budapest100 hétvégéje, mert itt még olyan kapuk is megnyílnak előttünk, amik alapjáraton zárva vannak, így például a Kelenhegyi út egyik eldugott villájába is bejuthatunk.

Gellért-hegyi rózsakertet hoznak létre a magyar településekért

2022. szeptember 28., 10:28

Budapest 1873-as egyesítésének 150. évfordulójára a Főváros egy rózsakertet hoz létre, amely a rózsák darabszámában az összes magyarországi települést szimbolizálja a Gellért-hegy Jubileumi parkjában.

A Gellérthegyen épülhet meg a Mathias Corvinus Collegium tehetséggondozója

2022. április 13., 13:40

Mátyás király korát idézi a Mathias Corvinus Collegium új épülete, melynek építése hamarosan megindulhat a Gellérthegyen.

Utazás a múltba – Heti képgaléria (2. rész)

2022. február 28., 16:05

Budapest villanegyedei évszázadok történeteit őrzik magukban, emlékeket a város nagypolgári múltjából, és persze könnyű sétákhoz is remek helyszínt nyújtanak, friss levegővel és csodás panorámákkal.

Mégsem épül meg a Gellért-hegyi sikló

2022. február 24., 09:42

Nem épül meg sem a Gellért-hegyi sikló, sem az alsó állomásnál tervezett autóbusz-parkoló, a Főváros eláll a megépítésre vonatkozó, 2009-es szerződéstől.

Pizza Me x We Love Budapest: Fedezd fel velünk a várost! 1. - A Nagykörút és Buda

2022. február 14., 16:17

Fedezd fel velünk a várost! Bármelyik Pizza Me-ben is jársz, mutatunk egy közeli helyet, ahova érdemes elsétálnod, akár tősgyökeres budapesti vagy, akár látogató. Csak olvasd le a QR-kódot!

Kis budapesti kerülethatározó – XI. kerület

2022. január 25., 13:59

Sorozatunkban bemutatjuk Budapest kerületeit. Ezúttal az egyik legfelkapottabb és legváltozatosabb helyszínre, a XI. kerületbe kalandozunk el, ami a világ legmenőbb környékei közé is bekerült.

Megkapta a környezetvédelmi engedélyt, megépülhet a Gellért-hegyi sikló

2021. november 24., 10:30

Megkapta a környezetvédelmi engedélyt a Gellért-hegyi sikló terve.

Ahol Czóbel Béla és Rippl-Rónai is dolgozott – Megnéztük a Gellért-hegyi Műteremházat

2021. november 19., 11:27

Belestünk a Gellért-hegy egyik legszebb épületébe, a kék árnyalataiban és a magyaros szecesszió motívumaiban pompázó Műteremházba.

Ilyen a csodás budapesti ősz – Képgaléria

2021. november 3., 13:08

Őszi képgalériánkkal búcsúzunk a napsütéses októbertől. Fotósaink megörökítették a színes lombkoronájú fákat a legmeghatározóbb budapesti helyszíneken és a kedvenc kirándulóhelyeken is.

Amikor Budán még szüreteltek – Eltűnt szőlőskertjeink nyomában

2021. szeptember 10., 12:24

Itt a szüreti időszak – régi korok szüreteiből csemegéztünk.