Kis budapesti kerülethatározó – XVII. kerület

2023. november 9., 16:00

Nekünk maga volt a mennyország a természetben biciklizni, felfedezni a Rákos-patakot, játszani a Színes házak mögött, és minden percét élveztük, amikor nyaranta a rákoscsabai strandon hűsöltünk.

Rusztikus nápolyi pizzák Árpádföldről – Ilyen a Pizza 'O Sole Mio

2023. október 9., 14:59

A XVI. kerületi Pizza 'O Sole Mio egy csupa szív családi vállalkozás, isteni nápolyi pizzákkal. Ezekhez elviteles vagy házhoz rendelős formában juthatunk hozzá, de megéri az út – mutatjuk, miért.

Mesél az erdő – Mesebeli ártéri erdők Budapesten

2023. augusztus 19., 00:00

Ártéri erdőkben jártunk Budapest-szerte, amiket hasonlóvá tesz a víz közvetlen közelsége és a természet burjánzó, fésületlen vadregényessége. Mintha mesebeli erdőkben járnánk.

Felfújhatós kajakkal indult el valaki a megáradt Rákos-patakon

2023. augusztus 7., 15:12

A Magyar Kerékpárosklub elnöke ezúttal nem a biciklijét helyezte fókuszba: gondolt egyet, és elindult egy felfújható kajakkal a megáradt Rákos-patakon.

Kis budapesti kerülethatározó – XVI. kerület

2023. június 22., 15:36

Kis kerülethatározónkban bemutatjuk Pest kertvárosát, ahol szovjet katonák is tanyáztak, ahol repülőtér is volt, itt működött a világhíres Ikarus-gyár, de Budapest legnagyobb tavát is itt találjuk.

Kedvenc városi útvonalaink futáshoz Budapesten és környékén – Kezdőknek és haladóknak

2023. június 1., 00:00

Budapesten élő futók útvonaltippjeit ajánljuk, a könnyebbektől a nehezebbekig, a rövidebbektől a hosszabbakig, azoknak, akik fejlődni szeretnének ebben a mozgásformában.

Az elkóborolt pelikántól a pusztító árvízig – 10 érdekesség a Duna budapesti szakaszáról

2023. március 23., 09:30

Összegyűjtöttünk 10 érdekességet a fővárost Pestre és Budára osztó vízfolyamról.

Kis budapesti kerülethatározó – XV. kerület

2023. február 24., 15:40

Amikor Budapestről beszélünk, rendszerint a belső kerületek jutnak eszünkbe, pedig a város ennél sokkal több. Sorozatunk aktuális részében a XV. kerületet mutatjuk be.

Megnyílt a főváros első levendulaparkja Újpesten

2022. augusztus 15., 14:33

5800 tő levendulával és 1400 tő egyéb évelő növénnyel nyílt meg Budapest első levendulaparkja Újpesten, a Szilas-pataknál. A kert ingyenesen látogatható.

Feltöltődés hat lábon – Kutyabarát kirándulóhelyek és étteremtippek Budapestről és környékéről

2021. július 8., 10:06

Budapest környéke elsőrangú útvonalakat tartogat, ha kedvencünkkel közös barátságunkat kirándulással pecsételnénk meg. A túra után pedig szuper kutyás vendéglátóhelyeken pihenhetjük ki a fáradalmakat.

Három, Budapestet érintő kerékpárútra is szavazhatunk az Év Kerékpárútja versenyen

2021. május 7., 14:26

Május 10-ig szavazhattok három, Budapestet is érintő kerékpárútra az Év Kerékpárútja szavazáson.

Patakpartok, teknősök, a nádas és a mocsár – letekertük a kelet-pesti körtúrát

2020. augusztus 7., 13:43

Kipipáltunk egy újabb, Budapest területén belül található, remek kis túrát, és megint az volt az érzésünk: nem is a fővárosban járunk. Rákos-patak, Naplás-tó, Szilas-patak volt a menet.

Kis budapesti kerülethatározó – IV. kerület

2018. szeptember 19., 15:47

Sorozatunkban sorban bemutatjuk a főváros kerületeit, és Buda után most nagyot ugrunk a térben Budapest legészakibb részéhez, Újpesthez.

A főváros legnagyobb kiterjedésű állóvize – irány a Naplás-tó!

2018. április 21., 12:50

A Szilas-tározónál, más néven Naplás-tónál jártunk, hogy megfigyeljük az ébredő tersmészetet.

Megnyitotta belvárosi egységét a Kemencés Pizza

2017. augusztus 14., 18:07

Tudjuk, hogy megéri a város bármely részéről a XV. kerületbe menni a Kemencés Pizzába, de mennyire boldogan fogadtuk volna, ha a bármikor beugorhatunk egy belvárosi egységbe. Kívánságunk meghallgattatott.

Már a XVI. kerületből sem kell a belvárosba menni burgerért – Kalóz Burger

2017. január 11., 11:42

Megnéztük a Szlovák úti Kalóz Burgert, és nyugodtan állíthatjuk, hogy semmivel sincs lemaradva a belvárosi burgerezőktől. Sőt.

Vagány malomrekonstrukciót tervezett négy építész

2016. június 21., 19:38

Bemutatunk egy olyan tervet, amelynek eredményeképp megmenekülne egy pusztuló műemlék és egyben megújulhatna a Szilas-patak partja.

Megindult a Nehru part fejlesztése

2016. április 29., 11:54

Mutatjuk az elhanyagolt partszakasz megújulását bemutató új látványterveket – hamarosan már itt napozhatunk.

Járd végig a főváros rejtett szépségeit a Budapest Kupán!

2015. november 26., 13:04

Túrázni nem csupán az erdőben vagy a Budapestet körülölelő hegyekben lehet. A Teljesítménytúrázók Társasága a főváros kevésbé ismert helyeire is szervez kirándulásokat.

Naplás-tó és környéke

2012. március 30., 02:00

Szabaduljunk ki a betondzsungelből, és látogassunk el a Naplás-tóhoz, amely amellett, hogy természeti kincsekben rendkívül gazdag, most már egy tanösvénnyel is gazdagodott.