Pasta, pizza, Szicília Máriaremetén – Megnéztük a Ciuri Ciurit

5 órája

Mint egy olasz kisvárosban – házi pizzák, tészták, pékáruk és delitermékek a máriaremetei Ciuri Ciuriban.

Ezek a gasztrohelyek nyíltak Budapesten 2024 első harmadában

Nokedli street foodra hangszerelve, gourmet-lángos, orosz sütemények és égetett zöldségek – ezek a helyek nyíltak az év első harmadában!

Olasz tésztázót nyitottak az Amore di Napoli tulajdonosai – Ha autentikus carbonarára vágynánk

25-féle olasz alaptészta és egy kis trattoriabeütés. Megnéztük az Amore di Napoli kis testvérét, az Amore′ – Pasta e Bastát!

Keződik az asztalfoglalás a jubileumi, meghosszabbított Országos Étterem Hétre

A jubileumi, 25. alkalmat ünnepelve tavasszal a szokásosnál hosszabb ideig várja majd a vendégeket az Országos Étterem Hét rendezvény.

Pár perc pasta – Egykezes tésztázó nyílt a Mechwart ligetnél

2023. november 27., 15:30

Kis kínálat, gyors kiszolgálás, mindennap frissen gyúrt tészta – megnyílt a BudaPasta.

Egy XVI. kerületi tésztamanufaktúrában mindennap csúcsra járnak az ebédek – Azta Pasta

2023. augusztus 21., 14:14

Kicsi tésztabár nagy tudással. A XVI. kerületi Azta Pastában jártunk.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – Az Astoria és környéke

2023. június 30., 10:55

Mutatjuk, hogy merre érdemes enni, inni, lazulni az Astoria vonzáskörzetében.

Kis budapesti kerülethatározó – XVI. kerület

2023. június 22., 15:36

Kis kerülethatározónkban bemutatjuk Pest kertvárosát, ahol szovjet katonák is tanyáztak, ahol repülőtér is volt, itt működött a világhíres Ikarus-gyár, de Budapest legnagyobb tavát is itt találjuk.

Komfort és extremitások egy helyen – Az indiai vajas csirkétől a medvehúsig haladhatunk az idei Gourmet Fesztiválon

2023. június 3., 11:55

Idén is kilátogattunk a Gourmet Fesztiválra, mászkáltunk, kóstoltunk, beszélgettünk. Most pedig megosztjuk a tapasztalatainkat.

Jó falathoz szól a kultúra a Kazinczy utcában – Karavan Art Stories

2022. november 10., 11:09

Karavan Art Stories néven indult kampány a Kazinczy utca street food udvarában. Burgermajszolás közben kedvenc mesehőseinkről olvashatunk, de egyéb virtuális tartalmak is várhatók náluk.

Kis budapesti kerülethatározó – XIV. kerület

2022. október 20., 12:46

Városliget, Műjégpálya, Széchenyi fürdő, pompázatos paloták, villanegyed, és ez mind Zuglóban, vagyis a XIV. kerületben található. Ez az a környék, ahol egy egész napot is képesek lennénk eltölteni.

Velünk élő külföldiek – Spanyol kultúra Budapesten: a Cervantes Intézet igazgatójával beszélgettünk

2021. november 5., 11:42

A Javier Valdivielso Odriozolával, a Cervantes Intézet igazgatójával töltött délutánunk minden olyan, spanyolokkal kapcsolatos sztereotípiát hozott, amit szeretünk a mediterrán életérzésben.

Pizza, pasta, dolce vita – Az Allegro di Fragola pazar ízekkel és kulturális kalandokkal vár a Bartók Béla úton

2021. június 9., 15:54

A Bartókon nyitott meg a Fragola negyedik étterme, az Allegro, ahol az olasz életérzés és az édes élet titkának nyomába eredtünk.

Olasz tészta magyar lélekkel – Megnéztük a zuglói Peter's Pastát

2021. április 28., 11:37

Kilós tésztaadagok és laktató pizzák Zuglóban: megnéztük a Peter's Pastát.

„Nyitott kapcsolatban élek Budapesttel” – Miss KK street artisttal beszélgettünk

2021. április 8., 14:25

Budapesten időről időre hírességek bukkannak fel a házak falain, a flegma, szemtelen és provokatív babák Miss KK street artist munkái, akivel divatról, celebekről és vicces sztoriktól beszélgettünk.

MZ/X, jelentkezz! – 0036mark street artisttal beszélgettünk

2021. március 23., 14:49

A kultikus mashupok alkotója, 0036mark street artist mesélt nekünk Budapestről, a pop street artról, gyerekkori nosztalgiáról, a VHS bűvöletéről és kedvenc budapesti spotjairól!

Sallangmentes, szabad stílusú pizza és szerelemtészta a Szabó Ervin Könyvtár mellett – Megnéztük a LegyenAz.-t!

2021. február 12., 16:25

Roppanós szélű freestyle pizza, mennyei házi tészta és barátságos vendéglátás – LegyenAz, hogy ezt kipróbáljátok!

Tésztával újít az olasz pizzázó – Pizzica Due La Pasta

2020. május 4., 11:25

Mostantól olasz tésztát is készít Budapest egyik legnépszerűbb pizzázója, a Pizzica Due.

A világ minden tájáról házhoz jön az ízkavalkád! – tippek, ha már nagyon hiányoznak az utazások és a külföldi ízek

2020. április 17., 11:35

Ha már nagyon hiányzik a spanyol vagy a görög tengerpart, egy olasz trattoria vagy a vietnami utcai kavalkád, akkor rendeld házhoz a világ minden ízét!

Hagyományos töltött rizsgolyók a Frankel Leó úton – egy falat Szicília az AranciniBenedettiben!

2020. február 28., 12:33

Roppanós, aranysárga panír, krémes rizottó, és izgalmas olasz töltelékek – Szicília nemzeti street foodjáért, az aranciniért csak a Frankel Leó útig kell mennünk. Megnéztük az AranciniBenedettit!

Világkörüli gasztrokalandozás a Gozsduban!

2020. február 17., 10:51

Érdemes lesz másképp gondolni a Gozsdura. De mindenképpen éhesen!

Budai kertben pizzázhatunk, birsalmafák alatt – Il Giardino by Panificio il Basilico

2019. január 24., 15:36

Ugyan a csípős januári hidegben kandalló mellett pizzáztunk, de ha eljön a nyár, igazi kertes családi étteremmé változik az Il Giardino.

Bicsár Attila Traktorra szállt – így válhat izgalmassá a zöldség, lehet mesteri egy köret

2018. október 5., 15:06

A tudatos étkezés nem jelenti rögtön az unásig ismételt csirkét rizzsel vagy salátával. A Traktorban kiderül, ők hogyan gondolkoznak minderről.

Itáliai ízek a Kazinczy utcai zsinagóga tőszomszédságában – Artusi pizza & pasta

2017. augusztus 25., 19:19

Egy újabb minőségi színfolttal gazdagodott a Kazinczy utca az olasz konyha hagyományait követő Artusi személyében.

Egy kellemes olasz nyílt a Pozsonyi úton – Casa Mia

2017. január 10., 01:00

Egyszerű berendezést, korrekt konyhát és egy remek szicíliai desszertet találtunk az újlipótvárosi trattoriában.