pékség - 100 találat

Ezek a gasztrohelyek nyíltak Budapesten 2024 első harmadában

Nokedli street foodra hangszerelve, gourmet-lángos, orosz sütemények és égetett zöldségek – ezek a helyek nyíltak az év első harmadában!

Itt aztán nincs kispórolva a péksütiből a töltelék meg a szeretet sem – A diósdi Pékanyuban jártunk

Új, nagyobb, szebb helyre költözött a Pékanyu, Diósd kedvenc péksége, ahol nemcsak finom kenyerek, de jó közösség is vár.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Rákóczi tér és környéke

Húsz éve még a város egyik hírhedt tere volt, ma egy eklektikus bohém negyed nő ki a Rákóczi tér környékén. De mit együnk és igyunk, ha erre járunk?

Mesés péksütiköltemények Törökbálinton, avagy elámultunk a Nagykiflin

A töltött csiga, a sós krémmel tapasztott szendvics és a gyümölcsökkel pakolt croissant is isteniek a törökbálinti Nagykifliben.

25 év tapasztalat, ősbúza és megfizethető kovászos kenyér – A Brucker Pékségben jártunk

Termelőüzemként kezdték, mára ősbúzából készült kovászos kenyerekkel látják el Dél-Budát – a Brucker Pékségben jártunk.

Helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Pozsonyi út

Bőség a Pozsonyin – itt egyél, ha Újlipócia szívcsakrájában jársz!

Olasz házi tészta és kovászos pékáruk Hűvösvölgy szívében – Megnéztük a Tanta manufakturát

Olaszul ′sok′, kecsuául ′kenyér′: a Tanta manufaktúrában laza olaszos hangulat, kovászos kenyerek és friss házi tészta vár minket!

Ultracsokis babkával vették be a Klauzál teret az egykori fine dining étterem tulajdonosai

Fine dining étteremből pékség: a volt Baraka tulajdonosai a Klauzál téren nyitottak pékséget, izgalmas kínálattal és a város legcsokisabb babkájával.

Újdonságok a városban – 15+1 gasztrohely, amit januárban teszteltünk

Egy helyen gyűjtöttük össze nektek azokat az éttermeket, pékségeket, street food helyeket és gasztrokocsmákat, melyeket januárban teszteltünk.

Új helyszínen, nagyobb vendégtérrel vár az Artizán Óbuda

Cukrászsütik, meleg reggelik és könnyű ebédek – új helyen bővült az Artizán Óbudai egysége.

Skandináv letisztultság és a város legfinomabb fahéjas tekercse – Megnéztük a Lägetet!

Üde színfolt a Nyugati közelében nyílt skandináv pékség, ami mindjárt el is vitte a város legjobb fahéjas csigájáért járó képzeletbeli díjat.

Hatalmas egységgel bővült a VAJ pékség, hamarosan reggelizőként is számolhatunk vele

A József körút és a Törökvész út mellett már a belvárosban is hozzájuthatunk a VAJ csodás sütijeihez és szendvicseihez

A közlekedési csomópont, a burger és a koktél – Megnéztük az Átszálló bisztrót

Pékség, bisztró, bár és kilátás a Dunára – a Szentlélek téren nyílt Átszálló a környék egyik kedvenc beülős helyévé válhat.

Napi 700 kg kenyér – Péküzemet nyitott a Déryné

Új kihívásokkal kezdi az évet a Déryné, saját péküzemében már napi 700 kg kenyeret sütnek!

Ezek a helyek nyíltak Budapesten idén – Éttermek, bisztrók, kávézók, reggelizők és pékségek

2023. december 28., 09:14

Le ne maradj róluk! Ezek az éttermek, bisztrók, kávézók, cukrászdák és reggelizők nyíltak idén.

Pop-up pékséggel jelentkezik a Michelin-csillagos étterem

2023. december 5., 13:08

II. kerületi pop-up pékséggel újít a Michelin-csillagos SALT étterem.

Szabi A Pék Pozsonyi úti fánkozója átalakult – Üdv, Bomboloni by Panificio il Basilico!

2023. november 2., 15:52

Az eredetileg fánkozóként megnyílt Bomboloni megújult, és szélesebb kínálattal vár minket.

A mexikói–magyar pékség, aminek lelke van – Tortuga és Pohánka

2023. október 31., 13:40

Kakaós csiga meets halottak kenyere – a Tortuga és Pohánka a város egyik legszerethetőbb péksége, ahol a mexikói kultúra véletlenrandizik a magyar igényekkel.

Alig vártuk, hogy megnyíljon Bocskorás Bea új péksége – A Homebakkerben jártunk

2023. október 12., 10:25

Bocskorás Bea új helyen, új csapattal, új termékekkel és új névvel tért vissza a profi kenyérsütők közé: ilyen a Homebakker Budafokon.

Egy csinos kis pékség, ami a közt szolgálja az isteni, mandulával szórt túrós batyujával

2023. október 3., 10:15

A Mátyás Pékség nemesen egyszerű, hangulatos, a zöld parkra néz, és emlékezetes a túrós táskája.

Mámorító sütemények egy Andrássy úti villa teraszán – A Csók Cukrászda & Bisztróban jártunk

2023. szeptember 25., 13:46

A csodásan felújított Andrássy úti villában egy finom ebéd vagy csodás sütik mellett feledkezhetünk el a hétköznapokról, és még a kortárs művészet is beköszön.

Vad a kovász, szelíd a vendéglátás és mennyei a pékáru – A XVI. kerületi Petrus Pékségében jártunk

2023. szeptember 22., 15:59

Petrus Pékségénél kedvesebb és lelkesebb családi vállalkozást régen láttunk.

A nettó hedonizmus péksütis pultja – Benéztünk a Ráday utcai Bageribe

2023. szeptember 15., 09:36

Gyönyörű krémes-gyümölcsös finomságok, vaj és péksütemények illata. Ellátogattunk a Bageribe.

Feledhetetlen erdélyi túra egy unortodox gasztrofesztiválra – Indul a Taste of Transylvania 2023

2023. szeptember 13., 10:12

A Taste of Transylvania 2023-as kiadása szeptember 14. és 17. között várja a gasztronómia és Erdély szerelmeseit a Gyimesi Skanzenben.

Vadkovászos péksüti-birodalom a Fő utcában – Kipróbáltuk a KÜ Kézműves Pékséget

2023. augusztus 25., 14:49

Egy vegyészmérnök, két pék, vadkovász és egy kísérleti üzem: Norbi, Laci és Bence a Vízivárosban nyitottak egy új újhullámos pékséget. Mi pedig meglátogattuk őket.