széll kálmán tér - 26 találat

Hétfő reggel mi is elcsíphetjük a szédítő magasságban a titokzatos Esernyős embert

július 22., 07:14

Eddig mindig csak beszámoltunk a titokzatos férfi akcióiról, de most előre szólunk, hogy élőben is elcsíphetitek.

Hamarosan megkezdődik a 4-es, 6-os villamosok pályájának karbantartása

július 10., 12:00

Nyaranta számíthatunk rá, és idén sem lesz másképp: július 13-tól pályakarbantartás miatt változik a 4-es és a 6-os villamosok közlekedése.

Csapatni a napsütésben – Nappali bulik Budapesten

június 27., 10:55

Manapság már nem evidencia, hogy folyton éjszaka bulizzunk, a nappali verzió sok tekintetben menőbb is. Mutatjuk, merre keress bulit!

Új helyek, ahol jót ehetünk, ihatunk – A Széll Kálmán tér környéke

június 20., 14:09

Nápolyi pizza, modern olasz, újhullámos fagyi és tökéletes grillcsirke – többek között ilyen gasztrohelyekkel gazdagodott a Széll Kálmán tér környéke.

A felvonó, amely sosem vár – Budapesti páternoszterek

június 17., 10:31

A páternoszter a liftek királynője. Nemcsak a neve eredete növeli misztikusságának erejét, hanem a megjelenése, a mozgása, sőt a tőle való félelem is.

Mennyire ismered Budapest híres tereit? – Kvíz

június 12., 09:50

Kvízünkkel tesztelheted, mennyire ismered a főváros híres tereit – a Kálvintól a Móriczig, a Blahától a Kossuth térig.

Olasz kaja, ahogy még nem kóstoltad – Formabontó, modern konyhával robbant be a Giulia

május 7., 14:21

Modern trattoria csapolt koktéllal és kortárs olasz ízekkel a Széll Kálmán téren – megnyitott a Giulia!

Mondd ki sokszor, hogy pizza! – A Széll Kálmán tér legújabb helyén, a Zappiban jártunk

május 6., 14:58

A Széll Kálmán téren nyílt Zappi remek nápolyi pizzákkal és olaszos itallappal indítja a szezont.

Együnk-igyunk, vigadozzunk és semmiképp se dolgozzunk – Szuper programok május 1-jére

A munka ünnepén azzal tudjuk a legméltóbban megsüvegelni a pénzkereső tevékenységünket, ha hátradőlünk, és csak élvezzük az életet meg a tavaszt.

Ferihegy madarai, Radnóti mellszobra, a Gomba – Eltűnt budapesti tárgyak

Némelyik közülük örökre felszívódott, mások funkciójukat vesztették vagy elkerültek eredeti helyükről. Tudjátok, mi az a csibilámpa?

Robotikafoglalkozásokkal erősít a születésnapját ünneplő Pénzmúzeum

A második születésnapját ünneplő Pénzmúzeum március 13. és 15. között a nemzeti ünnepre is reflektáló, izgalmas és interaktív programokkal vár minket.

Vissza a múltba! – 7 hely, melynek elődjére ráismerni is nehéz

Mutatunk 7 archív fotót, amely megmutatja, hogyan változtak Budapest terei az elmúlt évtizedekben.

Amikor a Nemzeti Múzeum jégpályáján jelmezes esteket tartottak

Már a századfordulón sem csak a Műjégpályán korcsolyáztak a budapestiek, hanem olyan érdekes helyeken is, mint a Nemzeti Múzeum udvara.

Mennyire ismered a Széll Kálmán / Moszkva tér történetét? – Kvíz

2023. december 11., 11:29

Új kvízünkkel tesztelhetitek, mennyire ismeritek Budapest egyik legfontosabb csomópontjának történeté.

Budapest 150 – Bódis Krisztián kedvenc drónfotóival köszöntötte a fővárost

2023. november 28., 10:30

Egészen különleges szemszögből láthatjuk Budapest impozáns épületeit, tereit, pontjait, újra rácsodálkozva, mennyire nagyszerű hely is a városunk.

Agyagbánya, emberpiac és egy kultikus magyar film – Török Ferenccel a Széll Kálmán térről beszélgettünk podcastünkben

2023. november 8., 13:20

Podcastünk legújabb részének vendége Török Ferenc, a Moszkva tér című kultikus film rendezője.

Színek, ízek, levesek – A Városmajor melletti SZÚP levesezőben jártunk

2023. október 10., 11:17

Szeptember közepén a Szilágyi Erzsébet fasor elején nyitott meg a SZÚP nevű hely, ahol két fiatal lány, Tami és Zsófi várja a vendégeket saját receptek alapján készülő leveseikkel.

Különleges helyszínen nyílt meg Budapest legújabb tetőterasza

2023. június 19., 12:38

A Postapalota százéves története alatt most van először lehetőség arra, hogy bárki felmehessen a teraszára és körbekémlelje a várost. Megnyílt a Pénzmúzeum Panoráma Terasz.

Széll Kálmán tér

2023. február 22., 14:05

A Széll Kálmán tér Buda egyik legforgalmasabb csomópontja, a városrész ütőere. A teret 1929-ben nevezték el Magyarország egykori miniszterelnökéről, majd 1951-ben átnevezték Moszkva térré.

Az ország első irodaháza volt a Postapalota – Ma az MNB Felügyeleti Központjának és a Pénzmúzeumnak az otthona

2023. február 7., 12:47

Bejártuk a Magyar Nemzeti Bank Felügyeleti Központjának és a Pénzmúzeumnak otthont adó épületet.

A II. kerületben gombnyomásra kaphatunk verseket

2023. január 24., 16:17

A magyar kultúra napja alkalmából elkészült a Széll Kálmán téren a budai versmegálló, amelyik olyan költők néhány sorát nyomtatja ki gombnyomásra, akik a II. kerülethez köthetők.

Bulizni művészet! – Megnéztük az Easy Art Space-t a Széll Kálmán téren

2022. április 7., 16:36

Az Easy Art Space egy újabb hely a Széll Kálmán téren. Bár, koncert-, bulihelyszín és galéria, ahol eltölthetünk egy görbe délután, estét vagy éjszakát.

Ahol bárki a kezébe foghat egy 250 millió forintot érő aranytömböt – Megnéztük az új és interaktív Pénzmúzeumot

2022. március 25., 11:31

Március 15-én nyitott meg a Magyar Pénzmúzeum és Látogatóközpont, ami olyan, mint egy életre kelt stratégiai játék: gazdálkodunk, kereskedünk, tőzsdézünk, miközben az ismereteinket is bővítjük.

Könnyebb lesz a gyalogosközlekedés a Széll Kálmán téren – Átadták az új átjárót

2021. december 2., 15:47

A Széll Kálmán tér Budapest egyik legforgalmasabb közlekedési csomópontja, ahol mostantól egy gyalogosátjáró segíti a járókelők közlekedését.

Így festene a Széll Kálmán tér a The Last of Us világában

2021. július 8., 11:31

Bori István 3D-grafikus legújabb munkáját a The Last of Us című túlélőhorror inspirálta, ráadásul egy mindannyiunk számára jól ismert helyszínt gondolt újra posztapokaliptikus köntösben.