széll kálmán tér - 15 találat

Ferihegy madarai, Radnóti mellszobra, a Gomba – Eltűnt budapesti tárgyak

Némelyik közülük örökre felszívódott, mások funkciójukat vesztették vagy elkerültek eredeti helyükről. Tudjátok, mi az a csibilámpa?

Robotikafoglalkozásokkal erősít a születésnapját ünneplő Pénzmúzeum

A második születésnapját ünneplő Pénzmúzeum március 13. és 15. között a nemzeti ünnepre is reflektáló, izgalmas és interaktív programokkal vár minket.

Amikor a Nemzeti Múzeum jégpályáján jelmezes esteket tartottak

Már a századfordulón sem csak a Műjégpályán korcsolyáztak a budapestiek, hanem olyan érdekes helyeken is, mint a Nemzeti Múzeum udvara.

Mennyire ismered a Széll Kálmán / Moszkva tér történetét? – Kvíz

2023. december 11., 11:29

Új kvízünkkel tesztelhetitek, mennyire ismeritek Budapest egyik legfontosabb csomópontjának történeté.

Budapest 150 – Bódis Krisztián kedvenc drónfotóival köszöntötte a fővárost

2023. november 28., 10:30

Egészen különleges szemszögből láthatjuk Budapest impozáns épületeit, tereit, pontjait, újra rácsodálkozva, mennyire nagyszerű hely is a városunk.

Agyagbánya, emberpiac és egy kultikus magyar film – Török Ferenccel a Széll Kálmán térről beszélgettünk podcastünkben

2023. november 8., 13:20

Podcastünk legújabb részének vendége Török Ferenc, a Moszkva tér című kultikus film rendezője.

Színek, ízek, levesek – A Városmajor melletti SZÚP levesezőben jártunk

2023. október 10., 11:17

Szeptember közepén a Szilágyi Erzsébet fasor elején nyitott meg a SZÚP nevű hely, ahol két fiatal lány, Tami és Zsófi várja a vendégeket saját receptek alapján készülő leveseikkel.

Különleges helyszínen nyílt meg Budapest legújabb tetőterasza

2023. június 19., 12:38

A Postapalota százéves története alatt most van először lehetőség arra, hogy bárki felmehessen a teraszára és körbekémlelje a várost. Megnyílt a Pénzmúzeum Panoráma Terasz.

Az ország első irodaháza volt a Postapalota – Ma az MNB Felügyeleti Központjának és a Pénzmúzeumnak az otthona

2023. február 7., 12:47

Bejártuk a Magyar Nemzeti Bank Felügyeleti Központjának és a Pénzmúzeumnak otthont adó épületet.

A II. kerületben gombnyomásra kaphatunk verseket

2023. január 24., 16:17

A magyar kultúra napja alkalmából elkészült a Széll Kálmán téren a budai versmegálló, amelyik olyan költők néhány sorát nyomtatja ki gombnyomásra, akik a II. kerülethez köthetők.

Bulizni művészet! – Megnéztük az Easy Art Space-t a Széll Kálmán téren

2022. április 7., 16:36

Az Easy Art Space egy újabb hely a Széll Kálmán téren. Bár, koncert-, bulihelyszín és galéria, ahol eltölthetünk egy görbe délután, estét vagy éjszakát.

Ahol bárki a kezébe foghat egy 250 millió forintot érő aranytömböt – Megnéztük az új és interaktív Pénzmúzeumot

2022. március 25., 11:31

Március 15-én nyitott meg a Magyar Pénzmúzeum és Látogatóközpont, ami olyan, mint egy életre kelt stratégiai játék: gazdálkodunk, kereskedünk, tőzsdézünk, miközben az ismereteinket is bővítjük.

Könnyebb lesz a gyalogosközlekedés a Széll Kálmán téren – Átadták az új átjárót

2021. december 2., 15:47

A Széll Kálmán tér Budapest egyik legforgalmasabb közlekedési csomópontja, ahol mostantól egy gyalogosátjáró segíti a járókelők közlekedését.

Így festene a Széll Kálmán tér a The Last of Us világában

2021. július 8., 11:31

Bori István 3D-grafikus legújabb munkáját a The Last of Us című túlélőhorror inspirálta, ráadásul egy mindannyiunk számára jól ismert helyszínt gondolt újra posztapokaliptikus köntösben.

Kalefozzunk a Gödörben, de kerüljük el az emberpiacot – avagy a Széll Kálmán tér meséje

2020. május 21., 13:07

Budapestnek több ikonikus tere is van, és ha közülük meg kéne határozni a legikonikusabbat, akkor biztosan a Széll Kálmán tér jut elsőre az eszünkbe.