„Nekünk van a világon egyedül elbeszélt hírlapunk” – Telefonhírmondó, az elmaradt magyar „világcsoda”

2023. december 19., 10:54

Az „első beszélő újságként” aposztrofált technikai újdonság igazi szenzáció volt, és majdhogynem elindult a világsikerhez vezető úton is.

A tábortűztől a LED-lámpákig – A világítás története dióhéjban

2023. december 13., 09:51

A 19. században rendelet írta elő a közvilágítást, majd az elektromos áram széles körű felhasználása jelentett áttörést a világítás történetében.

Egy eltűnt szálloda nyomában – A Hungária Nagyszálló

2023. augusztus 27., 00:00

A Duna-korzó patinás szállodái a II. világháborúban pusztultak el. Köztük volt egy igazi legenda is, a Hungária Nagyszálló, más néven a Grand Hotel Hungária.

Egy belvárosi reggelizőben járt Mads Mikkelsen

2023. július 3., 12:14

A dán színész a Dust Bunny című horrorfilm forgatása miatt tartózkodik Budapesten, a minap az egyik belvárosi reggelizőbe is betért, ahol készített néhány közös fotót a személyzettel.

Ezek a helyek nyíltak 2022-ben Budapesten

2022. december 31., 00:18

A teljesség igénye nélkül összegyűjtöttük, milyen helyekkel gazdagodott Budapest 2022-ben.

Ezek a legújabb budapesti vendéglátóhelyek

2022. október 13., 15:17

Válság és személyzeti nehézségek ide, megugró rezsiköltségek oda, szerencsére nemcsak bezárásokról kell beszámolnunk, hanem számos új vendéglátóegység megnyitásának is örülhetünk.

Kalács és kávé – Az Edison & Jupiter a legújabb brunchos törzshelyünk a belvárosban

2022. október 3., 11:41

Az Edison & Jupiter még a Vörösmarty tér rohanó turistáit is törzsvendégekké varázsolja, a környéken élőkről és dolgozókról nem is beszélve.

Éttermek, bisztrók, bárok, amelyek a Covid áldozatai lettek

2020. szeptember 29., 13:32

Bisztrók, bárok, éttermek, amelyek hosszú időre vagy végleg bezárták a kapuikat.

Hétvégi programajánló (02.22-25.)

2018. február 22., 15:28

Szubjektív hétvégi programiránytűnk február utolsó hétvégéjén többfelé mutat: csapfoglalások, kézfeltevős-eklektikus DJ-szettek, filmfesztiválok, motoros expók és kihagyhatatlan koncertek is lesznek az elkövetkezendő négy napban.

Zugló újjászületett étterme – ilyen a Terrace Café

2017. szeptember 28., 16:59

A Terrace Café egy csinos, teraszos, bisztrójellegű étterem Zuglóban, ahol egyszerre kérhetünk lecsós bulgurt és fekete spagettit királyrákkal. Mi így tettünk, mesélünk.

Cikcakkos úton az art deco nyomában – a #felafejjelbudapest túrán jártunk

2017. április 25., 11:45

Az Imagine Budapest A rejtélyes art deco nevet viselő városfelfedező sétáján jártunk. Belekóstoltunk a "dekoratív stílus" lenyűgöző világába.

Pizza, panel, dizájn, költők – menő enteriőrt kapott a Don Pepe külvárosi pizzériája

2017. március 10., 13:36

Belvárosi gasztrós körökben jól ismert belsőépítész segítségével varázsolta újjá régi Őrmezei egységét a Don Pepe.

A legkisebb múzeumok nyomában - az Elektrotechnikai Múzeum

2014. február 24., 01:00

Sokan nem ismerik az Elektrotechnikai Múzeumot, pedig nem csak a mérnökök és villanyszerelők találnak itt érdekességeket.

Terra Hungarica BorSzalon

2011. november 9., 01:00

Új, izgalmas rendezvénnyel bővül a hazai borkultúra eseménynaptára. November 19-én a Gerbeaud Ház ad otthont a Terra Hungarica BorSzalon-nak, amelyen közel 30 bortermelő kínálja majd borait.